MSHSL بالقوه COVID-19 ناشی از کسر بودجه می تواند سقوط به مدارس عضو

این دبیرستان مینه سوتا امور خارجه لیگ است که در جستجوی راه حل برای آنچه که می تواند یک بودجه عظیم کمبود در طول

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

این دبیرستان مینه سوتا امور خارجه لیگ است که در جستجوی راه حل برای آنچه که می تواند یک بودجه عظیم کمبود در طول 2020-21 سال تحصیلی.

یکی به احتمال زیاد امکان: درخواست ولسوالی به باز کردن کیف پول خود را.

این MSHSL برنامه ریزی شده به شش رقمی مازاد بودجه — در ابتدا تصور می شود $400,000 — برای سال تحصیلی آینده, اما بود که قبل از COVID-19 رسید. پتانسیل هیچ دولتی مسابقات این سقوط و فراتر از آن است بدبختانه که واقعیت وارونه است. اگر وجود دارد هیچ سقوط دولت مسابقات به MSHSL روبرو خواهد شد a $466,000 کسری بودجه برای سال. اگر وجود دارد هیچ زمستانی مسابقات که کسری بودجه به بیش از 3 میلیون دلار.

که چه اتفاقی می افتد زمانی که بیش از 75 درصد از درآمد سالانه خود را — از فروش بلیط به تلویزیون قرارداد به حمایت مالی است — به طور مستقیم به کسانی که در مسابقات.

"این مدل کار کرده بود برای بیش از 100 سال" دستیار مدیر غنی از ماده گفت: در روز سه شنبه MSHSL هیئت مدیره نشست.

اما این ساخته شده است برای یک بیماری همه گیر. به عنوان بسیاری از در حال پیدا کردن در حال حاضر فروش بلیط و حمایت های مالی تضمین شده نیست اشکال از درآمد.

"ما نیاز به بیش از یک ثابت جریان درآمد که ما می توانید بر روی تکیه سالانه" ماده گفت.

هیئت مدیره و خزانه دار تام جروم به نام وابستگی شدید دولت مسابقات "ناپایدار و در بسیاری از راه های کهنه است." که غیر قابل اعتماد درآمد در ذهن خود نمی تواند تکیه به پا سه چهارم لیگ 9 میلیون دلار سالانه لایحه. بیشتر قابل اعتماد منبع درآمد برای درخواست پول بیشتر از اعضای — مدارس — خود را. مدارس نیز ممکن است خواسته شود به پا پتانسیل $3.2 میلیون دلار کسری بودجه در سال جاری و در ادامه به پرداخت بیشتر در حال حرکت رو به جلو است.

"این است که یک زانو حرکت تند و سریع واکنش به بیماری همه گیر" جروم گفت. "همه گیر چیزی است که من فکر می کنم مجبور است از این به بیرون آمدن از سایه و بیشتر و بیشتر به نور."

در اوایل سال جاری تصویب هیات مدیره بالا بردن لیگ هزینه عضویت و فعالیت فردی هزینه از $120 به 160 دلار در هر در شروع سال تحصیلی آینده در حالی که همچنین شارژ مدارس $1 در هر دانش آموز ثبت نام کرده است.

عضو هیئت مدیره راس Reetz آگهی در پریر لیک گفت: کسانی قبلی تغییرات خوردن خواهد شد در مورد $6,000 اضافی خارج از مدرسه خود را در بودجه. او فکر می کند که عادلانه با توجه به قبل از دریاچه یکی از بزرگترین مدارس در دولت است.

"ما در حال نزدیک در حال حاضر به پرداخت ما سهم عادلانه" Reetz گفت.

اما او فکر نمی کند که مدارس ادامه می دهند "پر بار" اضافی $3 میلیون نفر است.

"من می دانم که من بودجه افزایش نمی یابد با فرمت جدید در این سال" Reetz گفت. "من نمی توانم تصور کنید که مدارس در حال رفتن به خط شروع به پرداخت بیشتر."

نه زمانی که وجود دارد به نظر نمی رسد به افزایش بودجه مدارس که از سطح دولت است. اما آنچه انتخاب می کند لیگ را داشته باشد ؟ آن را در حال حاضر کاهش کارکنان و MSHSL مدیر اجرایی اریش Martens گفت: وجود یک "چند صفحه فهرست" کاهش که در حال حاضر صورت گرفته است. او گفت: لیگ نیاز به صندوق 5 میلیون دلار ارزش در برنامه نویسی "یا همه چیز را نگاه بسیار متفاوت است."

رئیس جمهور هیئت مدیره بانی michael weiss Schmaltz گفت: اکثر مدارس پرداخت بیشتر به بخشی از خود را فردی همایش از آنها در لیگ. و برخی از مدارس نیز به پرداخت برای جریان ویدئو خدمات و یا مربیگری حقوق.

"آنچه که ما در اینجا ارائه شده بسیار با ارزش و مدارس در حال اعضای" او گفت:. "بنابراین من فکر می کنم ما باید به دنبال آن پشتیبانی می کند اما ما نیز نیاز به برقراری ارتباط آنچه در جریان است در بودجه-حکیم است."

روز سه شنبه هیئت مدیره تصویب تشکیل نیروی کار به بررسی لیگ بودجه فرمول و برقراری ارتباط نیاز به تغییر به اعضای.

"پارامترهای به طور چشمگیری تغییر کرده و ارتباط بخشی از این طرح در حال توسعه است که نیروی کار که رفتن به حفاری به جزئیات درآمد ما و چه سطح از هزینه ها به احتمال زیاد در انواع حالات در حال رفتن به مهم" Martens گفت. "ما در حال یک عضو مدرسه سازمان که بودجه ما عضو مدارس و برنامه هایی که ما ارائه می دهیم. که آنچه در آن است. نگه می دارد که این سازمان در حال حرکت رو به جلو است. ما در ادامه کار با ما عضو مدارس برای پیدا کردن بهترین راه حل ممکن برای ادامه برنامه نویسی رو به جلو و این فرصت را برای دانش آموزان ما."

این MSHSL نیاز به پیدا کردن راهی برای تعادل بودجه این سال و حتی اگر وجود ندارد هر حالت مسابقات. حرکت رو به جلو لیگ قصد دارد یک صندوق ذخیره حدود 4 میلیون دلار, پس از آن بهتر می توانید آب و هوا هر موقعیت های آینده که بازی کردن به طور مشابه به این یکی. هنگامی که دست آورد آن را به احتمال زیاد خیلی از پتانسیل اضافه هزینه های مدارس ممکن است خواسته شود به پرداخت خواهد بود قریب به مدارس.

"ما قطعا حسابرسی به طور قابل توجهی نه تنها توسط من بلکه توسط دولت ما حسابرس بنابراین من باید تمام اعتماد به نفس در جهان است که ما خواهد بود با دادن پول به ما عضویت در زمانی که آن را مناسب" ماده گفت.

عضو هیئت مدیره مایک Domin گفت: مشکل این است که این لیگ نیاز به پول در حال حاضر. یک راه یا دیگری, مدارس نیاز به دانستن در لیگ قطعنامه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به طوری که آنها می تواند عمل درآمده است.

"مدارس رفتن به بلک در این ؟ آنها احتمالا خواهد شد" Domin گفت. "اما من فکر می کنم آنها را ببینید ارزش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب