اکثر پدر و مادر از واکسینه نشده نوجوانان به هیچ وجه قصد گرفتن واکسن HPV برای بچه های خود را مطالعه می یابد - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) واکسن ثابت شده است برای جلوگیری از انواع خاصی از دهان و سرطان های دستگاه تناسلی و

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) واکسن ثابت شده است برای جلوگیری از انواع خاصی از دهان و سرطان های دستگاه تناسلی و مشکلات بهداشت و سلامت دیگر. اما در یک مطالعه منتشر شده در این هفته در لانست بهداشت عمومی, محققان دریافتند که بیش از نیمی از والدین از نوجوانان که موفق به دریافت واکسن HPV به هیچ وجه قصد به آغاز واکسن سری برای فرزندان خود.

با استفاده از داده ها از سراسر کشور نماینده نظرسنجی از ایالات متحده نوجوانان نویسندگان این مطالعه برآورد سطح ملی و دولتی در سطح والدین قصد آغاز و تکمیل واکسن HPV سری برای بچه های خود را. در متحده از جمله آیداهو و مونتانا به نبراسکا, داکوتای شمالی, اوکلاهما و یوتا بیش از 65 درصد از والدین از واکسینه نشده نوجوانان به هیچ وجه قصد به آغاز واکسن HPV سری.

با توجه به داده های اخیر توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, وایومینگ و می سی سی پی که کمترین واکسن HPV نرخ در حدود 50 درصد است. این مطالعه جدید نشان داد که از پدر و مادر واکسینه نشده نوجوانان در این کشورها تقریبا 62 درصد و 57 درصد قصد آغاز واکسن HPV برای آنها.

فقدان والدین به قصد تکمیل واکسن سری بود و کمترین میزان در منطقه کلمبیا در حدود 11 درصد و رود آیلند در 20٪. واکسیناسیون HPV موظف است در هر دو منطقه.

واکسن HPV دستورالعمل توصیه می کنند که جوانان و نوجوانان که شروع واکسن سری قبل از تولد 15 دریافت دو دوز یا سه دوز اگر آنها شروع به پس از تولد 15.

اما حتی در میان کودکان و نوجوانان که دریافت اولین دوز بسیاری از والدین قصد ندارم به فرزند خود را تکمیل سری مطالعه در بر داشت. در سراسر کشور تقریبا یک چهارم از والدین از نوجوانان که موفق به دریافت اولین دوز واکسن به هیچ وجه قصد به تکمیل این مجموعه است. در ایالات آرکانزاس, Florida Georgia, هاوایی, آیداهو, یوتا, و, غرب ویرجینیا, که درصد بود و حتی بالاتر در بیش از 30٪.

تحقیقات نشان می دهد که پدر و مادر اصلی راننده است درک ایمنی واکسن که ممکن است به دلیل گذشته گزارش از عوارض جانبی پس از واکسن را تصویب و در سال 2006.

"این یک بی خطر و موثر واکسن و وجود ندارد هر گونه عوارض جانبی جدی مربوط به واکسن گفت:" سینتیا DeMuth اولیه-مراقبت از اطفال در Harrisburg, Pennsylvania.

مطالعات پس ثابت شده است که نرخ سرطان هستند که مانع واکسن HPV را تا حد زیادی کاهش یافته است. کارشناسان تخمین می زنند که گسترده واکسیناسیون HPV پتانسیل جدید برای کاهش سرطان دهانه رحم از موارد در سراسر جهان به میزان 90 درصد است.

فقدان دانش در مورد واکسن و عدم توصیه از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیز دلایل بیان شده توسط پدر و مادر با هیچ قصد به واکسینه کردن بچه های خود.

"بزرگسالان بین سنین 18 تا 45 حتی نمی دانند چه HPV است و وجود دارد یک واکسن برای حفاظت از آن گفت:" کلینی Sonawane, استاد گروه مدیریت, سیاست و جامعه, سلامت در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس و نویسنده سرب از مطالعه.

نیز وجود دارد برداشت که واکسن مورد نیاز است برای جوان تر که ممکن است از نظر جنسی فعال به عنوان HPV است که عمدتا مقاربتی.

زمانی که کاهش واکسن HPV "گاهی اوقات پدر و مادر می گویند فرزند خود را بیش از حد جوان است و از لحاظ جنسی فعال بوده و آنها را فکر می کنم در مورد آن برای سال آینده" د Muth گفت. "اما واکسن بهتر است در سنین جوان – آنتی بادی سطوح بالاتر در سن و سال با دو عکس نسبت به عکس سه در سنین."

این روند نگرانی کارشناسان که می گویند آن می تواند باعث افزایش HPV مرتبط با نرخ سرطان.

"به ویژه در میان دختران پوشش دهی بهبود یافته است. اگر پدر و مادر به قصد واکسینه کردن بچه های خود را در آینده ما می توانیم انتظار برای دیدن افزایش HPV مرتبط با سرطان" Sonawane گفت.

Sonawane گفت که در حالی که مردم ممکن است فکر می کنم در مورد HPV مثل سرخک که پایین واکسن پوشش می تواند منجر به شیوع بیماری HPV است که هنوز هم یک بیماری عفونی و می تواند باقی می ماند در بدن ، مرتبط با HPV در حال حاضر در حال افزایش تقریبا 3 درصد است. کارشناسان هشدار می دهند که اگر واکسن پوشش نمی بهبود را افزایش می دهد در مرتبط با HPV فقط می رویم به دریافت بدتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن