چرا 16-تیم حذفی فرمت باعث می شود بیشتر حس برای NBA بازگشت از coronavirus

یک زحمت روند کند تا بدانند چگونه و یا اگر NBA می تواند در پایان 2019-20 فصل به نظر می رسد به طور ناگهانی رفتن

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

یک زحمت روند کند تا بدانند چگونه و یا اگر NBA می تواند در پایان 2019-20 فصل به نظر می رسد به طور ناگهانی رفتن در سرعت پیچ و تاب.

صاحبان و بازیکنان در حال صدایی به مراتب بیشتر خوش بینانه در یک قطعنامه به فصل معلق است در اینده نزدیک, یک, که شامل دو سایت مجزا به خانه تیم اواسط ژوئن بازگشت به اردوگاه های آموزشی و بازی ها در اوایل ماه جولای.

هیچ چیز به طور رسمی اعلام کرد و مشکلات مطرح شده توسط COVID-19 همه گیر به نظر می رسد به تغییر تقریبا ساعتی اما نشانه های مثبت در حال ظهور است.

"من فکر می کنم ما باید چیزی امیدوارم در آینده شش تا هشت هفته ما باید با بازی" مارک Lasry شرکت صاحب Milwaukee Bucks گفت: آمریکا شبکه تلویزیونی CNBC در روز پنج شنبه.

آنچه در آن به معنی برای رپتورز ممکن است مشکل برای هر کسی که فکر می کند حتی شیوه برگزار خواهد شد در تورنتو در ماه های آینده. معقول ترین رزولوشن ممکن است به حرکت حق رای در جنوب مرز باقی مانده از این فصل است.

به فکر می کنم وجود خواهد داشت بازی های انجام شده در تورنتو توهم — طرفداران و یا بدون فن — از آنجا که از لیگ تمایل به نگه داشتن آن تیم ها با هم, اجتماعی, فاصله, قوانین, در انتاریو و ادامه داد: محدودیت های مرزی و فعالیت های بین کانادا و ایالات متحده است.

داشتن 14 روز دوره قرنطینه برای ورود به کانادا ارائه زمان بندی مشکل که به احتمال زیاد نمی تواند غلبه بر. آن را سخت به تصور NBA گفت: "ما صبر کنید که دوره قبل از هر تیم می تواند شروع" به طوری که نیم دوجین یا بیشتر رپتورز که در سمت چپ تورنتو در ماه مارس می تواند انجام دوره قرنطینه و به دنبال آن است که با سه یا چهار هفته اردوگاه های آموزشی قبل از از سرگیری بازی.

این باعث می شود بیشتر حس برای هفت یا هشت بازیکن در تورنتو برای دیدار با آمریکا مبتنی بر تیمی در برخی از مکان امن در جنوب مرز و اجازه دهید آنها را به کار وجود دارد.

لیگ می تواند تنظیم مجدد تاریخ برای اردوگاه های آموزشی برای اواسط ماه ژوئن که به ترک تورنتو بازیکنان شانس خود را برای بازگشت کامل قرنطینه و کار کردن در این باشگاه و تخم مرغ مرکز آموزش. اما می شود آن را ارزشمند برای کسانی که بازیکنان به ریشه خود را از خانواده خود و ماندن و منزوی برای دو هفته قبل از آنها می تواند عمل ؟ آیا آن را نمی شود بهتر است به ماندن در جایی که آنها هستند و دنده خود به خود قبل از تیم مجاز کامل شیوه?

Lasry نیز گفت: لیگ است که به دنبال در دو سالن — اورلاندو و لاس وگاس — به عنوان به اصطلاح " حباب سایت به خانه تیم است. اما کدام تیم رفت که در آن و یا حتی چگونه بسیاری از تیم ها در مجموع شرکت در تکمیل فصل یک سوال باقی می ماند.

آن را نهایت حس برای NBA برای محدود کردن تیم که دوباره از معلق فصل فقط به 16 که در حذفی نقاط مارس 11 زمانی که لیگ رفت و در وقفه.

لجستیکی کابوس از 30 تیم از سرگیری بازی ها با نیاز به تست بیشتر بیشتر فضای فیزیکی به خانه بازیکنان و کارکنان خواهد بود کاهش قابل توجهی. قرار دادن هشت تیم در دو گروه شهرستانها خواهد بود بدیهی است که راحت تر از قرار دادن تقریبا دو برابر این تعداد و تدارکات در مرحله یک بازگشت به بازی در محدود امکانات در حال رفتن به تقریبا قریب به اتفاق آن را به عنوان است.

وجود خواهد داشت هیچ انگیزه ای ندارند برای بسیاری از غیر آف تیم برای انجام هر چیزی به غیر از پرداخت المثلی خدمات لب به از سرگیری بازی. این امر می تواند تکان دهنده اگر هر یک از آنها را مورد استفاده خود را به بهترین بازیکنان در هر راه معنی دار پس از سه ماه استراحت که در آن حتی یک پیروزی ممکن است کمی تغییر شانس در قرعه کشی درفت هر زمان که آن را در نهایت برگزار شد.

رزمندگان طلایی امور خارجه مربی استیو کر که تیم تا به حال بدترین رکورد در لیگ برتر که این فصل در انتظار قرار داده شد گفت: در اوایل این ماه او را عامل تحت اعتقاد به این فصل برای تیم خود.

دیگر قرعه کشی محدود تیم می خواهم که هیچ انگیزه ای در همه به نفع خود بازی; گنجاندن آنها در هر صورت پایان فصل به طور منظم به سختی خواهد بود لازم است با توجه به این مسائل از داشتن آنها بازی را ایجاد کنید.

ممکن است وجود دارد برخی از ملاحظات مالی که به بازی آمد با پخش محلی مناسب هزینه ها و لغو بازی های, اما عکس های مالی همه طرفدار ورزشی در آمریکای شمالی است که رفتن به بسیار تار هر زمان که این بیماری همه گیر abates, آن را قطعا نمی تواند توجه عمده امروز.

داشتن فقط 16 تیم تقسیم به دو شهر فقط به نظر می رسد بیش از حد منطقی برای آن نمی شود نخست طرح مورد نظر در حال حاضر.

NHL متفاوت است و این حماقت به مقایسه یک به دیگر امروز. NHL گزارش شده است که به دنبال در چند شهرستانها و چیزی شبیه به 24 تیم جام استنلی مسابقات که در حفظ و بهره زنده در اکثر لیگ شهرستانها. و با توجه به تعداد تیم ها هنوز در مشروع حذفی مشاجره زمانی که فصل متوقف شد, داشتن بیشتر ممکن است بهترین کار برای این ورزش است.

NBA از سوی دیگر قطع شده و خشک شده.

16 حذفی تیم بودند اساسا تصمیم گرفت که این فصل متوقف شد — شاید پورتلند می تواند گرفتار شده اند ممفیس برای هشتم در غرب اما این امر شده اند تعجب و در حالی که وجود دارد قطعا حذفی اسپایر به تعیین خواهد شد در فینال 16 یا پس از بازی وجود خواهد داشت بدون کامل قطعنامه به این کابوس.

داشتن هشت تیم در اورلاندو و هشت در لاس وگاس, اجازه دادن به آنها را آموزش و بازی چهار یا پنج tune-up بازی قبل از شروع پلی آف با جفت وجود داشته است که در تاریخ 11 مارس خواهد در حال حاضر بدترین عوامل پیچیده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آن را خوراک مطالبات ملی پخش که خیلی ها ترجیح می دهند بازی های مربوط به بهترین تیم را کاهش هر گونه صحبت از بد تیم "تانک" در پایان یک فصل دشوار است و هنوز هم تیز کردن اشتها از طرفداران که می خواهند برای دیدن بهترین بازیکنان بازی.

آن را نمی ممکن است کامل ترین راه حل, اما کمال ممکن نیست وقتی که می آید به محور آنچه می توان از این فصل است.

داگ اسمیت یک خبرنگار ورزشی مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @smithraps

تاریخ گفتگو

س:

هنگامی که شما فکر می کنم NBA 2019-20 فصل خواهد شد و اگر تا کنون است ؟ چگونه بسیاری از تیم ها باید شامل بازگشت فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن