کوبه برایانت آکادمی ورزشی بازنشسته "مامبای" نام مستعار

در لس آنجلس در جنوب کالیفرنیا آکادمی ورزشی که قبلا شرکت متعلق به اواخر Kobe Bryant است بازنشسته خود را در "مام

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

در لس آنجلس در جنوب کالیفرنیا آکادمی ورزشی که قبلا شرکت متعلق به اواخر Kobe Bryant است بازنشسته خود را در "مامبای" نام مستعار و rebranded خود را نزدیک به چهار ماه پس از بسکتبال آیکون مرگ در سقوط یک هلیکوپتر.

برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر کشته شدند به عنوان آنها پرواز به مسابقات بسکتبال Jan. 26 در Mamba آکادمی ورزشی زمانی که هلی کوپتر سقوط کرد و در مه غلیظ در شمال غربی لس آنجلس.

هزار اوکس-تسهیلات بر اساس اعلام روز شنبه آن را به نام اصلی خود را از آکادمی ورزشی و بازنشسته "مامبای" نام به rafters. آکادمی تاسیس شد در سال 2016; برایانت که صرف 20 فصل با لس آنجلس لیکرز و کمک به حق رای دادن برنده پنج NBA پیوست و در سال 2018 است.

بازی ها بودند که بازی در آکادمی هنگامی که خبر شکست برایانت مرگ است. بازیکنان بلافاصله متوقف شد و بسیاری از مردم در ورزشگاه پشت سر هم به اشک وقتی گفت که برایانت سرنشین هلیکوپتر سقوط کرد.

آکادمی تحت بررسی است به عنوان یک پایگاه برای G لیگ جدید را انتخاب کنید برنامه که برنامه ریزی شده است برای شروع در پاییز. این برنامه را به عنوان یکی از شاخص های روشن و خاموش دادگاه برای برخی از بازیکنان نخبه که تصمیم به دور زدن کالج اما هنوز واجد شرایط برای NBA پیش نویس است.

برایانت تنها بازیکن NBA به تیم خود را بازنشسته دو عدد به افتخار او. او انتخاب شده بود در ماه گذشته برای enshrinement به مشاهیر Memorial Basketball Hall of Fame, مراسم که هنوز هم برنامه ریزی شده برای اواخر ماه اوت هر چند ممکن است با تاخیر حداقل تا ماه اکتبر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او انتخاب شد و در سال اول خود را از واجد شرایط بودن به همراه همکار دیرین NBA نوابغ Tim Duncan and Kevin Garnett.

برایانت, شرکت تولید Granity استودیو باقی مانده است فعال پس از مرگ او. آخرین کتاب کودکان منتشر شده توسط برایانت شرکت ماه گذشته — "این Wizenard سری: Season One" — او شد پنجم کتاب برای رسیدن به شماره 1 در نیویورک تایمز' لیست پرفروش.

سقوط هلیکوپتر همچنان تحت تحقیقات ملی ایمنی حمل و نقل. همچنین کشته شدن خلبان Ara Zobayan Orange Coast College مربی بیس بال جان Altobelli همسرش, کری و دختر خود را الهام; Christina Mauser کرد برایانت مربی دختران تیم بسکتبال; و سارا چستر و دخترش Payton. الهام و Payton شد Gianna را هم تیمی.

روز جمعه Zobayan برادر گفت: در دادگاه تشکیل پرونده که برایانت می دانستم که خطرات ناشی از هلیکوپتر پرواز و بازماندگان نیست به عنوان خسارت از خلبان و مستغلات لس آنجلس تایمز گزارش داد.

برایانت بیوه, ونسا برایانت در فوریه شکایت کرد Zobayan املاک و منشور شرکت که متعلق به هلیکوپتر جزیره اکسپرس. او ادعا کرد Zobayan شکست خورده "به استفاده از مراقبت معمولی در خلبانی هواپیمای موضوع" و سهل انگاری.

ونسا برایانت نیز هفته گذشته به ثبت ادعای پیشرو به طرح دعوی در دادگاه در برابر لس آنجلس کلانتر پس از نمایندگان گفته مشترک غیر مجاز عکس از محل سقوط. این ادعا برای اولین بار گزارش شده توسط مردم; بررسی به نمایندگان' عکس در ابتدا منتشر شده توسط لس آنجلس تایمز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن