'نگران کننده و سرکوبگر': Ja Morant قلم نامه به کنتاکی قاضی به Confederate monument حذف

Memphis Grizzlies rookie گارد نقطه Ja Morant در نامه ای به کنتاکی قاضی درخواست برای حذف یک "سرکوبگر" مؤتلفه بن

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

Memphis Grizzlies rookie گارد نقطه Ja Morant در نامه ای به کنتاکی قاضی درخواست برای حذف یک "سرکوبگر" مؤتلفه بنای تاریخی در مرکز شهر موری, Ky.

Morant بازی بسکتبال برای مورای دولت شد و یک تیم آمریکایی در سال 2019 زمانی که او به رهبری روروک مخصوص بچه ها به دور اول مسابقات NCAA ناراحت است. او در ادامه به پیش نویس شماره 2 در این پیش نویس است که در سال توسط Memphis.

"موری احساس مانند یک خانه دوم از دقیقه من پا در محوطه دانشگاه شد و بخشی از موری دولت و جامعه" Morant نوشت: در نامه ای به کالوی County, Kentucky قاضی Kenneth C. Imes مورخ پنج شنبه. "به عنوان یک جوان سیاه من نمی توانم استرس به اندازه کافی چقدر نگران کننده و سرکوبگر است بدانید که این شهر هنوز هم افتخارات یک مؤتلفه جنگ به طور کلی دفاع از سفید برتری و نفرت است."

این بنای تاریخی یک مجسمه Robert E. Lee و ساخته شد و در سال 1917 به افتخار مؤتلفه سربازان از کالوی شهرستان است. آن است که در حال حاضر قرار داده شده در خارج از کالوی County Courthouse.

مرگ جورج فلوید در 25 مه را برانگیخته تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان علیه نژادپرستی و بی عدالتی های اجتماعی. ورزشکاران باید با استفاده از پلت فرم خود را به صحبت کردن در برابر خشونت پلیس و حمايت خود را از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب