خلاصه بسته - Mon, 06 Jul 2020 PST

والت دیزنی جدید دیزنی+ پخش برنامه دانلود شد بیش از نیم میلیون بار در طول تعطیلات آخر هفته پس از سرویس جولای 3

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

والت دیزنی جدید دیزنی+ پخش برنامه دانلود شد بیش از نیم میلیون بار در طول تعطیلات آخر هفته پس از سرویس جولای 3 والاتر از فیلم برداری نسخه از موسیقی "همیلتون."

دلار 7-یک-ماه دیزنی+ تولید 513,323 جدید موبایل محبوبیت در سراسر جهان از روز جمعه به جمعه از جمله 266,084 در ایالات متحده با توجه به تحقیقات بازار شرکت Apptopia. جهانی تعداد 47 درصد بالاتر از متوسط آخر هفته در ماه ژوئن در حالی که بازار داخلی ترتيب 72 درصد بیشتر است.

دیزنی پرداخت یک گزارش مبلغ 75 میلیون دلار برای این فیلم که به ضرب گلوله کشته شد با بازیگران اصلی در سال 2016.

Facebook توقف هنگ کنگ اطلاعات

Facebook و خصوصی خود سرویس پیام رسانی WhatsApp و همچنین توییتر را متوقف بررسی درخواست از هنگ کنگ برای اطلاعات کاربر در حالی که شرکت های ارزیابی جدید امنیت ملی قانون اعمال شده در این شهر توسط دولت چین.

جدید امنیت ملی قانون نازل شد در پایان ماه ژوئن و در حال حاضر به حال یک اثر سرما در این شهرستان است که شده است یک پناهگاه برای بیشتر باز کردن آزادی بیان و دسترسی به اینترنت از سرزمین اصلی چین است. مردم در هنگ کنگ آغاز شده حذف خود را در حساب های رسانه های اجتماعی و یک تازه بدوران رسیده های سیاسی حزب را منحل کرد. این قانون می دهد پکن رسیدن گسترده برای سرکوب کسانی که در هنگ کنگ که انتقاد از دولت است.

از سیم, گزارش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن