حفره یا سوراخ تیم برنده NHL قرعه کشی درفت

الکسیس Lafrenière را به صبر کمی طولانی تر برای پیدا کردن که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای.یکی از هشت حفر

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

الکسیس Lafrenière را به صبر کمی طولانی تر برای پیدا کردن که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای.

یکی از هشت حفره یا سوراخ نقاط ضرب و شتم شانس برای حفظ شماره 1 انتخاب کنید در این لیگ پیش نویس قرعه کشی جمعه, معنی دوم قرعه کشی مورد نیاز است بعد از این تابستان بعد از دور مقدماتی NHL بازگشت-به-بازی برنامه.

متغیرهایی که نشان دهنده هشت تیم است که در نهایت از دست دادن در NHL دور مقدماتی در حال ترکیب 24.5 درصد شانس از برداشت اول است.

حذف تیم از هشت جداگانه بهترین از پنج بازی در سری خواهد شد که 12.5 درصد شانس امنیت بالا انتخاب کنید در مرحله دوم قرعه کشی.

لس آنجلس کینگز را انتخاب کنید در حالی که سناتورهای اتاوا که تا به حال بهترین ترکیب شانس چیدن برای اولین بار در 25 درصد چرا که آنها نیز متعلق به سن خوزه کوسه ها انتخاب خواهد شد و انتخاب سوم و پنجم.

Detroit Red Wings, که تا به حال بهترین مفرد شانس در 18.5 به انتخاب اول کاهش یافت و به شماره 4.

حفره یا سوراخ تیم که برنده قرعه کشی بود 2.5 درصد شانس.

لیگ در اصل برنامه ریزی شده برای برگزاری دور اول از سال 2020 پیش نویس سهشنبه شب در زنگ مرکز در مونترال قبل از COVID-19 pandemic مجبور مکث به فصل در ماه مارس.

Lafrenière — یک وینگر برای Rimouski Oceacnic و NHL مرکزی سراغ برتر آمریکای شمالی اسکیت باز — انتظار می رود که برای اولین بار به طور کلی زمانی که پیش نویس است در نهایت برگزار شد و در تاریخ بعد.

NHL معاون کمیسر لایحه دالی نشان داد به منظور پیش نویس از لیگ استودیو تلویزیونی در سیکوکس, N. J., فقط در خارج از شهر نیویورک است.

این Anaheim Ducks, New Jersey Devils and Buffalo Sabres دور بالا-8 در آنچه که پیچیده ترین قرعه کشی تاریخ NHL.

غیر از آن را انتخاب کنید 30-رتبه اتاوا نیز دارای سن خوزه انتخاب به عنوان بخشی از تجارت فیلمهای ستاره defenceman اریک Karlsson در سپتامبر سال 2018 است. سن خوزه بود 29th, در رده بندی کلی زمانی که لیگ رفت و در وقفه.

هفت پیش نویس نقاط متعلق به franchises در خارج از لیگ 24-تیم برنامه ریزی برای از سرگیری 2019-20 فصل تابستان امسال تایید شد به عنوان بخشی از رسم اما هشت دیگر بودند اشغال شده توسط متغیرهایی به نمایندگی از باشگاه های است که در نهایت از دست دادن در بهترین-از-پنج دور مقدماتی پیش از پلی آف.

میدارد و نه از طریق 15 در حال حاضر خواهد شد تعیین می شود و در عین حال-به-می شود-حذف تیم به طور منظم فصل امتیاز در صد در لیگ مکث در مارس 12.

و هنوز هم وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد NHL خواهد بود قادر به ادامه آن در فصل تابستان امسال است.

لیگ و بازیکنان ارتباط همچنان به مذاکره تعدادی از جزئیات مربوط به این طرح به سر همه گیر-ضربه کمپین — در میان آنها نگرانی های ایمنی و بهداشت و که در آن دو hub شهرستانها واقع خواهد شد — همه در حالی که تلاش به همه چیز با هم با یک فرمت ممکن است به زمان توافق دسته جمعی.

Lafrenière دو بار کانادا هاکی لیگ بازیکن سال تا به حال 35 اهداف و 112 امتیاز در 52 بازی قبل از کبک عمده تاریخ لیگ هاکی فصل لغو شد به دلیل رمان شیوع کروناویروس. 18 ساله از St-اوستاش, Que., نیز به نام MVP از سال 2020 جهان junior هاکی قهرمانی پس از کمک به سرب کانادا به طلا.

"او خود را نشان داده در هر سطح و هر رویداد است که او را قادر به تفاوت ساز" گفت: Dan Marr, مدیر NHL مرکزی سراغ. "او می داند که چه باید انجام شود و او می تواند بیرون رفتن و که اتفاق می افتد. وجود دارد بیش از حد بسیاری از بازیکنان است که می توانید کنترل بازی را در کنترل وضعیت.

"او استعداد و مهارت و سرعت نشانهای از رقابت های نبرد پشتکار را به بهترین و به برنده خواهد شد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سودبوری گرگ مرکز Quinton Byfield انتاریو لیگ هاکی رتبه شماره 2 پشت Lafrenière در آمریکای شمالی لیست در حالی که آلمانی وینگر تیم Stutzle اسلات به عنوان شماره 1 اروپایی اسکیت باز.

"این یک جهنم از یک پیش نویس به خصوص در بالا" گفت: Calgary Flames مدیر کل براد Treliving که تیم در حال آماده سازی برای دیدار با Winnipeg Jets در NHL دور مقدماتی. "وجود دارد برخی بازیکنان."

پیش نویس قرعه کشی معمولا برگزار شد در ماه آوریل در پایان برنامه به طور منظم و قبل از پلی آف اما عقب رانده شد به دلیل همه گیر قبل از NHL پرده برداری از این قالب به عنوان بخشی از آن بازگشت به بازی برنامه ریزی در ماه گذشته.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن