آیداهو خرده فروشان استقبال مشتریان به عنوان دولت چهار مرحله دوباره بجای اول برگشتن طرح اجرایی میشود - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

مخلوط آن را تا یک دکور خانه و فروشگاه واقع در مرکز شهر کار د لین افتتاح شد درهای خود را به مشتریان برای اولین

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

مخلوط آن را تا یک دکور خانه و فروشگاه واقع در مرکز شهر کار د لین افتتاح شد درهای خود را به مشتریان برای اولین بار در بیش از یک ماه در جمعه وجود دارد و ظاهرا برخی از مقید کردن تقاضا برای آن ارائه شده است.

"ما در رقابت برای تنظیم یک رکورد فروش برای 1st آوریل در هر سال داده شده" صاحب مغازه بث غنی براون گفت.

قهوه ای را از فروشگاه یکی از بسیاری از غیر ضروری کسب و کار خرده فروشی مجاز به بازگشایی تحت رژیم صهیونیستی است. براد کمی را "آیداهو قیمت" طرح.

کمی در هفته گذشته اعلام کرد طرح خود را به تدریج بازگشایی اقتصاد دولت پس از آن coronavirus ناشی از بسته شدن. طرح مرحله اول – که آغاز شده و جمعه گذشته به مدت دو هفته – مجوز خرده فروشی و فروشگاه ها و اماکن عبادت و جوانان روز مراقبت و اردوگاه ها برای بازگشایی ،

"ما در مرحله یک اقامت-سالم" منظور جایگزین ایالت 'اقامت در منزل "سفارش" کمی گفت: در کنفرانس مطبوعاتی خود.

مخلوط آن را تا به همراه دیگر به تازگی بازگشایی کسب و کار دستور داده شده است به دنبال بهداشت عمومی پروتکل مانند افزایش بهداشت اقدامات شخصی و فاصله در عملیات ذخیره کنند.

فروشگاه های خرده فروشی کارکنان و مشتریان ملزم به پوشیدن ماسک تحت کمی طرح دستورالعمل اما براون گفت او را تشویق می کند تا کارگران و خریداران که احساس راحتی بیشتری با ماسک به آنها را می پوشند.

صاحبان فروشگاه ها دستور به اجرای 6 فوت شخصی فاصله سیاست در موسسات خود را.

تری Jonquet مدیر سندپوینت تخفیف, موسیقی, تغذیه گفت: کارفرمایان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی به دنبال بهداشت دستورالعمل های ارائه دست شویی ایستگاه در ورودی و بهداشتی ابزار لمس توسط خریداران.

"ما در حال تمرین امن اجتماعی فاصله از طریق محدود کردن مقدار از مشتریان در فروشگاه ما" Jonquet گفت. "ما فروشگاه کوچک معمولا دارای 50 تا 60 نفر اما ما تنها با اجازه دادن به حدود 10 تا 15 نفر در یک زمان. تا آنجا که کار کرده بسیار خوب و مشتریان شما تا به حال یک مشکل با آن است."

Tri-State Outfitters مسکو, هوای آزاد, فروشگاه است که بازگشایی جمعه نقل مکان کرد و برخی از آن بر فروش کالا در خارج خود را برای بازگشایی به تشویق شخصی و فاصله با توجه به کارمند جنیفر Laferriere. فروشگاه کارکنان نیز دستور به پوشیدن ماسک و پاکسازی کانتر و دیگر سطوح بین هر معامله.

برخی از آیداهو فروشگاه ها در حال تلاش برای به حداقل رساندن معاملات نقدی با ساخت برخی از, ثبت نام کارت اعتباری-تنها و یا عدم پذیرش نقد در همه.

ملیسا DeMotte صاحب کار د لین را به خوبی بخوانید گوزن شمالی گفت: او تنها پذیرش در یکی از فروشگاه خود را ثبت برای تشویق کاربران به استفاده از کارت های اعتباری خود را در هنگام خرید در هر زمان ممکن است.

کمی گفت: او قصد دارد برای توزیع 300 میلیون دلار در کسب و کار کوچک کمک های مالی برای کسب و کار در وزارت امور خارجه به عنوان بخشی از اولین مرحله "بازگشت آیداهو است."

نقدی کمک هزینه تا $10,000 در دسترس خواهد بود به کسب و کارهای کوچک در کشور ارائه کردند که نه دریافت حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از وام در مقدار بیش از $10,000.

چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی آیداهو اقتصاد برنامه ریزی شده است به آخرین تا 26 ژوئن با هر مرحله ماندگار تقریبا دو هفته است.

مرحله دوم تنظیم شده است برای شروع در 16 ماه مه هنگامی که رستوران ها و سالن های ورزشی و دیگر امکانات تفریحی باز خواهد شد.

مرحله سه به دنبال خواهد داشت دو هفته بعد و اجازه می دهد برای تجمعات تا 50 نفر و غیر ضروری بین ایالتی سفر به کشورهای دیگر.

چهارمین و آخرین مرحله برنامه ریزی شده است برای شروع در ژوئن 13.

برای پیشبرد به مرحله بعدی مجموعه ای از معیارهای مشخص شده در این طرح وب سایت باید رعایت شود.

کسانی که معیارهای شامل یک روند رو به پایین و یا پایین تعداد بیماران گزارش COVID-19-مانند بیماری در بخش اورژانس بیش ترین مدت 14 روز.

فرماندار برنامه ریزی مراحل بازگشایی مشروط به این داده خواهد شد که بررسی آیداهو بخش بهداشت عمومی و فرماندار Coronavirus گروه کاری.

اگر گزارش مورد روند شروع به حرکت در جهت اشتباه و یا شواهدی وجود دارد که یکی از این چهار مرحله است کمک به افزایش در گزارش مورد نرخ, مراحل ممکن است مجبور به تمدید و یا معکوس شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن