جمال Adams برگ استرس با شروع جدید در سیاتل - Thu, 30 Jul 2020 PST

رنتون بشویید. – روز قبل از او به جدید ترین عضو از Seattle Seahawks آن آشکار بود به کسانی که در اطراف جمال آدام

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

رنتون بشویید. – روز قبل از او به جدید ترین عضو از Seattle Seahawks آن آشکار بود به کسانی که در اطراف جمال آدامز که این همه طرفدار ایمنی تاکید شد.

او فقط صرف این هفته انتقاد مالکیت New York Jets و گرفتن عکس در جت مدیر کل جو داگلاس و مربی آدم Gase. آدامز می دانستم که او در آستانه نیاز به گزارش training camp اما نمی خواهم مقصد خود به نیویورک.

"من شما را هرگز فراموش نکنید روز قبل از اینکه من رو داد و ستد" آدامز گفت: از طریق ویدئو کنفرانس. "من واقعا استرس رفتم با خانواده و برخی از عزیزان و برادران و آنها می تواند آن را در چهره من چگونه استرس من بود چون من نمی دانم که در آن من که قرار بود برای رفتن."

استرس رفته بود برای آدامز در روز پنج شنبه هنگامی که او به طور گسترده برای اولین بار از تجارت خود را از جت به Seahawks بیش از آخر هفته. آن را بسیار زیبا و مقابله در سطوح مختلف – میزان غرامت Seahawks فرستاده شده به جت; عدم تمدید قرارداد برای Adams; و آنچه علاوه بر این از آدامس می تواند برای سیاتل دفاع.

قرارداد وضعیت و راه Seahawks را با استفاده از 24 سال standout در نهایت خواهد شد طبقه بندی شده اند. آنچه که در حال حاضر روشن است که امداد Adams احساس فرود با یکی از تیم ها در بالای لیست.

"این چیزی است که آن را در مورد که در اطراف بسیاری از پتانسیل Hall of Famers و بسیاری از بازیکنان فوتبال بزرگ اما نه تنها که فقط بچه ها" آدامز گفت. "منظورم این است که یک اتاق قفل است که اخوان المسلمین که آنها در مورد صحبت بیش از اینجا. که آنچه در آن است در مورد. بنابراین من می دانستم که سیاتل بود و قطعا نقطه مناسب برای من است. من فقط نمی تواند بیرون می آیند و آن را می گویند."

آدامز پیش نویس ششم به طور کلی توسط جت در سال 2017. او به سرعت خودش را به عنوان یک فن های مورد علاقه و یکی از بهترین بازیکنان خود را در موقعیت انتخاب شدن برای دو نرم افزار کاسه و ساخت همه طرفدار تیم ملی در سال گذشته است.

اما آدامز رابطه با حق رای دادن شروع به نوبه خود در ماه اکتبر زمانی که مشخص شد این جت به حال گوش به تجارت ارائه می دهد. آدامز همچنین می خواستم تمدید قرارداد اگر چه جت نیست علاقه مند با Adams هنوز هم پس از دو سال در سمت چپ خود را تازه کار مقابله.

آدامز در خواست از تجارت در ماه ژوئن پس از آن با استفاده از رسانه های اجتماعی به انتقاد از تیم و چیزهای پوش با اخبار روزانه مصاحبه که در آن او گفت که او احساس نمی Gase بود "حق رهبر این سازمان برای رسیدن به سرزمین موعود" و همچنین گفت داگلاس نبود که مستقیم با او و یا عوامل خود را.

آدامز دریافت خواهید هنگامی که سیاتل ثابت مایل به بخشی با دو آینده اولین دور میدارد و ایمنی Bradley McDougald در تجارت است. و آدامز تصمیم به سعی کنید مرمت روابط خود را هنگامی که خواسته مورد نظر اخیر خود.

"من در صلح با آن است. ما باید به حرکت می کند و این بخشی از کسب و کار" آدامز گفت. "بسیاری از کسانی که بچه ها و مربیان رسیده و آنها گفتند که میخوای از دست من و آنها عشق من و این همان بازگشت. من کشیدن برای کسانی که بچه ها بیش از وجود دارد. من واقعا هستم. من هیچ نفرت در قلب من نسبت به کسی به جو به آدم Gase مهم نیست. من واقعا آرزو می کنم آنها را به خوبی."

در حال حاضر آدامز در تلاش است تا عادت به محیط جدید و هم تیمی. او در حال حاضر یک رابطه قوی با سیاتل رایگان ایمنی Quandre Diggs که به میزبانی آدامز در دانشگاه, استخدام در سفر به تگزاس. آدامز همچنین بدست بدانید که بابی واگنر از وقت خود را در نرم افزار کاسه و حامی رویدادهای.

علاوه بر این از آدامز را باید ستون فقرات از سیاتل دفاع از جلو به عقب با Diggs, Wagner و دفاعی پردازد Jarran نی و Poona فورد با قدرت به ساخت اطراف. آدامز شوخی که بازی با هم با واگنر یک "کد تقلب."

"ما در مورد آن صحبت کردیم در حالی که پشت گفت:" چرا با هم بازی کنیم؟'" آدامز گفت. "راستش من چگونه توصیف می کنند ما در ارتباط و در نهایت اینکه بخشی از سیاتل کد تقلب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب