در باغ: خشخاش هستند poppin' تا در همه جا به زیبایی باغ - شنبه, 11 Jul 2020 PST

چرا من رشد سالانه خشخاش قبل از ؟ این فکر بوده است انعکاس در مغز من به تازگی هر وقت من تحسین خیره کننده خشخاش ا

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

چرا من رشد سالانه خشخاش قبل از ؟ این فکر بوده است انعکاس در مغز من به تازگی هر وقت من تحسین خیره کننده خشخاش است که در حال حاضر گل در باغ من. تا زمانی که من تا به حال هیچ ایده آنچه که من می خواهم از دست رفته است.

سالانه گیاهان هستند که رشد شکوفه, مجموعه بذر و مرگ در یک فصل رشد. فلاندر شرلی و مجاری breadseed خشخاش این دسته قرار می گیرند. در حالی که وجود دارد نیز چندساله خشخاش – به طور خاص شرقی خشخاش – آمده است که سال به سال امروز تمرکز سالانه خشخاش.

یک بار من تو را دیدم خشخاش در حال رشد در باغ های انگلیسی یک زن و شوهر از سال پیش از آن گل به طور ناگهانی به حال خیلی بیشتر درخواست تجدید نظر. در Dixter, خانه و باغ از اواخر نویسنده و طراح منظر Christopher Lloyd, یک دوست, و من سقوط در عشق با پینه دوز خشخاش. او به دست آمده دانه و به اشتراک گذاشته شده با من.

من بسیار هیجان زده در مورد آنها در حال رشد در باغ خود در سال جاری و به زودی شروع به دنبال حتی بیشتر انواع خشخاش. پس از لکه های دانمارکی پرچم Sissinghurst سفید و خاکستری در یک فروشگاه من تکانه آنها دستور داده است.

در اواخر ماه ژانویه من پاشیدند تمام دانه ها با استفاده از زمستان کاشت روش. این شامل کاشت بذر در ظروف مانند گالن شیر کوزه و قرار دادن آنها را در عناصر تا زمانی که آنها رشد.

پس از کاشت مین به من آموخته که خشخاش نمی مانند ریشه های خود را به مختل شود. چگونه من جدا نهال و کاشت آنها را هنگامی که زمان آمد ؟ را رد کرد که نگرانی برای هم بودن.

دانه جوانه زده و سه ماه بعد تكنیك روز رسید. به عنوان من بدقت نظاره گر به کوزه های شیر من نگاه کمی توده نهال و تصمیم گرفت آن را احتمالا خواهد بود خوب به گیاه هر گروه به عنوان یک واحد.

حدود دو هفته پیش به خشخاش شروع گل دهی و من نشئه است. همانطور که می بینید توسط این عکس, دانمارکی پرچم کاملا نفس گیر است. این Sissinghurst سفید خشخاش به نام بعد از انگلستان Sissinghurst قلعه باغ خیره کننده با خود blousy بکر شکوفه های سفید که نوسان به آرامی در نسیم.

شگفت آور خاکستری نیست نمایاندن اما من به دنبال به جلو به دیدن خود اسطوخودوس-خاکستری شکوفه. در حالی که ممکن است صدای عجیب و غریب رنگ برای گل من پیشنهاد می کنم به دنبال آنها را در وب سایت به دلیل غیر معمول رنگ افسانه است.

اگر شما در حال حاضر علاقه مند به رشد سالانه خشخاش در اینجا برخی از اطلاعات فرهنگی: آنها ترجیح می دهند آفتاب کامل و بهترین رشد را در خاک خوب زهکشی. ساده ترین کاشت گزینه در کنتون باغ است که به طور مستقیم بذر در بستر در اوایل بهار هنگامی که خاک خشک است و crumbly. حتما به علامت نقطه با برچسب بنابراین شما لازم نیست اشتباه آنها را برای علف های هرز بعد.

دانه را جوانه زده در یک زن و شوهر از هفته و نهال خواهد بود کوچک. اجازه دهید آنها را رشد می کنند برای چند هفته پس از آن نازک آنها را 8 تا 10 اینچ از هم جدا. آب آنها را به طور منظم و نگه دارید تا با وجین بنابراین خشخاش ندارد و به رقابت بپردازند. بسته به ارقام شما انتخاب کرده اید گیاهان رشد خواهد کرد در هر نقطه از 2 تا 5 فوت قد.

من به تازگی ساخته شده اشتباه چک کردن دیگر خشخاش ارائه شده در چند دانه کاتالوگ و آن را به نظر می رسد مثل من خواهید بود با قرار دادن یک سفارش به اضافه کردن بیشتر به سال آینده باغ. اگر شما کمی جستجو حتما به اتمام لورن انگور گیلاس تب و تاب بودن, درام, ملکه, مجارستانی آبی و Swansdown.

حتی اگر من دیر به خشخاش-رشد پارتی, من در حال حاضر درک کنند که چقدر زیبایی آنها اضافه کردن به باغ.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/susansinthegarden.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب