TV: تماشای "پارک ها و تفریح و سرگرمی' مراسم نشان می دهد که مزایای تغذیه امریکا

این یک دید خوش آمدید ما به عنوان پناهگاه در محل: پنج سال پس از مناقصه وداع با نخست زمان kooky شهروندان پونی, I

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

این یک دید خوش آمدید ما به عنوان پناهگاه در محل: پنج سال پس از مناقصه وداع با نخست زمان kooky شهروندان پونی, Ind., پیوست برای "پارک ها و تفریح و سرگرمی ویژه" است که پخش ان بی سی در 30 آوریل است و در حال حاضر جریان (حرکت به مشاهده رایگان قسمت کامل).

همه از شخصیت های محبوب سری بازگشت و برای 30 دقیقه یک-شب-تنها رویداد, بازی های برگزار شده توسط بازیگران اصلی اعضای Amy Poehler, رشیدا جونز, Aziz Ansari, Nick Offerman, Aubrey Plaza, Chris Pratt, Adam Scott, Rob Lowe, Jim O'Heir و Retta. علاوه بر این چندین ستاره مهمان از پونی جهان پاپ در.

این اسکریپت برنامه تلویزیونی است که سود برای تغذیه امریکا COVID-19 پاسخ صندوق که به کمک بانک های مواد غذایی به عنوان آنها در خدمت آسیب پذیرترین اعضای جامعه در طول این زمان دشوار است. در روح لسلی Knope و انجام gooders همه جا, لطفا به www.feedingamerica.org/parksandrec.

امشب داستان الهام گرفته شده است و ما تلاش رویدادهای کنونی — پونی ترین اختصاص داده شده کارمند لسلی Knope (Poehler) است که مصمم به ماندن متصل با دوستان خود را در یک زمان اجتماعی فاصله.

"مانند بسیاری از دیگر مردم ما به دنبال راه هایی برای کمک و احساس کردند که آوردن این شخصیت را برای یک شب می تواند جمع آوری مقداری پول گفت:" تهیه کننده اجرایی Michael Schur. "من فرستاده امیدوار ایمیل به بازیگران و آنها همه پشت کردم به من در عرض 45 دقیقه. ما پیر 'پارک ها و Rec تیم قرار داده است با هم یک 30 دقیقه تکه (قرنطینه) پونی زندگی و ما امیدواریم که همه از آن لذت می برد. و اهدا!"

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در اوایل این هفته Schur مورد بحث چگونه به ویژه گرد هم آمدند و از روی حیله و تزویر تدارکات درگیر است. نشان می دهد رعایت اجتماعی فاصله مقررات و به ضرب گلوله کشته شد در اپل.

این واقعیت است که آن را حتی محقق در اولین سرعت بود تعجب آور به Schur.

"من صادقانه فکر نمی کنم که" پارک ها و ضبط شد همیشه رفتن به دوباره به هر دلیلی فقط به خاطر اینکه من احساس نشان می دهد که تا به حال از یک نقطه به نقطه را, و من احساس می کردم که ما از آن ساخته شده و ما به پایان رسید نشان می دهد و آن را فقط به نظر نمی رسد مانند وجود دارد یک دلیل قانع کننده است," او گفت:. "اما این یک دلیل قانع کننده. این است که به عنوان یک دلیل قانع کننده وجود دارد."

در مجموع NBC بازیگران و نویسندگان و تولید کنندگان و حامیان سوبارو و دولت مزرعه در حال دادن $500,000 در تطبیق کمک های مالی از طریق مارس 21. اهدای سایت در حال حاضر باز است.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب