بازگشت به بازی و برنامه های جدید صاحبان و مرز مسائل مربوط به پر کردن هفتگی کیسه مراسلات پستی

یکی دیگر از آرایه وسیعی از سوالات اینجا تا از شما بسیار سپاسگزارم برای که.شاید بزرگترین mailbags اما من فکر می

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

یکی دیگر از آرایه وسیعی از سوالات اینجا تا از شما بسیار سپاسگزارم برای که.

شاید بزرگترین mailbags اما من فکر می کنم شما پیدا کردن آن را حداقل از راه دور جالب است.

یک روز خوب.

-

س: مثل همیشه ممنون از شما به بینش و تفکرات در طول این بسیار غیر معمول زمان.

من با گوش دادن به یک استدلال جالب روز دیگر در مورد کسی که تا به حال بهتر و حرفه ای: کایل لوری یا Chauncey Billups. دشوار تماس بگیرید. هر دو در زمان برخی از زمان برای به دست آوردن در لیگ برتر تثبیت نه شد وحشتناکی ورزشی برای موقعیت و بهترین سلاح یا تا به حال بازی های ذهنی خود را. من درک می کنم که کایل است که هنوز هم در چهارم خود عمل می کنند اما آنچه به شما می گویند حکیم کاتب?

استوارت

یک مرد که دشوار است تماس, آن نمی باشد? تن از شباهت ها و ویژگی های مشترک است.

من تو را دیدم بسیاری از Chauncey در طول سال از جمله کسانی که در NBA نهایی تیم باید مقدار زیادی از احترام به بازی خود را و مهارت های رهبری خود را.

اما و شاید این یک تاخر تعصب صحبت من قصد دارم با کایل. من فکر می کنم او شاید بهتر از تمام اطراف مدافع و شاید کمی بیشتر بازیکن همه کاره بسته هر چه تجسم از تیم خود نیاز دارد.

اما مرد آن را دید و اگر انتخاب شدند تیم با آنها درگیر من خوشحال به انتخاب دوم و رول با یکی از شما نمی انتخاب کنید.

-

س: سلام. داگ.

آنچه در مورد بازپرداخت برای unplayed بازی ؟ آنچه اتفاق می افتد در این مورد ؟

بارب

یک: زمانی که آنها در نهایت اعلام کرد که بازی لغو و یا مدت کوتاهی پس از این تشریفات اما لیگ و تیم آن را انجام نداده – آنها به شما اجازه همه می دانیم در مورد روند. من مطمئن هستم که آن را می تواند یک گزینه بازگشت پول و یا اعتباری برای بازی های آینده فقط مانند آنها گفت: در ابتدا.

-

س: سلام داگ

چگونه اعتماد به نفس ما که ESPN/دیزنی قادر خواهد بود به چرخه پلی آف NBA از طریق سالن ورزش و امکانات آموزشی موجود در ESPN/سایت دیزنی در همان زمان به عنوان MLS اجرا می شود فصل خود را از طریق, هوای آزاد, زمینه, رختکن و امکانات آموزش...در همان زمان. به نظر می رسد مانند بسیاری از تیم های شرکت موجود است.

ممکن است سوال را که می خواهید بپرسید هنگامی که شما یک شانس...

مراقبت و نگه دارید تا کار خوب.

کریگ D

یک: من تصور نمی NBA خواهد بود این دور به روند بدون داشتن گرفته شده است که به نظر من بینهایت با اعتماد به نفس است که تدارکات دیزنی آن را اداره کند.
من شده اند به دیزنی/ESPN مجموعه ورزشی در سال و سال است, اما آن را ژرف بود که NBA خواهد بود و رسیدن به این نقطه بدون دانستن امکانات کافی هستند.

-

س: چقدر این Bettman نفس? نمی شود آن را عاقلانه تر فقط اسکراب 2019-2020 فصل (و من نمی گویم این به آرامی. من یک برگ و طرفداران هاکی) اما آیا شما فکر می کنید وجود دارد بیش از حد بسیاری از ناشناختهها به این تصمیم ؟ و چگونه در مورد 2020-21 فصل...

لیزا G

یک: من درک می کنم Gary Bettman می آید در برای سهم خود از نقد منصفانه و یا در غیر این صورت اما به هیچ وجه تصمیم به شاید راه اندازی مجدد فصل هاکی در چند ماه نفس است هدایت می شود.

و به من گفت: این همه همراه: اگر آن را امن برای همه – و پارامونت – هیچ دلیلی وجود ندارد هر چیزی باید بماند بسته شده است. این کاهش خطر و انجام همه ممکن است به اطمینان حاصل شود که مقدار ایمنی که ممکن است رانندگی این و هیچ فرد قادر خواهد بود برای تحمیل خود و یا او را در از سرگیری هر کسب و کار است.

-

س: سلام داگ
با تشکر برای پیگیری از آنچه که در طول این زمان تلاش. من قادر به این باور است که NHL فصل بود قادر به به راحتی با لغو کار این مسائل رخ داده است که در گذشته برای تنظیم مجدد قوانین. ما در مجموع کمتر از یک ویروس است که نمی پاسخ به NHL صاحبان و یا برای آن واقع هر کسی و هر کس. پس از تنظیم مجدد و راه اندازی مجدد هر دو NBA و NHL در پاییز و که هنوز هم یک اگر. اما لطفا نمی شود هر گونه استرس بی مورد در جلو ما کارگران خط. پس رای من این است که یک نفس جمعی و فکر می کنم در مورد تصویر بزرگتر.
با تشکر داگ بیهوده گویی بیش نیست!!
جو Whitby

A: خوب, بیهوده گویی.

من فکر نمی کنم آن را عادلانه یا عاقلانه چیزی برای مقایسه لغو شکست خورده چانه زنی جمعی و چیزی را متوقف به دلیل جهانی و همه گیر.

من همچنین می دانم که گرفتن یک نفس جمعی و تفکر بیشتر مشترک خوب است یک چیز دانا و من به شما اطمینان می دهم هیچ ورزشی طرفدار لیگ و یا تیم در حال رفتن به تداخل با کار کارگران خط مقدم. و کارگران فرعی به بازی.

-

س: سلام داگ:
تشکر برای نگه داشتن برخی از ظاهر عادی با وبلاگ خود را در حالی که در اطراف ما هیچ چیز به نظر می رسد. همچنین به نظر می رسد مثل شما و دوست داشتنی خود را آنهایی که سالم هستند و خوب است که خوب است به عنوان خوانده شده.

پس بلندترین پیشانی مادر در ستاره در حال تغییر به آنهایی که پشت شروع رپتورز حق رای دادن آن جذاب خواهد بود اگر آنها را به نام خود به دوست قدیمی Isiah Thomas به پیوستن به حزب. هنوز مطمئن شوید که چگونه شما احساس می کنید داشتن او را به عنوان رئیس خود

از سوی دیگر فرض کنید برای یک لحظه شما به شیب به خانواده فوق العاده حساب بانکی به همراه پیشرفت در آینده خود را طعمه به ذکر جیب یک زن و شوهر از نوار مدفوع افراد به آمده تا با یک رقابت پیشنهاد: با توجه به عنوان شما اعلام کرده اند این بار به چالش کشیدن رسانه ها به طور کلی رسانه های چاپی به طور خاص آنچه را که شما انجام و یا می خواهید انجام می شود هنگامی که شما نشسته بودند در Honderich قدیمی ،
و از آنجا که ما در fantasyland در جهان از حدس و گمان اگر NBA روابط عمومی مردمی و همچنین رپتورز مقابل دفتر بودند تماس بگیرید و می گویند که این مهم است که محلی grunts بر روی زمین هستند به گزارش سرگیری بازی و گفتند یک هتل بود بن را کنار بگذارند و به خانه همه رسانه ها در آینده از سراسر لیگ چه می توان روند تفکر خود را تصمیم گیری نقاط در تعیین این که آیا برای رفتن به اورلاندو?
قدردانی مثل همیشه
فیل

یک: ابتدا من می خواهم به اورلاندو (این شرط که ما در زمان استفاده از رزرو اما پرداخت کامل ما سهم تسهیلات, البته) دلیل این امر می تواند یک داستان جالب. و با توجه به تمام اقدامات احتیاطی NBA مطمئن است را به عنوان امن به عنوان آن را احتمالا می تواند باشد که بسیار مهم است به یک همکار سن و سال من با برخی از قبل موجود شرایط پزشکی. من نمی دانم که آیا NBA سهام این فکر می کردم که ما نیاز به در سایت به وقایع تاریخ, اما من امیدوارم که آنها را..

ستاره سوال یکی از دشوار بدیهی است که احسان خیلی عاقل تر از مردم I. اما من معتقدم که ما در گوشه ای کوچک از کسب و کار که در حال وجود دارد – همه جا در همه زمان ها – مهم است, بنابراین من می خواهم همه ما را به عقب در جاده ها پر بار و اجازه دهید ما به توسعه خوب داستان برای گفتن هست.

در حال حاضر وجود دارد ملاحظات مالی, مطمئن, اما من معتقدم که شما مجبور به صرف مقداری پول به ایجاد برخی از پول برای جذب و حفظ خوانندگان.

-

س: خوب صبح داگ

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

امیدوارم که این آب و هوای مرطوب است و نه رو به شما و تهویه مطبوع خروش است آن را به عنوان با بسیاری از ما است. فقط خواندن این مقاله در مورد ستاره بودن به فروش می رسد و همه چیز را درک است قیمت می باشد. اما من می توانید ببینید بعد در چند ماه آینده که در آن کاغذ را نمی توان به عنوان ما در حال حاضر آن را می دانم. امیدوارم این تحت تاثیر قرار نمی خواهد شما را در هر راه منفی شکل یا فرم. اگر آن را ندارد, سپس این یکی است که به دنبال یک جایگزین منبع خبر.

باب

یک: همه ما می توانید انجام دهید در این نقطه است که رفتن چند اعلان عمومی از دو مرد پشت خرید و هیچ چیز گفته شده است که نگرانی من در همه. البته ما نمی دانیم که چه آینده واقعا نگه می دارد و که کمی نگرانکننده است اما تا کنون خیلی خوب است.

-

س: Doug امیدوارم به خاطر همه صاحبان جدید از ستاره در حال انجام این کار است زیرا آنها هر دو فکر می کنم این امر می تواند سرگرم کننده و با ارزش خود را به یک روزنامه و مایل به قرار دادن در مقدار زیادی از پول برای بازگرداندن کاغذ به شکوه سابق خود را.

در دیگر رسانه ها, اخبار, در حال حاضر که کتاب خود را فقط در مورد آماده شدن برای ضربه زدن به قفسه و شما فراموش کرده اند که در مورد درد و دل شکستگی چه خواهد شد کتاب بعدی خود بود. من تصویر اصلی تغییر سرعت - رمان. شما به دنبال Linwood بارکلی مسیر. پس بهتر است برای نوشتن در مورد چیزی است که شما می دانید در مورد حداقل به عنوان یک نقطه من می توانید تصویر یک کتاب در مورد بی باک کانادا NBA نویسنده است که می تواند یک عامل برای CSIS. فکر می کنم از امکانات!

بروس

یک: باور کن دوست من, من نمی بینم یک "بعدی" در راه هر شکل یا فرم مگر من مثل یک سال برای نوشتن آن در اوقات فراغت و حتی پس از آن داستان را واقعا به سبک من من می خواهم و نه فقط داستان و من نمی دانم اگر کسی در مورد آنها مراقبت.

اما با تشکر. و باید وجود داشته باشد اخبار کتاب در چند هفته آینده آن را به عنوان معلوم است.

-

س: به امید شما و شما به خوبی در طول این زمان خوبی نوشته شده و کاتب?

آرزو می کنم با تشکر از شما برای داستان خود را در روز جمعه در مورد میشل Belanger در انتظار بازنشستگی. خوب است که شما تشخیص کسانی که tolled برای مدت طولانی برای کمک به ساخت و پرورش رهبران آینده بسکتبال در کانادا. تفاوت بین کانادا و ایالات متحده آمریکا در این زمینه است به طوری استارک است که در آن باید ما را به قدردانی از تلاش های کسانی که مربیان در USports مدارس که باید انجام مشعل. با استیو Konchalski میله میله برای بازنشستگی پس از 20-21 فصل که s 2 مربیان که 87 سال در ترکیب سرپرستی که دیگر نمی خواهد از خدمات را به نسل های آینده است.

با این بازنشستگی که به این معنی کریس o'rourke گوئلف (مردان) و ترزا می سوزد از مک مستر (زنان) را گوشته از طولانی ترین خدمت/مربیان شاغل در 23 و 30 سال به ترتيب اگر من به عنوان خوانده شده صحیح است ؟

اجازه دهید ما امیدواریم که وجود خواهد داشت یک 2020-21 USport فصل بسکتبال لذت ببرید و مثل همیشه با تشکر از شما برای بخشی خود را در ساخت مطمئن شوید که این داستان هنوز هم در گفت و کانادا بزرگترین رسانه های بازار است.

اقامت خوب و امن است......

چکش جان

A: با تشکر و خاموش در بالای سر من, من می خواهم بگویم حق با شماست در مورد این بخش اما هرگز فراموش نکنید که استیو Konchalski در سنت FX و دب Huband در UBC و من مطمئن هستم که دیگران که من فراموش کردن در مورد زمانی که آن را می آید به طول عمر

-

س: سلام داگ.. من امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند.

آخرین باری که من به شما نوشت: من در سفر بر روی یک کشتی کروز در اقیانوس آرام جنوبی. من برای دیدار هونولولو American Samoa, فوجی, کالدونیای جدید, استرالیا و نیوزیلند. من در حال حاضر شده است در تمام کشورهای 50, 10 استان کانادا و دو سرزمین به همراه چند تن دیگر کشورهای اروپایی است. این یک سفر فوق العاده است و من واقعا لذت می برد نیوزیلند. آن است که یک کشور بزرگ با فوق العاده نخست وزیر. من حدس می زنم من نمی خواهد هر چیزی شبیه به آن در حالی که برای.

در خود روز شنبه به وبلاگ شما اشاره کردید دولت فدرال نباید به هیچ درمان خاصی برای NHL برای بازیکنان آمدن به کانادا. من می توانید ببینید که اتفاق می افتد به دلیل مرزهای ما واقعا بسته است. https://www.cbc.ca/news/canada/covid-19-airports-canada-1.5583241

من هم دیدم چیزی دیروز که در آن "Damian Lillard رد خواهد شد به بازی اگر NBA رزومه 19-20 فصل با پورتلند تریل بلیزرز قادر به رسیدن به پلی آف." شما چه فکر میکنید در مورد این ؟ من فکر می کنم اگر او می خواست می شود در پلی آف تیم او باید بازیکن بهتر در طول فصل. من نیز آن را به عنوان بسیار نابالغ موقعیت را. او پرداخت می شود به خوبی به بازی بسکتبال و اگر او حاضر به بازی خود را پرداخت باید بر این اساس تنظیم. او هل دادن برای بازی در مسابقات است. من می دانم آن است نه زمان عادی اما من از آنها بدم میاید برای دیدن آنها را به ظرف غذا به اطراف با حذفی فرمت. این امر می تواند غیر منصفانه برای اورلاندو و ممفیس اگر آنها مانع از بازی در دور اول به دلیل برخی از کاهش کشت, تیم خوش شانس در یک بازی در مسابقات است. اگر فصل ادامه داد و آنها زدم توسط یک تیم سبقت آنها را من خوب خواهد بود که با.

دیو

کرن

یک: این یک بسته از مرز دقیقترین معنای کلمات آن را به 14 روز دوره قرنطینه برای مردم از آمدن به این کشور است که نمی توان چشم پوشی و یا کوتاه و یا تغییر برای ورزشکاران تا زمانی که آن را برای همه است. و من نمی خواهید به تغییر آن ،

من تو را دیدم Lillard مسائل هستم و در همه جای تعجب نیست. یک زن و شوهر از مربیان و مردم من صحبت کرد که نمایندگان از تیم های خوب از پلی آف احساس به همان شیوه: آن را به ارزش آن را اگر وجود دارد هیچ شانسی برگشتی.

من نمی دانم این است: مهم نیست که چه آدم نقره ای می آید تا با برخی از مردم در حال رفتن به ناراضی.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب