شاون Vestal: رد صنفی برخورد یک گام بزرگ اما دور از یک پایان - Tue, 01 Jul 2020 PST

به اتفاق آرا اسپوکن شورای شهر رد قرارداد پیشنهادی با پلیس صنفی شد یک پیروزی برای پلیس پاسخگویی و دموکراسی خود

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

به اتفاق آرا اسپوکن شورای شهر رد قرارداد پیشنهادی با پلیس صنفی شد یک پیروزی برای پلیس پاسخگویی و دموکراسی خود را.

اما آن را یک نبرد نه کل جنگ طولانی. و اگر آن را به هیچ وجه آسان آن ،

در مواجهه با سطح بی سابقه ای از فشار افکار عمومی هر عضو از شورای شهر رای دادند دوشنبه به رد پیشنهاد قرارداد که خواهد ساخت بر بد قبلی قرارداد با دادن این اتحادیه حتی بیشتر از قدرت بیش از بازرس ، آن را فوق العاده تماس برای قرار دادن اصل و اراده مردم ،

این یک اصل مهم است. همه ایده های اصلاحات در خارج وجود دارد در حال حاضر تمام طرح های خوبی برای تغییر راه پلیس عمل هیچ کدام وعده بیشتر برای درست عمیق و وسیع اصلاحات و پاسخگویی از مستقل و غیر نظامی نظارت.

بنابراین رای مهم بود و آن را دلگرم کننده برای دیدن هر عضو شورای تأیید اصول مهم است که قرار است به راهنمای شهر ما.

آن را نمی, اگر چه, برطرف کردن موانع قابل توجهی برای اصلاح شده در قانون کار است. آن را پاک کردن این واقعیت است که شهردار نادین وودوارد – که زد برای کار با تیم را حمایت و, که دولت خواهد مذاکره مجدد معامله اگر مذاکره بیشتر است به رخ می دهد – عموم ستایش وحشتناک قرارداد است و با توجه به دلیل کمی به باور او ارزش اصول جاسازی شده در شهرستان منشور.

و از همه مهمتر آن را پاک کنید صنفی را دیرینه و روشن مخالفت با آنچه رای دهندگان تایید شده و آنچه در شهر ما منشور مطالبات – یک بازرس با استقلال کامل به بررسی شکایات در مورد پلیس و صدور گزارش های عمومی.

آن روشن نیست سحر و جادو از اشعه نور خورشید و درک به دل اعضای اتحادیه که آمده اند به این باور تمایل خود را نه به نظارت اهمیت بیشتری نسبت به تقاضا است که آنها را نظارت. مقاومت خود را به شهروندان شده است مستمر.

آنچه در رای گیری به احتمال زیاد این بود که ما در یک دوره به صورت بالقوه اختلاف کار است که می تواند ماه ها یا سال ها و در آن شانس ما برای پیروزی به هیچ وجه خاص است.

انجمن صنفی می تواند در نهایت این حق در حال حاضر ، پلیس می تواند پرداخت های خود را بالا بردن و رها کردن همه زبان است که اجازه می دهد تا آنها را برای تداخل با بهره برداری از بازرس ،

Peasy آسان.

ما باید انتظار داشت که اتفاق می افتد در اطراف ما فضای جدید نیروی مقر باز می شود.

هیچ جاده به پلیس پاسخگویی نشد کوتاه تر یا صاف با روز دوشنبه رای به عنوان به عنوان آن را به عنوان بیانیه ای از اصل است. حقوقی و سیاسی در چشم انداز نیست و تبدیل به بیشتر و آمرزنده است. هزاران نفر از شهروندان که به نام بر شورای شهر ما به انجام کار درست باید درک کنند که این یک مسابقه دو ماراتون – فوق العاده ماراتن – و نه یک دو سرعت.

برنده این نبرد به هیچ وجه تضمین است که جنگ هنوز هم نمی خواهد از دست داده بود.

جانبازان از پلیس اصلاحات در اسپوکن می دانم که بهتر از بیشتر است. آنها بوده ام در اینجا قبل و بعد از همه – در آستانه پیروزی ظاهری تنها برای دیدن آن steamrolled. در سال 2013 شورای شهر رای دادند در برابر یک تیم قرارداد برای عدم به زندگی می کنند تا به آنچه رای دهندگان تا به حال تنها با گذشت یک گزاره خواستار مستقل پلیس نظارت است که بخشی از شهرستان منشور.

اما این شورا به زودی پس از تصویب قرارداد که خیلی بهتر اجازه می دهد صنفی به قرار دادن دقیق guardrails در بازرس روند با این ایده که در تلاش برای جفتک انداختن این اتحادیه بود که یک گزاره از دست دادن. آن بود که شورا اصرار به اندازه کافی خوب.

به اندازه کافی خوب نبود ، یکی از نتایج فاجعه باری که در برخورد اول این است که بهره برداری از مسوولان این دفتر در حال حاضر موجود بالا به پایین درون صنفی قرارداد اولین قرارداد. همه چیز در مورد راه بازرس عمل – است که اطلاع از شکایت و وقتی که می توانید در آن سوابق زمانی که بازرس ممکن است یک سوال بپرسید و یا تماس با یک شاهد, آنچه بازرس می توانید بگویید عمومی – اداره توسط اتحادیه قرارداد.

آن را منحرف.

همچنین در حال حاضر آنچه که ما در حال زندگی با.

فعلی پیشنهاد معامله است که این شورا را رد کرد و روز شنبه بود و تا حد زیادی بر اساس آن یکی. وودوارد تاکید کرد که از آن ساخته شده برخی از پیشرفت های به پردازش و دسترسی به اطلاعات و آن را انجام داد اما آنها بسیار جزئی نسبت به گسترش قدرت آن را دست انجمن صنفی به تداخل با انتخاب بازرس و اعضای هیئت مدیره که نظارت دفتر – و به دنبال حذف این افراد زمانی که تیم تصمیم می گیرد که آنها "بیش از قدرت خود را."

با توجه به اینچ صنفی به دنبال یک مایل. شهردار سعی کردم به آن را به آنها بدهد.

این شورا تا به حال به می گویند هیچ. اعضای شورا گفت: آنها هرگز دریافت بسیاری از ایمیل ها و تماس های از ترکیبات مورد یک موضوع – هزاران و هزاران نفر از آنها را گفتند. وجود داشته است که بهترین راه برای مقابله با بد قرارداد فقط به تایید آن در حال حاضر به دلیل آن را بسیار عقب افتاده است که از آن منقضی خواهد شد در ماه دسامبر و شروع به کار بر روی ساخت یک بعدی بهتر است.

اما فوران ملی نگرانی پلیس و عدالت در طول مسابقه و استفاده از نیروی سوخت تقاضای عمومی است که ما نه تسلیم شدن در دوباره.

آن سوخت خواسته که ما جلوگیری از به اندازه کافی خوب و برای خوب است. آن را مجموعه ای از اعضای شورا – هر یک از آنها در یک مسیر به سمت ایستاده اصل بر محل اقامت.

عالی بود برای دیدن. مبارزه برای پلیس اصلاحات در اسپوکن شده است یکی از طولانی با فراز و نشیب; دوشنبه شب بود ،

اما آن را به دور از به پایان رسیده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب