Blue Jays مدیر Montoyo می گوید سری آخر هفته در برابر فیلیز است به تعویق افتاد

در یک فصل به طور منظم است که تا به حال سهم خود را از عدم قطعیت موانع و چالش های تورنتو بلو جیز پرداخته شد یکی

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در یک فصل به طور منظم است که تا به حال سهم خود را از عدم قطعیت موانع و چالش های تورنتو بلو جیز پرداخته شد یکی دیگر از موبایل و کامپیوتر یکشنبه هنگامی که خود را در سری آینده در فیلادلفیا به تعویق افتاد پس از فیلیز گزارش داد که دو تن از اعضای هیات به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

Blue Jays مدیر چارلی Montoyo تایید به تعویق افتادن در یک تماس ویدیویی قبل از ظهر پنجشنبه بازی در واشنگتن است. Montoyo گفت: این تیم قصد دارد برای ماندن در پایتخت ایالات متحده تا زمانی جدید برنامه سفر می تواند نهایی شود.

"ما باید برای مقابله با آن چه در آن است" Montoyo گفت. "امیدوارم MLB با این نسخهها کار از طریق این. ما باید بازی های آینده. اما این همه من می دانم در حال حاضر."

Montoyo گفت: Blue Jays را بپرسید اتباع اگر آنها می توانند همچنان به کار کردن در اتباع پارک تا گام های بعدی در حال نهایی با لیگ اصلی بیس بال. تورنتو کردن روز دوشنبه و سه از سری بازی های در آتلانتا برنامه ریزی شده است برای شروع روز سه شنبه.

پیش از آن در روز فیلیز اعلام کرد که تمام فعالیت های شهروندان در بانک پارک کرده است لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

تست های انجام شده جمعه بازگشت یک نتیجه مثبت برای یک عضو از کارکنان مربیگری و عضو خانه محل باشگاه وانجمن کارکنان فیلیز گفت. همه بازیکنان تست منفی است.

جیز آبی و فیلیز برنامه ریزی شده بود به بازی doubleheader شنبه و یکشنبه در شهروندان بانک پارک. فیلیز نشده است در عمل از روز دوشنبه کشف یک شیوع کروناویروس در میان Miami Marlins که یک فصل باز سری در فیلادلفیا در آخر هفته گذشته.

فیلیز' چهار-بازی در خانه-و-خانه سری برابر نیویورک یانکیز به تعویق افتاد این هفته توسط MLB. تورنتو-فیلادلفیا سری در اصل مجموعه ای برای شروع اما بازکن عقب رانده شد تا شنبه بعد از ظهر.

MLB گفت: Blue Jays-فیلیز سریال را پیش بروید پس از فیلیز بازیکنان و کارکنان حوزه آزمایش منفی برای COVID-19 برای دومین مستقیم بعد. یک پیام از سمت چپ پنج شنبه بعد از ظهر با یک MLB سخنگوی نمی شد و بلافاصله بازگشت.

تورنتو قرار بود این تیم در خانه در فیلادلفیا. جیز آبی در حال بازی بازی در خانه در مخالفت خود را پارک تا خانه موقت در بوفالو, n. y. آماده است در اوت. 11.

روز پنج شنبه در این سری آخر در برابر اتباع جیز آبی شد به تیم اصلی برای دومین مستقیم بازی.

در اوایل این ماه جیز آبی ساخته شده یک پیشنهاد به بازی بازی های خانگی در تورنتو راجرز مرکز در طول کوتاه 60-بازی فصل اما دولت فدرال تعطیل این طرح به دلیل نگرانی در مورد COVID-19.

چند Blue Jays بازیکنان و اعضای کادر در تیم بهار-مرکز آموزش در Dunedin, Fla., گزارش آزمایش مثبت برای این ویروس در ماه گذشته.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با فایل های از آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب