باب دیلن سنین به خوبی با 'خشن و داد و بیداد کن راه' - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

باب دیلن تد ویلیامز از موسیقی است. پس از ویلیامز دربسته در محیط خود بی نظیر شغلی با اجرای خانه در نهایی خود را

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

باب دیلن تد ویلیامز از موسیقی است.

پس از ویلیامز دربسته در محیط خود بی نظیر شغلی با اجرای خانه در نهایی خود را در بت 60 سال پیش "پر زرق و برق اسپلینتر" حاضر به اذعان اندک تماشاگران از Red Sox طرفداران در بوستون Fenway پارک.

"ما می خواهیم Ted" تحسین او شعار می دادند. اما ویلیامز مسلما بزرگترین hitter در تاریخ بیس بال حاضر به خروج از ستاره شرق و اوردن کلاه خود.

"خدایان نیست پاسخ نامه" بود که چگونه افسانه ای نویسنده John Updike توضیح داده شده در نیویورکر ویلیامز تصمیم به چشم پوشی از مؤمنان.

دیلن 79 که در نظر گرفته شده است یک نابغه همیشه پس از انتشار از سال 1965 در "بزرگراه 61 Revisited," آیا پاسخ نامه هر دو. مسلما وجود دارد هیچ زندگی خواننده و ترانه سرا به عنوان احترام به عنوان دیلن.

فوتی و فوری رویایی ارتباط از طریق موسیقی خود را در شیوه ای که ویلیامز صحبت با بت خود را.

هر دو چهره نمادین که هرگز از حد برای رسانه ها. پس از آن هر زمان که یک رویداد دیلن سوالات پاسخ می دهد.

افسانه ای بارد به تازگی به صحبت کرد نیویورک تایمز به چت کردن آخرین آلبوم "خشن و داد و بیداد کن راه است." خود را در زندگی روزمره است که به عنوان جذاب به عنوان 39th آلبوم.

"خشن و داد و بیداد کن راه" چشمگیر پروژه برای ضبط هنرمند در هر سنی است. دیلن اولین آلبوم از مواد جدید در هشت سال است کامل و قدرتمند و در عین حال اهل تفریح و بازی آهنگ. شاعرانه برنده جایزه نوبل snarls راه خود را از طریق شعر که پر از کنایه امیز شوخ طبعی است. در صوتی سمت او ثبت شده با crack گروه که ویژگی های مت چمبرلین (فیونا اپل, David Bowie) که بهترین جلسات درامر در کسب و کار.

شاید بخشی از آنچه می سازد "خشن و داد و بیداد کن راه" مانند یک آلبوم فوق العاده است که دیلن به معنای واقعی کلمه هیچ چیز از چپ به انجام رساندن. تمام جعبه های بررسی شده در خود را غیر قابل مقایسه حرفه ای. The Rock and Roll Hall of Famer شده است یک پاپ هنر برای بیش از دو-سوم از زندگی خود را. که غیر قابل درک است.

اما دیلن خوشبختانه همچنان به موسیقی است. "بیشترین قتل ناپاک" 17 دقیقه لحن است که اولین آهنگ از شکل مبهم برای رسیدن به بالای بیلبورد سنگ نمودار الهام گرفته شده بود JFK assassination. اما آن را آسان برای اتصال حماسه لحن به قتل جورج فلوید. فراموش نشدنی پیگیری که در ماه مارس منتشر شد بدیهی است که هیچ ربطی به با فلوید مرگ است. حتی بیت از طنز می کند در این آهنگ. "من Scarface Pacino و پدرخوانده براندو / میکس و اونا را در یک تانک و یک ربات کماندو."

اما, به عنوان ترانه نمی تواند کمک کند اما طرفداران موسیقی به تصویری از این عمل شنیع که الهام گرفته از بی شمار تظاهرات.

"این بیمار من به هیچ پایانی برای دیدن جورج شکنجه به مرگ مانند این که" دیلن نیویورک تایمز گفت. "آن را فراتر از زشت است. بیایید امیدوار باشیم که عدالت می آید سریع برای Floyd خانواده و ملت است."

همیشه خوش آمدید بدانید که چه چیزی در دیلن را پیچیده ذهن از او اغلب ساکن در قلعه تنهایی. دیلن استفاده می شود به تازگی مرحوم ریچارد انجیل موسیقی به عنوان یک سکوی پرشی برای اظهار نظر در رسانه ها و جامعه.

"انجیل موسیقی, موسیقی خوب, اخبار, و در این روز تنها وجود دارد نه هر" دیلن گفت. "خبر خوب در جهان امروز است که مانند یک فراری تحت درمان مانند یک hoodlum قرار داده و در اجرا. Castigated. همه ما خوب است-for-nothing, اخبار. و ما باید برای تشکر از صنعت رسانه است. انجیل اخبار مثال زدنی است. این می تواند به شما شجاعت. شما می توانید سرعت خود را در زندگی بر این اساس و یا سعی کنید به هر حال. و شما می توانید آن را با افتخار و اصول است. وجود دارد, نظریه حقیقت در انجیل, اما برای اکثر مردم از آن بی اهمیت است. زندگی خود را زندگی می کردند بیش از حد سریع است. بیش از حد بسیاری از تأثیرات بد. جنسیت و سیاست و قتل راه رفتن اگر شما می خواهید برای دریافت توجه مردم است. آن ما را هیجان زده است که ما مشکل است."

دیلن در شکل بزرگ برای یک شخص است که در لبه هشتاد ساله ،

چگونه دیلن باقی مانده بسیار حیاتی است ؟ "این سوال بزرگ است, آن نمی باشد" دیلن گفت.

"چه کسی آن را انجام دهید ؟ ذهن و بدن خود را دست به دست. وجود دارد به نوعی از توافق. من می خواهم به فکر می کنم از ذهن به عنوان روح و بدن به عنوان ماده. چگونه شما ادغام این دو چیز, من هیچ نظری ندارم. من فقط سعی می کنید برای رفتن بر روی یک خط مستقیم و ماندن در آن و ماندن در این سطح است."

دیلن مومی در مورد تفاوت بین جوانان و بزرگان دولتمردان. "ما باید تمایل به زندگی در گذشته" دیلن گفت. "اما این تنها ما. "جوانان و لازم نیست که تمایل. آنها هیچ گذشته پس همه می دانند که چه می بینند و می شنوند و آنها هر چیزی را باور. در 20 یا 30 سال از هم اکنون آنها را در خط مقدم. هنگامی که شما ببینید کسی که 10 سال است او را برای رفتن به کنترل در 20 یا 30 سال و او نمی خواهد که یک سرنخ در مورد جهان ما می دانستند."

اما دیلن و یک لیست طولانی در دندان خواننده-ترانه سرایان مانند بروس اسپرینگستین پل مک کارتنی و نیل جوان هنوز به نوشتن و ضبط شده است. در هر حال ایجاد و ستایش کار می کنند. آنچه آنها در حال حاضر کاملا در مقابل از آنچه به طور معمول جشن, در جدول پاپ, اما تجربه songsmiths ادامه به سادگی شگفت انگیز آهنگ.

بدون شک وجود دارد که هر یک از فوق هنرمند بهترین کار ایجاد شد و در طول روز سالاد. با این حال تجربه مسائل و بسیاری از نویسندگان تنها با سن بهبود بخشد.

دیلن است "طوفان" که منتشر شد در سال 2012 یک ریگ عامیانه رکورد تشکیل فوری هتاک عامیانه که استثنایی است. "دوران مدرن" از سال 2006 یکی دیگر از گیج کننده. این آلبوم پر پرشور و تند و تلخ آهنگ.

"دوران مدرن" "طوفان" و "خشن و داد و بیداد کن راه" سه آلبوم های ایجاد شده توسط دیلن به عنوان یک شهروند ارشد. که چشمگیر feat با توجه به انتظار برای ضبط هنرمندان در گرگ و میش سال است که به طور معمول سوار نوستالژی موج و تحویل greatest-hits مجموعه.

اما دیلن هنوز هم مقدار زیادی برای گفتن و این شادی را به تجربه خود را در جهان خسته و کهنه صدای. او نثر باقی مانده فوتی و فوری و دیلن در ادامه به اطراف خود را با سطح جهانی بازیکنان است که جای تعجب نیست برای رفتن به عقب به روز خود را هنگامی که گروه حمایت او.

امیدوارم دیلن ارسال خواهد شد و رکورد خود را در 80s. دیلن فکر می کند در مورد مرگ اما نمی ساکن در مرگ و میر خود. "هر انسانی هر چقدر قوی یا توانا و ضعیف است وقتی که می آید به مرگ است. من فکر می کنم در مورد آن به طور کلی نه در راه شخصی."

آن را دشوار است به تصور یک جهان بدون دیلن اما زمانی که این مرد یک بار به عنوان شناخته شده رابرت زیمرمن در نهایت عبور موسیقی خود را حفظ خواهد کرد میراث او زنده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب