پس از دو سال از شکست مارینرز' کندال Graveman نمی توانید صبر کنید دیگر: "من آماده هستم به زمین' - شنبه, 11 Jul 2020 PST

سیاتل – نرم-صحبت واجب مودب و با صدایی که بیشتر در جنوب روز شنبه, معلم مدرسه از لیگ بزرگ بیس بال بازیکن کندال G

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

سیاتل – نرم-صحبت واجب مودب و با صدایی که بیشتر در جنوب روز شنبه, معلم مدرسه از لیگ بزرگ بیس بال بازیکن کندال Graveman را نشان می دهد قابل توجه بی حوصلگی و کمی نا امیدی در تن او هنگامی که او در مورد تمایل خود را به زمین در بازی دوباره.

او خسته از انتظار.

آن بوده است بیش از دو سال از او تن به تن در یک بازی MLB. از طریق که او را در برخورد با آسیب های, جراحی, بهبود, نوتوانی انتساب جبهه-دفتر گیری یک تیم تغییر و 3½-ماه تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر.

"من نمی توانم آن را پنهان او گفت:" در یک تماس تصویری پنج شنبه بعد از اولین بار او را زنده پنبه حلاجی شده-تمرین جلسه از اردوی تابستانی. "من عاشق این بازی است. من یک شور و شوق برای این بازی. من آماده هستم به زمین. من احساس می کنم یک لیگ بزرگ پارچ. من احساس می کنم مثل من می توانم بچه ها را هنوز هم. من احساس می کنم مثل من می تواند کمک به یک تیم برنده است. و برای من این بوده است نوع رانندگی من آجیل بیش از دو سال نمی شود قادر به بازی. پس از آن زمان هیجان انگیز است که قادر به خارج وجود دارد و به رقابت بپردازند."

Graveman آخرین بازی MLB آمد مه 7 سال 2018 در استادیوم یانکی. او می خواهم تلاش در اوایل فصل که با بازوی خود احساس کاملا درست است. پس از شروع در روز افتتاحیه در سال 2018 شد optioned است به کلاس AAA نشویل پس از شش شروع می شود. او که برای شروع در برابر یانکی ها شد optioned است به نشویل. او ساخته شده دو شروع می شود و تحت تامی جان عمل جراحی ژوئن 25.

یک غیر-مناقصه Graveman زیر 2018 فصل است. او امضا شده با توله برای 2019 فصل را با یک گزینه برای سال 2020 است. پس از دوره نقاهت برای بسیاری از او فصل گذشته ساخته شده و دو در اواخر توانبخشی شروع می شود در ماه اوت و امیدوار به دریافت سپتامبر تماس ، هرگز از آن آمد و توله کاهش یافته است این گزینه را در سال 2020 است.

به دنبال یک جانباز برای پر کردن شکاف به تبادل چشم انداز مارینرز امضا Graveman به یک قرارداد یک ساله با 3.5 میلیون دلار باشگاه گزینه در 2021. او ساخته شده دو شروع می شود در بهار, آموزش, تحت تاثیر قرار دادن تیم خود را با افزایش سرعت و غرق شدن جنبش در fastball در دو شروع می شود و چهار نوبت تن به تن.

"من فکر کردم که من انجام شد با من ناتوانی شروع می شود با توله که شاید من می خواهم یک ماه سپتامبر call-up" او گفت:. "این اولین بار من تا به حال احساس, 'شاید من برگشتم.' و سپس شما می توانید این بهار آموزش و همه چیز را برای بیرون آمدن به خوبی و شما فکر می کنم که فصل در حال رفتن به شروع به زمانی که قرار بود آن را به و پس از آن تعطیل شد که بار دوم و این بار آن را به برگزاری امیدوارم که آره این از آن است."

تاخیر نجومی کمک به کاهش هر گونه شک و تردید برای Graveman و دریانوردان در مورد آمادگی خود را برای هر زمان که فصل را شروع کنید.

"بزرگترین چیزی که من در زمان دور بود, من سالم بود و من فکر می کنم وجود دارد یک علامت سوال که در اطراف" او گفت:. "خودم احساس کردم سالم است. اما به بیرون بروید و اثبات که من سالم بود و توپ در حال رفتن به آمده همان است که قبل از عمل جراحی, اگر نه بهتر از من اعتماد به نفس زیادی از آن. سرعت وجود دارد این محل وجود دارد که توانایی به زمین بود و هنوز هم وجود دارد برای من. آن را فقط در چهار نوبت. اما من آن را انجام داده است. ما شکل زیادی در مورد خودمان و حتی از آن است که چهار نوبت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب