نسکار میزبان بزرگترین رویداد ورزشی جمعیت پس از همه گیر - Tue, 15 Jul 2020 PST

بریستول, Tenn. – Clint Bowyer پریدند کردن گودال ایستاده در Bristol Motor Speedway به یاد او می خواهم برنده رای

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

بریستول, Tenn. – Clint Bowyer پریدند کردن گودال ایستاده در Bristol Motor Speedway به یاد او می خواهم برنده رای فن برای پیشبرد به نسکار همه ستاره مسابقه – اعلام ملاقات با سر و صدا از grandstands.

آن نبود خشن تشویق می کردند به طور معمول شنیده می شود در دره تندر اما پس از چهار ماه نزدیکی با سکوت آن را بهتر از هیچ چیز است.

تا 30000 طرفداران اجازه داده شد برای حضور در بازی چهارشنبه شب مسابقه نسکار بزرگترین با تماشاگران پس از coronavirus همه گیر تعطیل ورزشی در ماه مارس است. حضور چهره های منتشر نکرده بودند اما به نظر می رسد حداقل 20000 تماشاگر به لحاظ اجتماعی فاصله سراسر grandstands – ساخت آن را بزرگترین رویداد ورزشی در ایالات متحده پس از زمستان است.

"آن لعنتی مطمئن شوید احساس خوبی به طرفداران بازگشت در مسیر" Bowyer گفت.

تعقیب الیوت نسکار محبوب ترین راننده برنده مسابقه و جشن برای شعارهای "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" از جمعیت است.

IndyCar شتافت آخر هفته گذشته در جاده های آمریکا در ویسکانسین و وجود دارد هیچ محدودیتی در بلیط های فروخته شده برای این رویداد برگزار شد 4-مایل جاده ، جمعیت تخمین زده شده برای این رویداد شده اند حدود 10000 تماشاگر.

راننده معرفی شد برای اولین بار پس از مسابقه از سر گرفته شد مارس 17, اگر چه به طور معمول بیش از حد بالا جشن بودند باب روز پایین. رانندگان برای همه ستاره رویداد به طور معمول راه می رفت در یک مرحله با تیم خود اما چهارشنبه شب آنها ایستاده بود کنار ماشین دست تکان داد و به جمعیت آنها به عنوان معرفی شدند.

این همه ستاره مسابقه بود نقل مکان کرد و از شارلوت موتور جاده سریع السیر فقط برای دومین بار پس از آن در سال 1985 آغاز به کار به دلیل تنسی مقامات مجاز جاده سریع السیر پرتابی به فروش یک درصد از آن صندلی. کارولینای شمالی که در آن مسابقه برگزار شد در شارلوت موتور جاده سریع السیر خود را برای اولین بار در سال و هر سال از سال 1987 نمی خواهد اجازه تماشاگران.

بریستول لقب "بزرگ گذشته کولوسئوم" می توانید نگه دارید 140.000 در مورد افراد به معنی آن خواهد بود 79% خالی حتی با یک sellout جمعیت 30000. ماسک تنها مورد نیاز پس از ورود. طرفداران گفته شد که آنها می تواند آنها را حذف کنید هنگامی که در صندلی های خود.

بلیط فروش از طریق پنج شنبه شب و هنوز هم موجود در بریستول وب سایت تا مهلت. جاده سریع السیر است که متعلق به بخش خصوصی حضور و غیاب و آمار و ارقام لازم نیست منتشر شود.

مخفف امتیاز باز بود اما معمولی فرصت های خرید محدود شد و مستقل خیابان-سمت سوغات می ایستد در امتداد جاده سریع السیر بلوار hawked راننده اقلام و حتی چند مؤتلفه پرچم.

به عنوان طرفداران وارد شدند و مورد استقبال هواپیما پرواز بیش از تنسی مسیر بود که کشیدن یک بنر مؤتلفه پرچم.

نسکار در ژوئن ممنوع پرچم در آن رویدادهای اما معترضان در آلاباما Superspeedway در آلاباما رژه گذشته ورودی اصلی با تکان دادن آنها را از وسایل نقلیه خود را. یک هواپیما هم پرواز بر فراز جاده سریع السیر است که روز را با یک پرچم است که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار" بازی در "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" شعار برخی از اعتراض نژادی و بی عدالتی است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کرده است نسکار برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم سرزنش تصمیم برای ورزش "کم اعتبار" اگر چه رأی تلویزیون برای نسکار شده اند تا پس از مسابقه از سر گرفته شد.

فرزندان جانبازان مؤتلفه کلمبیا در ایالت تنسی آمریکا ادعا کرد که آن را تا به حال پرداخت شده برای بنر بیش از آلاباما. یک پرواز بیش از Bristol Motor Speedway ذکر شده تنها ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب