جنگنده MMA روری (Red King) مک دونالد تبدیل فیلم ساز با دیجیتال سری

در حالی که جنگجویان حرفه ای لیگ است در وقفه با توجه به COVID-19, آموزش و خانواده در حال نگه داشتن کانادا MMA f

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

در حالی که جنگجویان حرفه ای لیگ است در وقفه با توجه به COVID-19, آموزش و خانواده در حال نگه داشتن کانادا MMA fighter روری (Red King) مک دونالد مشغول است.

30 ساله سبک وزن ارائه می دهد یک نگاه به زندگی خود را در "Red King مختصر و مفید," شش بخش دیجیتال سری از PFL که در شنبه شروع می شود.

این یک نیش اندازه نشان می دهد و هر قسمت به مدت حدود پنج دقیقه. این PFL می گوید: آن است که ترکیبی از فیلم به ضرب گلوله توسط مک دونالد بر روی تلفن خود را, زوم, مصاحبه با امثال Georges St-Pierre, رندی (طبیعی) طراحی و داگلاس لیما و فیلم آرشیوی از مک دونالد حرفه ای.

"Red King مختصر و مفید" خواهد شد در PFL کانال یوتیوب.

"وجود دارد مسائل خانوادگی در آن وجود دارد" گفت: مک دونالد که کودکان و نوجوانان را به نوبه خود یک و چهار این تابستان. "من واقعا مطمئن نیستم که چگونه آنها آن را ویرایش. من را دیده اند آن هم هنوز ... باید خیلی سرد نشان می دهد. من هیجان زده برای دیدن چگونه آنها قرار دادن همه چیز با هم."

با PFL اعلام کرد در ماه آوریل که آن را هل دادن به عقب آن سال 2020 فصل بهار آینده سازمان است نگاه به تولید اصلی MMA محتوا از طریق آن به تازگی تشکیل شده PFL Studios.

مک دونالد نیز آغاز شده خود را در کانال یوتیوب ارائه بوکس و jiu-jitsu آموزش و همچنین به عنوان برجسته.

بر خلاف دیگر سازمان های MMA را PFL بر اساس اطراف یک کمپین به جای فردی مبارزه با کارت. یک فصل به طور منظم است که به دنبال حذفی و یک قهرمانی شامل مبارزان تربیع برای یک عنوان و ایالات متحده$1-million کیف پول.

"آن را نگه می دارد من گرسنه و با انگیزه" مک دونالد گفت: از عملکرد مبتنی بر فرمت. "این یک برنامه پر مشغله ... من می دانم من قصد دارم به چیزهایی که صف جلوتر از زمان. من نمی باید به حدس زدن که من هستم تا بعد. من چیزی به آماده شدن برای تمام طول سال های طولانی.

"بنابراین من واقعا به دنبال به جلو به آن. من قصد دارم به داشتن بهترین سال جلوتر از من در چند سال آینده فکر کنم."

در 2019 در فصل به طور منظم, ویژه, کارت, مه, ژوئن, ژوئیه و اوت. بالای هشت مبارزان در هر وزن کلاس پیشرفته به تک حذف برگشتی در ماه اکتبر با دو سپس پیشروی به سال جدید و در آستانه نهایی.

ری (Bradda پسر) کوپر سوم موفق به کسب عنوان سبک وزن, شکست, دیوید (Bulldawg) ميشود توسط TKO دور دوم است. کوپر از دست 2018 نهایی به Magomed Magomedkerimov.

"آنها واقعا خوب بخش" مک دونالد گفت: از PFL 170 pounders. "من فکر می کنم بسیاری از بچه ها می تواند به رقابت در بالاترین سطح در هر نقطه. من قصد دارم به باید در بهترین من. و به علاوه من می خواهم به بیرون رفتن وجود دارد و نشان می دهد که من هنوز هم یکی از welterweights در جهان است."

مک دونالد (21-6-1) بوده است میله میله به PFL اولین ژوئن 3 در هالیفاکس.

"من بسیار هیجان زده در مورد آن صادق باشد. من مبارزه در هالیفاکس یک بار و قبل از آن را نشان می دهد گفت:" مک دونالد که ضرب و شتم Tarec Saffiedine در UFC نشان می دهد در ماه اکتبر 2014 در نوا اسکوشیا سرمایه است.

مک دونالد پیوست PFL در ماه دسامبر از Bellator جایی که او برنده شد و از دست این عنوان سبک وزن. او بالای 170 پوند مدعی در UFC قبل از آن از دست دادن یک عنوان به یاد ماندنی جلسه با (ظالم) رابی لاولر در UFC 189 در جولای 2015.

PFL رئیس پیتر موری به نام مک دونالد "یک بازی تعویض برای PFL."

B. C. مادری که در حال حاضر تماس های مونترال, صفحه اصلی, مک دونالد در دفاع از خود Bellator عنوان دو بار قبل از از دست دادن به Lima, سابق, قهرمان آخرین بار در اکتبر 2019.

مک دونالد می گوید: او است بازگشت به حالت عادی خود آموزش رژیم با Tristar ورزشگاه باز به یک گروه کوچک از مبارزان به عنوان او در انتظار بازگشت به عمل است.

"من فقط در تلاش برای رسیدن بهتر به صداقت" او گفت:. "در آغاز این قرنطینه من واقعا تلاش برای بهبود در چیزهایی است که من احساس می کنم من نیاز به کار بر روی. فقط سعی کنید خودم بهتر است. چون واقعا وجود دارد هیچ چیز دیگری می توانید انجام دهید. اگر شما نشستن در اطراف در حال انتظار شما در حال بیشتر شدن است."

این PFL می گوید آن است که پرداخت نقدی ماهانه دستمزد به مبارزان آن برای کمک به حمایت در طول سال 2020 است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

مک دونالد رکورد در Bellator شد 3-2-1. دیگر خود را شکست آمد به دست میان قهرمان Gegard (کابوسگیر) Mousasi در Bellator 206 در سپتامبر سال 2018 است.

او گفت که او قصد دارد به ماندن در سبک وزن, اگر چه او نمی تخفیف یک حرکت به میان بعدها در حرفه خود — گفت: اگر او برود تا در وزن او خواهد قطار متفاوت از زمان گذشته است.

"من فکر نمی کنم من در طرز فکر درست به مبارزه در میان به خصوص یک پسر مثل Mousasi در آن زمان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن