آرون راجرز توضیح انشعابات از Danica Patrick

فقط یک سال پیش Danica Patrick طعنه احتمال این که او NFL, دوست پسر, Aaron Rodgers فکر کردن در مورد ازدواج, گفتن

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

فقط یک سال پیش Danica Patrick طعنه احتمال این که او NFL, دوست پسر, Aaron Rodgers فکر کردن در مورد ازدواج, گفتن, E! اخبار "منظورم این است که من امیدوارم که قصد."

Honoree Danica Patrick و NFL بازیکن Aaron Rodgers حضور Nickelodeon Kids' Choice Sports 2018 در بارکر آشیانه در جولای 19, 2018 در سانتا مونیکا ، (عکس توسط Alberto E. Rodriguez/گتی ایماژ برای Nickelodeon)

این زن و شوهر های ورزشی نشان داد که قصد در ماه دسامبر زمانی که آنها خریداری $28 میلیون عمارت در مالیبو هم انواع مختلفی گزارش شده است.

اما چیزی اتفاق افتاده بین به ظاهر اختصاص داده شده است. طرفداران ناگهان متوجه جمعه سابق که راننده نسکار متوقف شد زیر راجرز در Instagram, Us Weekly گزارش شده است. این حرکت راه اندازی حدس و گمان است که دو سال در ارتباط بود.

و پس از آن با پاتریک هرزه تایید به E! اخبار دوشنبه که او و Green Bay Packers کارفرمایی هستند "دیگر با هم."

Aaron Rodgers و Danica Patrick خریداری $28 میلیون مالیبو عمارت (Redfin).

زمانی که راجرز 36 و پاتریک, 38, شد اولین مرتبط شاعرانه در دسامبر 2017, پیشینه خود به عنوان غنی به معروف و موفق ورزشکاران به نظر می رسید به آنها را بسیار خوب و مناسب و حتی جدید سلطنتی ورزشی زن و شوهر است.

قطعا آن را به نظر می رسد که راجرز ممکن است بیشتر در مشترک با پاتریک از با بازیگر Olivia Munn كه مورخ به مدت سه سال قبل از شکستن در مارس 2017. برای او بخشی پاتریک شکست تا با همکار نسکار ستاره ریکی Stenhouse جونیور در دسامبر 2017 پس از پنج سال با هم.

راجرز و پاتریک ملاقات در سال 2012 در ESPY Awards و می گویند که آنها به صورت پراکنده نگهداری در تماس باشید تا زمانی که آنها شروع به دوستیابی. راجرز که بازی کارفرمایی برای UC برکلی طولانی در برابر صحبت های زیادی در مورد زندگی خصوصی خود از جمله گزارش مشکل ارتباط با چیکو مبتنی بر خانواده است. اما این تغییر زمانی که راجرز شروع به قدمت پاتریک. او پیوست و او را در به طور منظم به اشتراک گذاری عکس ها از زندگی خود را با هم در Instagram.

در اکتبر 2018 مصاحبه با حیله گر مجله زندگی راجرز ارائه شده خود را به عنوان یک کارفرمایی در عشق های خود را توجه به پاتریک. او گفت: "ما واقعا به هر یک از دیگر. ما فقط دو نفر که لذت بردن از بودن در کنار یکدیگر و یکدیگر را دوست دارم چرا که ما لذت بردن از هر شرکت دیگر زیادی است. ما واقعا به جذب هر یک از دیگر."

پاتریک به همین ترتیب بوده و در مصاحبه در مورد چگونه بسیاری از دوست و همسر روح راجرز بود که به ما گفتن این هفته در سپتامبر 2018 آنها پیوند با تماشای "بسیاری از ورزش ها با هم."

پاتریک همچنین گفت: ما هفته: "شما می توانید تکیه بر خودتان و یا شما همچنین می توانید تکیه بر کسانی که نزدیک به شما که صادق هستند. نه مردم که می خواهم به شما بگویم آنچه شما می خواهید به شنیدن اما مردم که میخوام به شما بگویم آنچه شما نیاز به شنیدن و با شما صادق باشد."

در ماه اوت سال 2019 پاتریک گفت, E! خبری که ازدواج امکان بود: "نگاه وجود دارد هیچ تضمینی در زندگی, اما زمانی که شما که قصد این چیزی است که مهم است،"

اخیرا در ماه دسامبر راجرز با تمجید پاتریک بیشتر در حالی که ظاهر می شود بر روی پادکست "بسیار شدید" ایالات متحده آمریکا امروز گزارش شده است. او گفت: او قدردانی راه او کمک کرد تا او را به ماندن در شکل فوتبال توسط پخت و پز وعده های غذایی سالم. او همچنین گفت که او نگاه به جلو به سفر با او در دوران بازنشستگی و توصیف تاثیر مثبت او می خواهم تا به حال در زندگی خود را.

"از احساسی نظر من فکر می کنم شما بسیار پایدار فرد به طوری که خوب به انرژی پایدار" او گفت: پاتریک در پادکست خود گفتگو. "شما می دانید که شما می شوند و به ارمغان می آورد که حتی آرام تر به خانه که شما می دانید که من همیشه در مورد آرام و پر انرژی انسجام و صلح است. و شما یک مصلح. گاهی اوقات شما برای مبارزه با آن, اما شما یک مصلح."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب