NHL را به بازگشت به طرح چهره ممکن است مرز محدودیت مانع

NHL است که هنوز هم بیش از یک هفته دور از تعیین یک بازگشت-به-بازی بازی قالب یک فرد آشنا با مباحث گفته آسوشیتد پ

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

NHL است که هنوز هم بیش از یک هفته دور از تعیین یک بازگشت-به-بازی بازی قالب یک فرد آشنا با مباحث گفته آسوشیتد پرس روز سه شنبه.

و آنچه که طرح شبیه می تواند پیچیده بیشتر باید در ایالات متحده و کانادا گسترش مرز محدودیت های غیر ضروری سفر به ماه جولای فرد گفت: صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که بحث خصوصی هستند.

این فرد صحبت کرد و پس از نخست وزیر کانادا جاستین ترودو اعلام کرد مرز محدودیت خواهد ماند در اثر از 21 ژوئن. این علامت برای بار دوم محدودیت های تمدید شده است پس از اینکه به محل قرار مارس 18 به دلیل جدید کروناویروس بیماری همه گیر.

"من امیدوار هستم که امروز اعلام شد که یک تاثیر مواد بر بازگشت ما به بازی بحث و جدول زمانی" NHL معاون کمیسر لایحه دالی نوشت: در یک ایمیل.

هر چند NHL اتحاد چپ باز امکان داشتن اردوگاه های آموزشی باز و در اواخر به عنوان اوایل ماه اوت معلوم بود چه اثر بیشتر مرز محدودیت را در لیگ با هفت نفر از آن 31 تیم مستقر در کانادا است.

نیز وجود دارد یک سوال از چه محدودیت های مسافرتی را تحت تاثیر قرار خواهد بازیکنان بسیاری از آنها مجبور به بازگشت آنها خارج از فصل خانه — از جمله حدود 17 درصد از بازیکنان در حال حاضر خود منزوی و خارج از کشور.

در توسعه جداگانه nhl on nbc اجرایی هیئت مدیره رای به تاخیر پرداخت نهایی از بازیکنان فصل به طور منظم حقوق از طریق پایان ماه مه. بازیکنان بدهکار شد نهایی خود را چک در مارس 15, قبل از رای گیری به تاخیر پرداخت آن برای یک ماه.

تصمیم گیری را فراهم می کند تسکین موقت به NHL خط پایین باز امکان از بازیکنان فوق برخی یا تمام مانده نهایی خود را چک. بازیکنان ایستاده به از دست دادن همه یا بخشی از آنچه به آنها بدهکار هستند تحت توافق دسته جمعی.

بازیکنان و صاحبان تقسیم هاکی مربوط به درآمد بر 50-50 اساس یک درصد از بازیکنان حقوق قرار داده شده در سپردن صندوق. صاحبان می توانند در قرعه کشی از این صندوق باید سهم خود را سقوط به زیر 50 درصد است که پیش بینی شده اتفاق می افتد در این فصل است.

صاحبان بازیکنان در نظر گرفته تصمیم قبلی به تاخیر پرداخت به عنوان نشانه ای از حسن نیت. دالی کاهش یافته است به نظر آخرین تاخیر گفت: این یک تصمیم چپ به طور کامل به بازیکنان است.

NHL متوقف فصل آن در مارس 12, با کمیسر گری Bettman قاطعانه لیگ در نظر دارد به جایزه جام استنلی حتی آن را به معنی گسترش برگشتی به سپتامبر.

این تصمیم در زمانی که و چگونه به سر فصل است که در سمت چپ با یک کمیته از نمایندگان NHL و بازیکنان NHL' Association.

موضوعات مورد بحث عبارتند از اینکه آیا این امکان پذیر است برای به نتیجه گیری تمام یا بخشی از فصل به طور منظم و یا رفتن به طور مستقیم به پلی آف. فصل به تعویق افتاد با 189 بازی باقی مانده و تیم ها پس از بازی ناهموار تعدادی از بازی ها.

در میان گزینه های مورد بحث در حال گسترش حذفی فرمت های به عنوان بسیاری که با حضور 24 تیم و احتمال داشتن گروه از تیم جمع آوری و بازی در یک شماره را انتخاب کنید hub شهرستانها در سراسر این قاره و بدون طرفداران در حال حاضر.

هیچ مهلت تعیین شده به عنوان زمانی که بازی باید رزومه قبل از NHL نظر لغو شود. بازی بهطور می تواند به اکتبر با 2020-21 فصل بالقوه باز کردن در ماه دسامبر یا ژانویه.

New Jersey Devils defenceman کانر کریک گفت: هر دو طرف در حال تلاش برای ایجاد یک وضعیت دشوار است.

"این رفتن به یک راه حل جالب, و من فکر می کنم شما در آغوش تازگی با آن" کریک گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

یک نگرانی این است که چگونه بالقوه نه ماه اخراج خواهد گذارد بازیکنان در غیر حذفی تیم است.

روز دوشنبه کهنه کار شیاطین goaltender Cory اشنایدر گفت: تعداد فزاینده ای از بازیکنان نگران هستند NHL اعلام خواهد شد "drop-dead" آخرین مهلت برای بازگشت به بازی.

"من فکر می کنم که همه نگرانی در حال حاضر" اشنایدر گفت: این تیم نماینده اتحادیه. "خیلی از بچه ها درخواست شده است وجود دارد یک drop-dead تاریخ ؟ چه تاریخ است که آن را فقط بیش از حد دیر است که شما می توانید ظاهر یک فصل یا یک حذفی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب