مردم کسب و کار: Cemstone اعلام برندگان کمک هزینه تحصیلی

آموزش و پرورشCemstoneیک مندوتا هایتز بتن تامین کننده اعلام 2020 Cemstone شرکت دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی:

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

آموزش و پرورش

Cemstoneیک مندوتا هایتز بتن تامین کننده اعلام 2020 Cemstone شرکت دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی: Mitchell هانوفر, West Concord; لیندسی میلرکاج شهرستان; Morgan لینچ فوندا, آیووا و کایل ونگ, مپلوود.

خدمات مالی

Hiway Federal Credit Union, St. Paul اعلام کرد که کریستین Cordell, Hiway معاون ارشد رئیس جمهور از اثربخشی سازمانی انتخاب شد به عنوان یک عضو از Filene موسسه تحقیقات فکر می کنم تانکطراحی شده برای درایو اتحادیه های اعتباری در صنعت تحقیق و جوجه کشی دستور کار است.

مواد غذایی

زمین O'Lakesیک آردن هیلز لبنی تعاونی و ملی محصولات لبنی با نام تجاری اعلام کرد که هدر Malenshek خواهد شد پیوستن به این سازمان به عنوان افسر ارشد بازاریابی سپتامبر. 8. ... Ciranda Inc., یک Hudson, Wis.-بر اساس تامین کننده مواد آلی و نمایشگاه تجارت مواد غذایی را انتخاب کرده است Jean-Philippe (JP) Tournoy به عنوان مدیر ارشد اجرایی.

دولت

این مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی است به نام Anisa Hajimumin به عنوان دستیار کمیسر امور مهاجر و پناهنده.

مراقبت های بهداشتی

St. Cloud فولاد مرکز اعلام کرده است که دست آورد های پیشرفته ارتوپدی گواهینامه اعتباربخشی انجمن به صورت سرپایی مراقبت های بهداشتی. گواهی است بر اساس نتایج بیمار و ساخته شده است و اعتبار مورد نیاز است.

قانون

جنوبی مینه سوتا منطقه ای خدمات حقوقی, St. Paul زیر را اعلام کرد کارکنان استخدام: Marc Riese, مسکن, کارکنان, وکیل در روچستر; لیندا Morrison, hotline, وکیل, St. Paul; Thomas گادفریوکیل در کشاورزی کارگر پروژه, St. Paul; Thomas Mueller, مسکن, کارکنان, وکیل برای Ramsey County پروژه مسکن در, St. Paul; Darbie Smith, مسکن, کارکنان, وکیل در خیابان و ارین Franaخانواده کارکنان وکیل در وینونا. این سازمان همچنین اعلام کرد که ورونیکا توماس, مشاوران حقوقی در مهاجرت آموزش و پرورش در سنت پل و دریافت گواهی حقوقی از ال روزاریو دانشگاه.

تکنولوژی پزشکی

خورشید BioPharmaیک واکونیا بر اساس مرحله بالینی شرکت biopharmaceutical توسعه مخل درمان برای درمان بیماران مبتلا به سرطان لوزالمعده اعلام کرد انتصاب جنیفر K. سیمپسون به عنوان رئیس جمهور و رئیس اجرایی.

سازمان

این مینیاپولیس منطقه ای اتاق بازرگانی اعلام کرد که مشاور سیاست فضل والس در حال پیوستن به اتاق به عنوان مدیر سیاست عمومی.

انسان دوستی

تثبیت ارتباطاتیک ادینا-بر اساس پهنای باند و ارتباطات کسب و کار ارائه دهنده ساخته شده $2,000 سهم به برداشت دوم افزوده در شهرهای دوقلو به عنوان بخشی از تلاش های خود برای حمایت از افراد و خانواده های آسیب دیده توسط COVID-19
در جوامع آن را در خدمت.

املاک و مستغلات

تجاری-صنعتی املاک و مستغلات شرکت Meritexمینیاپولیس به نام Mark C. Spotts معاون رئیس جمهور, امور مالی و بازار سرمایه.

خدمات

Adaptt LLCیک پلیموث مبتنی بر شریک DIRTT زیست محیطی راه حل هایارائه دهنده خدمات طراحی داخلی برای کسب و کار اعلام کرد ترویج جولی نلسون به رئیس جمهور. ... مایک کری اتحاد پیوست مینیاپولیس مبتنی بر حفظ جستجو اجرایی شرکت Naughtin گروه به عنوان شریک ارشد.

تکنولوژی

KorTerra Inc., یک Chanhassen ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیشگیری از آسیب نرم افزار برای ابزار صنعت منصوب کرده است اریک چمبرلین به عنوان مدیر ابر pperations. ... FinTech شرکت Tamarackمینیاپولیس اعلام کرد که سید Overby اتحاد پیوست و به عنوان معاون رئيس جمهور از شرکت توسعه

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب