Gophers فوتبال چهار ستاره استخدام Sam Jackson خروج از کلاس برای بار دوم

Gophers فوتبال برنامه تا به حال ایلینوی ورزشکار Sam Jackson راه دور از آن 2021 استخدام class — دوباره. جکسون,

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

Gophers فوتبال برنامه تا به حال ایلینوی ورزشکار Sam Jackson راه دور از آن 2021 استخدام class — دوباره.

جکسون, چهار ستاره جذب از Naperville, Ill., در ابتدا متعهد به مینه سوتا در فوریه 2019 اما در سمت چپ کلاس بی سر و صدا در پاییز گذشته. او تجدید تعهد خود به U در آوریل 22, اما حمایت دوباره در روز چهارشنبه.

این بار Jackson متعهد به ده بزرگ غرب دشمن پوردو.

"بعد از صحبت با خداوند من عیسی مسیح پدر من و مربیان متوجه شدم که به عنوان یک مرد جوان و به عنوان یک بازیکن خط حمله آن است که در بهترین مورد علاقه decommit از دانشگاه مینه سوتا است. این شده است یک تصمیم دشوار است اما من از این عشق و صبوری هر مربی به من داده است در طول این فرایند است."

"با این حال گفت: من هیجان زده تا اعلام کند که من رسما متعهد به دانشگاه! #Boilerup #RecruitmentIsClosed"

آلن Trieu میانه استخدام تحلیلگر 247sports.com گفت: پایونیر پرس Gophers برنامه ریزی شد به جکسون یک شات برای اولین بازی کارفرمایی زمانی که او وارد مطالعه شدند. U نیز ایلینوی چهار ستاره QB Athan Kaliakmanis در '21 کلاس.

از دست دادن Jackson پنجم-بیشترین امتیاز تعهد در تو کلاس برای سال آینده است ضربه مینه سوتا از آن بالا 10 رتبه بندی ملی با توجه به 247sports.com. U رفت و به 12th در کشور چهارم در ده عنوان از شب چهارشنبه.

U در حال حاضر 17 مرتکب از جمله چهار ستاره در حال اجرا پشت Mar'Keise ایروینگ که یک دوست نزدیک به جکسون. ایروینگ متعهد به مینه سوتا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب