واشنگتن صاحب دن اسنایدر مسائل غیر عذرخواهی پس از مدیران متهم به آزار و اذیت جنسی

یک روز پس از واشنگتن پست منتشر آسیب رساندن به گزارش که در آن 15 کارمندان سابق از دن اسنایدر واشنگتن NFL حق رای

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

یک روز پس از واشنگتن پست منتشر آسیب رساندن به گزارش که در آن 15 کارمندان سابق از دن اسنایدر واشنگتن NFL حق رای دادن متهم چندین کلیدی مدیران از آزار و اذیت جنسی کلامی و سوء استفاده اسنایدر با صدور یک بیانیه کوتاه.

"رفتار توصیف شده در دیروز واشنگتن پست مقاله هیچ جایی در ما حق رای دادن و یا جامعه" اسنایدر نوشت.

غایب از اسنایدر گفته: عذرخواهی برای آن رفتار یا در واقع حتی چه رفتار او غیر قابل قبول است. 15 کارمندان سابق و دو NFL خبرنگاران جزئیات حساب خود را از آزار و اذیت از سران کسب و کار, نرم افزار پرسنل و رسانه, بخش. حداقل 40 فعلی و سابق واشنگتن کارکنان تایید آن به پست.

"این داستان را تقویت تعهد من برای تنظیم یک فرهنگ جدید و استاندارد برای تیم ما یک فرایند است که با استخدام مربی (Ron) ریورا در اوایل سال جاری" اسنایدر گفت.

اما زمانی که این پست در خواست حق رای دادن و به انتشار آن دسته از زنان از عدم افشای توافق به طوری که آنها می تواند آزادانه صحبت می کنند در مورد آنچه که آنها شاهد و با تجربه این تیم کاهش یافته است. بنابراین سه زن که صحبت به این مقاله در ضبط شد کارمند سابق امیلی Applegate و ضرب و شتم نویسندگان نورا Princiotti و Rhiannon واکر. بقیه باقی مانده ناشناس گفتند: از ترس این که تیم NFL آنها را شکایت.

اسنایدر بیانیه نیست عذر خواهی به کارکنان و یا نویسندگان که به صراحت دقیق حساب از آزار و اذیت جنسی و تصاویری از پیام های متنی از مدیران propositioning آنها.

اسنایدر بیانیه را اشاره در یکی عدم گزارش توسط پست بدون ذکر آن آشکار: این تیم دقیقا یک منابع انسانی کارمند. اسنایدر گفت که هنگامی که یک وکیل تکمیل تحقیقات داخلی "ما موسسه سیاست های جدید و روش ها و تقویت منابع انسانی و زیرساخت ها نه تنها به جلوگیری از این مسائل در آینده اما مهم ایجاد یک تیم فرهنگ است که با رعایت احترام و فراگیر از همه است."

که کم میاره. اگر اسنایدر استخدام یک واحد منابع انسانی کارمند او باید دو برابر اندازه کل بخش.

"وجود دارد هیچ HR" یک زن که در آنجا کار می کرد گفت: پست. "و هرگز وجود یک گزارش روند و نه یکی توضیح داده شده به کارکنان جدید در مورد چگونه شما باید چیزی را گزارش دهید."

اسنایدر بیانیه همچنین ادامه داد: برای استفاده از مربی جدید Ron ریورا به عنوان یک سپر گوشت برای دهه از انتقاد یک فرایند است که با شروع ریورا تبدیل شدن به بالفعل سخنگوی این تیم نام-تغییر روند. معلوم نیست چرا ریورا مستقل در برای رفع شایع آزار و اذیت جنسی; بسیاری از اتهامات از کسب و کار و رسانه های ادارات که احتمالا نه مربی اجراء.

اسنایدر نظارت این مردان برای سال; چند تا از آنها را بی سر و صدا استعفا داد و پس از زمزمه چه بود آمده از این پست شروع به گسترش کرد. او نمی تواند ادعای نادانی رفتار خود را و یا چرا آنها را ترک. واشنگتن معروف آشفته و بالا و گردش مالی ، تنها ثابت است اسنایدر. او را "فرهنگ" و همیشه خواهد بود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب