تورنتو FC شروع به فردی, هوای آزاد, بازیکن تمرینات دوشنبه به صورت داوطلبانه

تورنتو FC می گوید آن آغاز خواهد شد داوطلبانه فردی بازیکن تمرینات خارج از منزل در شمال تورنتو مرکز آموزش شروع د

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تورنتو FC می گوید آن آغاز خواهد شد داوطلبانه فردی بازیکن تمرینات خارج از منزل در شمال تورنتو مرکز آموزش شروع دوشنبه.

که آینه تورنتو رپتورز که در حال باز کردن تخم مرغ های ورزشی مرکز مشابه تمرینات از دوشنبه.

خبر می آید در پی روز جمعه اعلام توسط دولت انتاریو تسهیلات طرفدار تیم های ورزشی. بازیکنان اجازه دسترسی محدود به امکانات آموزشی ارائه آنها به دنبال خود در لیگ "تاسیس بهداشت و پروتکل های ایمنی" در پاسخ به COVID-19.

لیگ NBA و ایجاد دستورالعمل های دقیق برای این تمرین.

در حالی که NBA در حال حاضر اجازه می دهد تا چهار بازیکن در یک زمان در عمل امکانات رپتورز تنها یک بازیکن در یک زمان در ساختمان است. بازیکنان را مجبور به پوشیدن ماسک در همه زمان ها به جز زمانی که در دادگاه. اعضای هیات پوشیدن دستکش و ماسک در تمام اوقات هنگامی که در ساختمان است.

به MLS در این زمینه می توان به تقسیم حداکثر چهار ربع در هر زمینه است. تنها یک بازیکن در هر ربع مجاز است بدون تجهیزات به اشتراک گذاری و یا بازی (عبور تیراندازی) بین بازیکنان است.

TFC بازیکنان و کارکنان را برای رسیدن و ترک در مبهوت بار با تعیین فضاهای پارکینگ برای حفظ حداکثر فاصله بین وسایل نقلیه.

بازیکنان را مجبور به پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی از پارکینگ به آموزش درست و برگشت. کارکنان نیز به پوشیدن "مناسب تجهیزات حفاظت فردی" در طول آموزش در حالی که حفظ حداقل فاصله 10 فوت (3.1 متر) از بازیکنان در تمام زمانها.

سر مربی گرگ Vanney می گوید او و کارکنان مربیگری خود نمی تواند به طور مستقیم درگیر در تمرینات که جزئیات را به احتمال زیاد خواهد بود ارسال پیامک به بازیکنان شب قبل از. مربیان خواهد نظارت بر جلسات و اطمینان از قوانین به دنبال دارد.

فرد بازیکن تمرین پروتکل اجازه نمی دهد دسترسی به تمام امکانات باشگاه با رختکن و برخی مناطق دیگر هنوز خارج از محدوده. تیم ورزشگاه و آموزش اتاق هنوز هم ممکن است تنها توان توسط بازیکنان دریافت پس از عمل و درمان توانبخشی به عنوان کارگردان این باشگاه افسر ارشد پزشکی.

MLS دستورالعمل های تماس برای محدود کردن دسترسی به ضروری کارکنان فقط به عنوان به خوبی به عنوان مایع و ضد عفونی برنامه (از جمله توپ و مخروط اهداف).

"با استفاده از زمین آموزش برای فرد تمرینات TFC قادر خواهد بود به ارائه یک محیط کنترل شده است که تضمین پایبندی به پروتکل های ایمنی و اجتماعی فاصله اقدامات برای بازیکنان و کارکنان باشگاه در بیانیه ای گفت: یکشنبه.

NBA به حالت تعلیق در آن فصل در تاریخ 11 مارس پس از یوتا جاز all-star مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. آن دستور داد تیم به امکانات خود را هشت روز بعد ،

MLS معلق بازی در مارس 12 و قرار دادن یک توقف به تیم جلسات آموزشی.

لیزا مک لود انتاریو وزیر میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری و فرهنگ در صنایع, غمگین, جمعه او در حال کار با لیگ اصلی بیس بال آبی جیز NHL افرا برگها و سناتور و لامپ کم مصرف Argonauts ببر-گربه و Redblacks و همچنین دیگران "در چه بازگشت امن نگاه می خواهم برای آنها است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

NHL هنوز اجازه می دهد تا آموزش را از سر گرفت.

NHL گفته است که این کار نسبت به داشتن بازیکنان بازگشت به گروه کوچک فعالیت در باشگاه آموزش امکانات. در ضمن ممنوعیت NHL بازیکنان با استفاده از امکانات آموزشی دیگر از ناتوانی در محل باقی می ماند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب