Spokane سلامت منطقه چهره کسری با توجه به COVID-19; county کمیسیون می خواهید دیگران اشخاص برای کمک به پوشش هزینه - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه با آن مواجه است 4 میلیون دلار کسری بودجه با توجه به هزینه های مرتبط با CO

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه با آن مواجه است 4 میلیون دلار کسری بودجه با توجه به هزینه های مرتبط با COVID-19 و کمبود می تواند رشد کند و اگر موارد قابل توجهی افزایش دهد.

اگر یک موج اتفاق می افتد این منطقه می تواند نیاز به 10 میلیون دلار در بودجه است.

کمک های مالی است که در خارج وجود دارد از جمله از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند و یا مراقبت, کنند, که, کارگردانی وجوه فدرال در هر دو شهرستانها و استان ها برای تقویت محلی پاسخ به همه گیر.

این SRHD هیئت مدیره بهداشت در ملاقات روز شنبه در نظر گرفته و یک قطعنامه درخواست Spokane County کمیسیون برای اختصاص دادن به 10 میلیون دلار از این بودجه به منظور پوشش هزینه های که سلامت منطقه است که در حال حاضر دچار مشکل پوشش.

به جای عبور از وضوح تمام سه شهرستان کمیسیون که همچنین نشستن در هیئت مدیره از سلامت هدایت می شوید در این جلسه وعده داده شده آنها تخصیص بودجه و به طور موثر له قطعنامه از بودن گذشت.

"به عنوان کمیسیون ما متعهد به ساخت مطمئن شوید که ما رو به پول ما نیاز به تماس با ردیابی" کمیسر مریم Kuney گفت: پس از گفت او باور نمی کند این قطعنامه لازم بود.

Kuney گفت که او می داند که نیاز به مراقبت دلار به صرف اضطراری برای بهداشت عمومی و به او آوازی حمایت از بودجه بهداشت و درمان منطقه است.

Spokane منطقه ای بهداشت و درمان مدیر منطقه امیلیا کلارک, برنامه ای برای ملاقات با کمیسیون در هفته آینده و توضیح کسری بودجه بیش از حد. کمیسر جاش کرنس توافق با Kuney گفت: آنها با وزن گزینه های.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما می تواند به صرف این مراقبت دلار و قطعا بهداشت عمومی یکی از کسانی که مورد تایید صرف مناطق" کرنس گفت.

کمیسر Al فرانسه موافقت کرد و زمان آن را بیشتر از درخواست دیگر شهرستانها با نمایندگان در انجمن بهداشت به تراشه.

"من فکر نمی کنم این قطعنامه لازم است. به من اجازه صحبت می کنند به یک بزرگتر حرکت که برای من جالب است که آنچه در این قطعنامه می کند این است که آن را درخواست استان برای پوشش 100 ٪ از هزینه های" فرانسه گفت: هیئت مدیره. "من این موضوع را دو سال پیش و آن را خطاب و من افزایش دوباره آن در حال حاضر: اگر این است که یک سازمان منطقه ای که چرا همه همکاران ما در جدول های خود اهمیت می دهد پول برای پوشش هزینه دارد؟"

دو شهر و شهرستان دریافت مراقبت در قانون بودجه که اختصاص یافته از طریق دولت اما این شهرستان با دریافت اکثریت قریب به اتفاق از پول است.

شهرستان اسپوکن دریافت $6.6 میلیون. اسپوکین ولی دریافت $2.9 میلیون نفر است. هر شهر دیگر در Spokane County دریافت کمتر از $500,000. برخی مانند شهر Millwood, دریافت $53,800.

Spokane County, اما, دریافت حدود 90 میلیون دلار در پرداخت مستقیم از وزارت خزانه داری ایالات متحده حسابداری برای بسیاری از وجوه فدرال از مراقبت عمل می کنند در این منطقه است.

بن فتیله شهردار واشینگتن و صندلی هیئت مدیره بهداشت و درمان گفت: هدف پشت این قطعنامه به یک شرکت تعهد کتبی از کمیسیون برای پوشش منطقه کسری بنابراین کارکنان و رهبران می توانند قرارداد امضا به ادامه برنامه هایی که آدرس COVID-19 مانند قرارداد ردیابی.

"این بیانیه و درخواست من در تلاش بود برای پیشبرد این است که ما نیاز به چیزی بیشتر از نظرات در جلسه ای که ما در حال رفتن به دریافت کنید (بودجه) از کمیسیون" فتیله گفت: "من خواب خیلی بهتر به عنوان یک عضو هیئت مدیره اگر شهرستان را یک تعهد کتبی."

فتیله گفت: او باز است به بحث در مورد آینده سلامت منطقه ساختار رهبری اما می خواهم صبر کنید تا پس از منطقه, برنامه ریزی برای pandemic پاسخ است تامین می شود.

"کسانی که همه چیز می تواند درهم اما آنها یک شبه اتفاق نمی افتد. ما COVID پاسخ ندارد" فتیله گفت. "امید من این است که ما می توانیم از این بودجه را زودتر از ما فهمیدن آنچه که کل هویت بهداشت و درمان منطقه است."

فرانسه گفت که این کمیسیون را پوشش بهداشت و درمان منطقه کسری اشاره کرد که کمیسیون می تواند "برش چک" را به عنوان به زودی به عنوان آنها در دیدار با کلارک در هفته آینده.

وقتی پرسیده شد که چرا او نمی خواهد رای در یک تعهد رسمی فرانسه گفت: او به شهرهای دیگر یک "فرصت به همکاران."

او گفت: شهرستانها باید تصمیم بگیرید که آیا آنها را کمک پول به سلامت منطقه را تا پایان ماه اوت – و یا آنها نیاز به تجدید نظر نقش خود را به عنوان اعضای.

هیئت مدیره بهداشت و درمان است که توسط اداره شهرستان کمیسیون به تنهایی با این حال و با وجود 12-عضو هیئت مدیره با اسپوکن واشینگتن, شهرستان و کوچکتر نمایندگان شهرستان و همچنین سه شهروند اعضای.

"همه ما در حال گفت که اگر شما می خواهید آن را به یک برنامه منطقه ای با همه شما به عنوان صندلی در میز کمک" فرانسه گفت. "اگر شما نمی خواهید برای کمک به این منطقه خوب است و سپس شهرستان را فقط در عمل آن را به عنوان یک بخش از شهرستان. آن را بسیار ساده است."

Spokane رئیس شورای شهر Brean Beggs گفت: در جلسه هیئت مدیره که او خوب بود در انتظار این قطعنامه است. او گفت: او همچنین حمایتی اضافی از بودجه شهرداری رفتن به سلامت منطقه اما با اشاره به این که شهرستان استفاده می شود به استفاده از وسیله نقلیه مالیات مالیات غیر مستقیم به کمک به کمک مالی. زمانی که دولت تغییر قانون در مورد کسانی که مالیات که منبع درآمد رفت ،

"این است که این شهر را به اشتراک گذاری نشده است پرداخت" Beggs گفت. "آن منتقل شده که مالیات بر درآمد منبع رو تغییر, بنابراین من فقط امیدواریم که که ما دوباره آن و دریافت که تاریخ برای همه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب