نوح اسمیت: Coronavirus به ارمغان می آورد آمریکا کاهش در باز

ایالات متحده را کاهش آغاز شده و با چیزهایی که مردم استفاده کردم. آمریکایی سوار گذشته خالی سایت های ساخت و ساز

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

ایالات متحده را کاهش آغاز شده و با چیزهایی که مردم استفاده کردم. آمریکایی سوار گذشته خالی سایت های ساخت و ساز و حتی نمی فکر می کنم در مورد اینکه چرا کارگران کار نمی کند پس چرا جاده ها و ساختمان ها در زمان بسیار طولانی را به پایان برساند. آنها استفاده می شود برای اجتناب از بیمارستان ها به دلیل غیر قابل پیش بینی و صورتحساب عظیم آنها را دریافت خواهید کرد. آنها پرداخت 6% املاک و مستغلات کمیسیون هرگز تحقق است که استرالیایی ها بودند پرداخت 2%. آنها بیدارم مورد مالیات بالا و بالا سلامت-بیمه و potholed جاده ها اما به ندرت به تصور آنچه در آن می خواهم به زندگی می کنند در یک سیستم که کار بهتر است.

زمانی که نویسندگان صحبت از آمریکا کاهش آنها معمولا صحبت کردن در مورد قدرت بین المللی — افزایش چین و پایانی از آمریکا هژمونی و اقتدار اخلاقی. برای اکثر آمریکایی ها کسانی که دور و انتزاعی کارهایی که باید کم و یا هیچ تاثیری در زندگی روزانه خود را. اما این کاهش به طور کلی اثربخشی نهادهای ایالات متحده تحمیل افزایش هزینه و بار در آمریکایی است. و اگر آن را در نهایت منجر به از دست دادن کلی اعتماد به نفس سرمایه گذار در کشور آسیب می تواند بسیار بیشتر است.

فوری ترین هزینه از ایالات متحده کاهش و واضح ترین تظاهرات — می آید از این کشور را فاجعه آمیز پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. رهبری شکست بودند فراگیر و فاجعه بار در هر سطح — رئیس سازمان مانند مراکز کنترل بیماری و غذا و دارو و وزارت امور خارجه و رهبران محلی همه خرابکاری پاسخ به بزرگترین تهدید سلامت در یک قرن. به عنوان یک نتیجه, ایالات متحده است که درد و رنج وحشتناک افزایش عفونت در کشورهایی مانند آریزونا و تگزاس و فلوریدا در حالی که کشورهای بودند که کتک اوایل هنوز هم. کشورهایی مانند ایتالیا که افسانه ای برای دولت اختلال بودند و برخورد سخت با این ویروس را خرد منحنی عفونت در حالی که آمریکا فقط تنظیم یک رکورد روزانه برای مورد رشد را نشان می دهد و هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت.

این شکست مطلق برای سرکوب یک بیماری است که بسیاری از کشورهای دیگر موفق به مهار خواهد شد که واقعی هزینه های اقتصادی برای آمریکایی ها به عنوان ترس از ویروس درایوهای مردم بازگشت به خانه و کسب و کار رنج می برند.

در علاوه بر این به نگرانی در مورد شغل خود و معیشت آمریکایی ها در حال حاضر باید در معرض ماه از تصاویر از ایتالیایی ها معمولی راه رفتن در اطراف در خیابان در حالی که آنها از ترس دولا شدن در خانه های خود. این یک درد و استارک تظاهرات ملی کاهش است. حتی بیشتر برآمدگی ایالات متحده را COVID شکست به این معنی است که شهروندان خود را دیگر نمی تواند آزادانه در سراسر جهان حتی اروپا برنامه ای برای اعمال ممنوعیت سفر به آمریکا.

اما عواقب ایالات متحده کاهش خواهد مراتب بیشتر از دوام بیاورید coronavirus. با آن هزینه های مسکن ضعیف زیرساخت ها و حمل و نقل بومی تفنگ خشونت و وحشیگری پلیس تلخ سیاسی و اختلافات نژادی در ایالات متحده خواهد بود کمتر جذاب محل برای کارگران ماهر بالا زندگی می کنند. این بدان معناست که شرکت ها را پیدا خواهد کرد کشورهای دیگر در اروپا و آسیا و جاهای دیگر بیشتر یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری سرقت ایالات متحده از مشاغل افسرده دستمزد و تخلیه دور محلی که صرف قدرت سرویس اقتصاد است. که به نوبه خود باعث تشدید برخی از بدترین روند ایالات متحده کاهش — مالیات کمتر به معنی پول و حتی بیشتر, فروپاشی شهری به عنوان زیرساخت آموزش و پرورش و اجتماعی-برنامه های رفاهی مجبور به کاهش است. ضد سیاست های مهاجرتی را دور انداختن کشور مهم ترین منبع نیروی کار ماهر و تضعیف سیستم دانشگاه در حال حاضر تحت فشار زیادی از بودجه دولت کاهش است.

تقریبا در هر نظام اقتصادی مزیت برخوردار ایالات متحده در معرض خطر است. مگر در مواردی وجود دارد یک فشار بزرگ به نوبه خود چیزهایی در اطراف — به بازگرداندن مهاجران حفظ پژوهشی دانشگاه ها مسکن ارزان تر و پایین تر از هزینه های زیرساخت اصلاحات پلیس و بازگرداندن صلاحیت به خدمات مدنی — در نتیجه می تواند در دهه های راکد و یا حتی کاهش استانداردهای زندگی.

و بزرگترین خطر ممکن است بعدا. ایالات متحده به مدت طولانی لذت می برد و به اصطلاح گزاف امتیاز به عنوان مرکز مالی جهان با دلار به عنوان lynchpin از سیستم مالی جهانی. این بدان معناست که ایالات متحده شده است قادر به قرض گرفتن پول ارزان و آمریکایی ها شده اند و قادر به حفظ شیوه زندگی خود را از طریق واردات ارزان است. اما اگر به اندازه کافی سرمایه گذاران خارجی و داخلی — از دست دادن اعتماد به نفس در ایالات متحده به طور کلی اثر به عنوان یک کشور است که مزیت ناپدید خواهد شد.

اگر سرمایه شروع به ترک آمریکا و دلار در مقادیر زیادی ارز سقوط خواهد کرد و آمریکایی ها را پیدا خواهد کرد خود را پرداخت بسیار بیشتری را برای همه چیز را از اتومبیل به تلویزیون به بنزین وارداتی مواد غذایی است. نرخ بهره مطرح خواهد شد در تلاش برای فریب بازگشت سرمایه گذاری این کشور ممکن است تحت یک دوره رکود تورمی بدتر از 1970s. ناآرامی در مقیاس بزرگ بدون شک نتیجه و در بدترین سناریو — ایالات متحده می تواند به سقوط مانند ونزوئلا است.

این یک نتیجه اجتناب شود در تمام هزینه. اما این یک نتیجه است که دیگر خارج از قلمرو امکان به لطف خوشنودی استکبار و اولویت های نابجا از رهبران ایالات متحده و عمیق و تلخ تفرقه در میان رای دهندگان آمریکایی. اگر آمریکا می رود از غنی جهان-ماهیهای غول پیکر به دست و پا زدن ناکارآمد کشور در حال توسعه در چند دهه آن را به یکی از دیدنی ترین موارد کاهش تمدن در تاریخ جهان است. هر ذهن در کشور باید خم نسبت به وظیفه معکوس کاهش و بازگرداندن ملی شایستگی.

نوح اسمیت بلومبرگ نظر مقاله نویس. او یک دستیار استاد امور مالی در دانشگاه استونی بروک و او در وبلاگ Noahpinion.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب