کمیسیون به تصویب 2 میلیون دلار برای پناهگاه بازسازی - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

Spokane County کمیسیون رای دادند دوشنبه به صرف $2 میلیون نفر در فدرال COVID-19 کمک مالی برای خرید و نوسازی ساخ

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

Spokane County کمیسیون رای دادند دوشنبه به صرف $2 میلیون نفر در فدرال COVID-19 کمک مالی برای خرید و نوسازی ساختمان جدید منطقه ای سرپناه بی خانمان. این حرکت همراه با کمتر از یک ماه به قبل از اجاره نامه اجرا می شود در شهرستان اسپوکن فعلی پناهگاه بی خانمان فضا.

این محل پیشنهاد شده است که در اسپوکن مسکن ستاد مرکزی در 55 W ماموریت خیابان. کمیسیون به اتفاق آرا رای به خود اختصاص 1.3 میلیون برای خرید ساختمان و $700,000 به نوسازی آن و کانن خیابان پناهگاه.

کمیسیون استفاده Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی قانون بودجه برای خرید. شهرستان دریافت کرده 90 میلیون دلار است و در حال حاضر استفاده می شود حدود یک سوم از سهم خود را در بودجه بهداشت عمومی کسب و کار کوچک کمک مالی برنامه کمک های غذایی PPE و یک برنامه بازاریابی.

شهرستان خواهد خود را به ساختمان تامین شهرستان کمیسیون اصرار قبل از رای دادن, اما عملیات در آینده نزدیک خواهد بود موفق توسط شهر اسپوکان و عملیات در نهایت خواهد شد در بودجه توسط چند دولت های محلی.

شهرستان سخنگوی برایان Coddington ستایش شهرستان برای تخصیص بودجه برای سرپناه و گفت: آن بخشی از منطقه طرح بزرگتر به آدرس COVID-19.

"این مهم است که به اشاره است که بخش واقعا پا تا اینجا به یک شریک بزرگ به منطقه" او گفت:.

"ما همه در پاسخ به این نیاز دارد که ناشی از COVID و بی خانمان هستند و یکی از کسانی که در جمعیت هایی که ما تا به حال به کار به عنوان یک جمعیت آسیب پذیر را به مطمئن شوید که بیماری نیست ،

ماموریت خیابان و کانن خیابان پناهگاه باید باز زمانی که این شهر اجاره با اسپوکن یادبود سربازان عرصه منقضی می شود در اوت 15, هر چند این ساختمان خریداری نشده است و یا ارزیابی نشده است. Coddington گفت: قبل از شهر حرکت می کند مردم از این عرصه به پناهگاه پیمانکاران نیاز به نصب سرویس بهداشتی و دوش و اضافی تغییرات به سازمان مسکن و ساختمان آن را به یک محل مناسب برای پناهگاه مردم است.

پناهگاه باید هر کدام با ظرفیت حدود 50 نفر با اجتماعی فاصله.

شهرستان کمیسر Al فرانسه گفت: پناهگاه باید مراقبت فوری نیاز اضطراری ارائه فضای کافی برای مردم بود و با خیال راحت قرار دارد در طول یک بیماری همه گیر خواهد بود و یک محل برای آینده دراز مدت پناهگاه و یا "پل مسکن" است که اجازه می دهد مردم را به اقامت چند ماه در حالی که آنها دسترسی به خدمات برای دریافت طولانی مدت مسکن و یا سایر مسائل.

"هنگامی که شما می توانید دو یا سه با استفاده از همان دلار شما را به استفاده از آن," او گفت:. "ما می توانید آدرس یک موضوع در حال حاضر و آن را به ما فرصتی برای پرداختن به دیگران در آینده است."

فرانسوی گفت: داشتن سرپناه نیز نشان می دهد که این شهرستان دارای انطباق با آمریکا 9th مدار دادگاه تجدید نظر حکم که دولت های محلی باید ارائه سرپناه مناسب قبل از اجرای احکام که ممنوعیت کمپینگ و یا در فضاهای عمومی.

شهرستان کمیسیون جاش کرنس و مریم Kuney گفت: 9th مدار تصمیم نه عامل به اولویت خود را برای داشتن جدید سرپناه و گفت: هر کدام نهاد را فراهم می کند بودجه باید خود را ساخت.

هر سه کمیسیون گفت: آنها همچنین در حمایت از آینده استفاده از ساختمان اجتماعی فاصله است که دیگر مورد نیاز و پناهگاه ظرفیت است که دیگر مورد نیاز است.

در علاوه بر این به بازسازی ساختمان Coddington گفت: این شهرستان با محله ملاقات با آنها را به طور منظم به عنوان شهر می کند هنگامی که آن شروع می شود بزرگ پروژه ساخت و ساز در یک محله به آدرس هر گونه نگرانی سرپناه بی خانمان جدید به ارمغان بیاورد.

همسایگان زندگی در امرسون گارفیلد محله که در آن پیشنهاد پناهگاه واقع شده است می گویند این شهرستان نیاز به آنها را شامل در هنگام برنامه ریزی و اجرای آن است.

Rachelle Bradley, شرکت, صندلی امرسون گارفیلد محله شورا گفت: در یک ایمیل دوشنبه شورای نشده مورد بحث آن هنوز اما محله خود را ممکن است یک مکان خوب با توجه به نزدیکی به خدمات اجتماعی و حمل و نقل, اما گفت که او امیدوار است این شهر طول می کشد عمومی ایمنی در هنگام برنامه ریزی به عنوان به خوبی.

"ما را تشویق شهرستان برای اجرای اقدامات مناسب برای نگه داشتن محله ما امن" او گفت:.

برندا Martinson, یکی دیگر از اعضای شورا که زندگی در این محله برای دو سال اما در اسپوکن برای 28, گفت: در بسیاری از محله ها استفاده می شود به افرادی که بی خانمان تجمع در نزدیکی خانه های خود.

او گفت که او به احتمال زیاد خواهد بود و راحت با یک سرپناه اگر شهرستان متعهد به برقراری ارتباط برنامه های خود را به جامعه.

"وجود دارد یک راه برای همزیستی و کمک به مردم زندگی خود را بهتر است," او گفت:. "تنها راه برای انجام این کار باید واقعا شفاف و گفتگو با مردم در محله."

کارل Boldt یک همسایه در این شورا که در زندگی امرسون گارفیلد منطقه برای بیش از 40 سال گفت: او مورد اعتماد شهر با محله و گفت: بخش خیابانی و ماموریت منطقه ممکن است یک مکان ایده آل برای یک پناهگاه به دلیل نزدیکی آن به خدمات مرکز شهر حمل و نقل و فروشگاه ها.

"این یک نیاز منطقی و ما یک محل منطقی برای آن قرار داده است," او گفت:.

او گفت: این محله در حال حاضر مسائل با littering و بی خانمان اردوهای اما یک پناهگاه می تواند به مردم کمپینگ در خارج از محل و در نتیجه کمتر بستر و مسائل دیگر.

هازل جکسون, 14 ساله ساکن لوگان محله و محله عضو شورای گفت جدید پناهگاه می تواند مسائل منطقه با مبارزات بدتر است. او گفت: هر سال او و دیگر کشورهای همسایه سازماندهی زیادی پاکسازی چون لوگان مسائل را با مستاجرها که نمی تمیز کردن پس از آنها حرکت می کند و افرادی که بی خانمان ترک در اطراف محله.

"من واقعا درک زمانی که همه چیز انجام می شود برای افراد بی خانمان اما من تنها ایراد این است که لوگان محله در حال حاضر بسیاری از افراد بی خانمان و آواره در کوچه" او گفت:.

جکسون گفت: حتی اگر این شهر ابلاغ با همسایگان او به احتمال زیاد نمی خواهد حمایت از یک پناهگاه.

هر دو از اعضای شورای شهر که نماینده منطقه ای که در آن پناهگاه واقع شده است می گویند که آنها برنامه ریزی برای کار با همسایگان به عنوان آنجا که ممکن است.

Councilwoman Candace Mumm گفت: کوتاه زمانی و اجتماعی فاصله محدودیت ایجاد خواهد شد چالش های زمانی که راه اندازی جلسات اما او می کند و امیدواریم که به همکاری با همسایگان است. او گفت: مردم در شمال غربی آرکانزاس نیز ضربه سخت زمانی که پناهگاه بی خانمان کاهش ظرفیت خود را به دلیل بسیاری با هیچ جایی برای رفتن شروع کمپینگ در پارک ها و محلات در منطقه خود است.

"من امیدوارم که این محله را به ما بازخورد و کار شهر را به این مدل کار," او گفت: "و من امیدوارم که آنها این است که یک مسیر برای رسیدن مردم به طور دائم قرار دارد."

Councilwoman کارن Stratton گفت: او می داند که چرا برخی ممکن است نگران سرپناه بی خانمان جدید اما گفت که او متعهد به انجام آنچه او می تواند برای پاسخ به اعضای جامعه' سوال و یا اتصال آنها را با کمک.

"من فقط می خواهم به مطمئن شوید این محله می داند که ما می خواهیم کار را به آنها را به آنها را امن نگه دارید," او گفت:. "این یک چیز ترسناک برای محله و من کاملا آن را دریافت کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب