پلیس: پلیس فدرال ماموران با استفاده از گاز اشک آور در پورتلند معترضان - Sun, 12 Jul 2020 PST

پرتلند سنگ. (AP) — فدرال مأموران اجرای قانون استفاده از گاز اشک آور و کنترل جمعیت مهمات در مردم معترض در نزدیک

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

پرتلند سنگ. (AP) — فدرال مأموران اجرای قانون استفاده از گاز اشک آور و کنترل جمعیت مهمات در مردم معترض در نزدیکی پورتلند فدرال دادگاه در اعتراض آغاز شده است که شنبه شب, Portland, پلیس گفت:.

فدرال ماموران در علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه درخواست کمک از پلیس شهر در حدود 2 صبح یکشنبه پس از برخی از معترضان در برابر بازداشت و برخی انداخت بطری پورتلند اداره پلیس گفت:. اطلاعیه ها ساخته شد برای معترضان به ترک این منطقه و جمعیت پراکنده در اطراف 3:20 صبح, پلیس گفت:.

برخی از آتش سوزی آغاز شد و در سطل زباله و dumpsters اما هیچ ساختمان تهدید شد, پلیس گفت:. یک نفر دستگیر شد و به ظن غیرقانونی اشاره لیزر.

خون هایش در خیابان و پیاده رو در سراسر از دادگاه قبلا در این تظاهرات که در آن شاهد گفت: یک مرد شده بود ضربه در سمت چپ سر خود را KOIN-تلویزیون گزارش شده است. جسیکا Schifflett گفت: ایستگاه او را نمی بینم چیزی به او رسید.

"این باعث بسیار عمیق و شكافتن اما او خونریزی از بینی و دهان او گوش خود را — آن را خیلی بد بود," او گفت:.

روز جمعه یک نفر را بازداشت گرفته شده پس از هدف قرار دادن یک افسر فدرال در سر و شانه با یک چکش در طول یک تظاهرات در نزدیکی ادیت سبز-وندل وایات ساختمان فدرال. هیچ جزئیات منتشر شد در مورد افسر صدمات. چند نفر دیگر متهم با اشاره لیزر به چشم فدرال افسران بودند نیز به زندان برده شد.

فدرال و ماموران نیز با استفاده از گاز اشک آور در آن اعتراض کردند.

وزارت امنیت داخلی اتحاد افسران مستقر در دنده تاکتیکی از سراسر کشور و بیش از یک و نیم دوجین فدرال, سازمان های اجرای قانون و ادارات به پورتلند به عنوان بخشی از یک موج با هدف آنچه که یک مقام ارشد گفت: مردم با استفاده از تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید برای شرکت در خشونت و خرابکاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن