پس از انتقاد شدید تهمت حرکت تولسا رالی تاریخ است که همزمان با Juneteenth

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متمایل به فشار و جمعه شب اعلام کرد که تاخیر آینده خود کمپین تجمع در Tu

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متمایل به فشار و جمعه شب اعلام کرد که تاخیر آینده خود کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما به جای نگه داشتن آن در روز است که افتخارات پایان برده داری در ایالات متحده است و به عنوان یک تعطیلات بزرگ با بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار.

این تجمع در اصل مجموعه ای از برای جمعه آینده یا ژوئن 19, تاریخ شناخته شده به عنوان Juneteenth که نشانه روز در سال 1865 زمانی که اتحادیه سربازان وارد در تگزاس و خواندن رهایی بیانیه اعلام کرد که برده شده بود فرید, آخرین مؤتلفه متحده به طور رسمی دریافت اخبار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصمیم به برگزاری یک تجمع در Juneteenth در تولسا این سایت یکی از کشور های خونین ترین شیوع نژادپرستانه و خشونت تولید پر سر و صدا نقد در میان ملی حساب بیش از نژاد و عدالت در ایالات متحده پس از کشتن جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در هنگام مرگ یک افسر پلیس در مینیاپولیس فشرده زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. در یک پیام توییتر در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که حرکت این تجمع به تاریخ 20 ژوئن به جای.

"ما قبلا برنامه ریزی شده ما #MAGA تجمع در Tulsa, اوکلاهما برای ژوئن 19 — یک معامله بزرگ" او نوشت. "متاسفانه این امر سقوط در Juneteenth تعطیلات. بسیاری از آفریقایی-آمریکایی دوستان و حامیان رسیده نشان می دهد که از نظر ما تغییر تاریخ از احترام به این تعطیلات و با رعایت این مناسبت مهم و تمام است که آن را نشان دهنده. بنابراین من تصمیم به حرکت تجمع ما برای چهار شنبه, ژوئن 20th, در سفارش به احترام درخواست های خود را."

دموکرات pounced در زمان بندی اصلی برای محکوم کردن تهمت به بی احترامی نگرانی از کسانی که خواستار تغییرات عمده در جامعه آمریکا به آدرس نژادپرستی و خشونت پلیس. انتخاب تولسا نیز کشیده شده شکایت داده شده و تاریخچه آن به عنوان سایت از یک سال 1921 کشتار با حمله اوباش سیاه شهروندان و کسب و کار با اسلحه و مواد منفجره کاهش یافته و از هواپیما.

"این فقط یک چشمک به سفید supremacists — او پرتاب آنها را به یک خوش آمدید, صفحه اصلی, حزب," بهداشت ، کامالا هریس از کالیفرنیا گفت: پس از اصلی اطلاعیه.

با توجه به جمهوریخواهان نزدیک به رئیس جمهور کمپین آگاه بود و اهمیت تاریخ یک بار آنها را اعلام کرد سایت اما نه قبل از آن انتخاب شد. پس از آن انجام شد کمپین تصمیم گرفت به حرکت به جلو اعلام تاریخ قبل از قرارداد خود را با برگزاری رویداد در تولسا بود و حتی نهایی مردم در جریان حوادث گفت.

اما مقاومت شدید بود. کاخ سفید فشار, منشی, Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: روز شنبه که تاریخ معنیداری نسبت ناروا به توضیح اینکه چرا هیچ موضوع را با او برگزاری این تجمع پس از آن. و در یک مصاحبه ضبط شده همان روز با فاکس نیوز مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال نه متوجه معنای تاریخ اما مردم باید فکر می کنم از این تجمع به عنوان "جشن است."

این نمونه نادر از رئیس جمهور خم به نقد و دربسته در محیط پر سر و صدا در هفته برای ملت و برای انتخاب مجدد تلاش کنید.

مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرده است قتل فلوید و نام خانوادگی خود را به ارائه حمایت خود را اما او متمرکز کرده است بسیاری از نظرات عمومی در دو هفته گذشته در یک رابطه جنسی خشن "قانون و نظم" پیام assailing تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز که به خشونت تبدیل شد. او با رد این تصور که وجود دارد این است که نژادپرستی سیستماتیک در اجرای قانون اعلام کرد که 99.9 درصد از افسران پلیس هستند "بزرگ مردم است."

او تصمیم گرفت اوکلاهما به شروع برگزاری تظاهرات دوباره حتی اگر او برنده آن توسط 36 درصد در سال 2016 در بخشی به دلیل آن را یکی از اولین به لغو محدودیت های اعمال شده به دلیل coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری تظاهرات در فلوریدا و آریزونا و کارولینای شمالی همه آنها کلید متحده در مبارزات انتخاباتی خود در برابر معاون رئیس جمهور جو بایدن.

کمپین مقامات در پاسخ به یک ایمیل به دنبال اظهار نظر در مورد تغییر و آن را بلافاصله روشن نیست که تا چه حد در پیشبرد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال خود گفت مشاوران او می خواست این تجمع نقل مکان کرد و قبل از او در توئیتر خود نوشت این بیانیه است. یک نفر در جریان این حوادث گفت: کمپین مقامات قبلا آموخته جمعه شب بود اما روشن نیست که.

حتی پس از رئیس جمهور, صدای جیر جیر, کمپین رسمی خبر از یکی از خود ترویج این تجمع با یک لینک به یک صفحه وب هنوز این لیست در ژوئن 19. پیش از آن در شب, مبارزه, مدیر, براد Parscale توییتی که او دریافت کرده بود 300,000 درخواست برای بلیط برای این رویداد.

توییت آمد و چندی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به میزبانی شام با رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی, D-N. J., با چه کسی رئیس جمهور شده است در لمس مکرر در مورد کوروناویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن