Nelson Cruz درایو در هفت Kenta Maeda برنده در دوقلوها اولین

شیکاگو — در یکی بسیار به یاد ماندنی صفحه ظاهر در نخست از زندگی حرفه ای خود غول مشت اوراق قرضه Barry بود راه می

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

شیکاگو — در یکی بسیار به یاد ماندنی صفحه ظاهر در نخست از زندگی حرفه ای خود غول مشت اوراق قرضه Barry بود راه می رفت با این پایگاه بارگذاری شده است.

که راه دایاموند که آنها می تواند به حداقل رساندن آسیب او می تواند انجام دهد.

شاید White Sox باید یک رویکرد مشابه با نلسون کروز که تاسیس خود را در سال گذشته به عنوان یک اشاره White Sox قاتل.

دوقلوها تعیین شده hitter وظیفه همه از 40 سال با یک پاره شده تاندون در مچ دست خود را می تواند به ظاهر بدون اشتباه انجام در برابر جنوب Siders.

در پنج در-خفاش در یکشنبه, Nelson Cruz آمار دو برابر — یک پایگاه-پاکسازی دو بگر و دو خانه اجرا می شود — از جمله سه اجرا انفجار — رانندگی در هفت اجرا می شود در دوقلوها' 14-2 برنده بیش جوراب سفید در سری آخر در نرخ تضمین میشه.

"برای بسیاری از مردم این نوع از حرفه ای بعد نوع بعد شما احتمالا هرگز فراموش نکنید," مدیر Rocco Baldelli گفت. "شاید نلسون به یاد همه آنها را, اما من نمی دانم اگر آن را ممکن است. او تا به بسیاری از بازی های که در آن او را فقط فوق العاده چشمگیر است."

در 19 بازی در برابر White Sox به عنوان یک دوقلو کروز در حال حاضر آمار 11 خانه اجرا می شود, هفت دونفره و رانده شده در 34 اجرا می شود — و بسیاری از این آسیب شده است در جاده ها در شیکاگو است.

کروز گفت: وجود دارد هیچ چیز خاصی در مورد White Sox که منجر به این موفقیت — Royals ممکن است می گویند همان نوع از چیزهایی که او اشاره می کند.

"من سعی می کنم به همان روش روز به روز اعتماد کار من قرار داده و در هر روز و فقط بیرون رفتن وجود دارد و سعی کنید برای اجرای" کروز گفت. "این به آن معنا نیست شما باید به کار کردن هر روز. اما اگر شما با آن چوب شما در حال رفتن به احتمال زیاد به موفقیت بیشتر از روز است."

کروز پرکار روز همراه با اولین-زمین باز یافته گرند اسلم از جیک غار کمک ارسال Kenta Maeda به یک پیروزی دوقلوها' debut.

آن شده است یک راه طولانی برای Maeda برای رسیدن به, این اولین بار پس از یک پتانسیل سه راه تجارت با بوستون بود scuttled توسط Red Sox balking در دوقلوها باارزش تبادل چشم انداز Brusdar Graterol سوابق پزشکی — داجرز و دوقلو پس از آن کار می کرد از یک تجارت مستقیم بین دو کوزه — و سپس جهانی و همه گیر است که تاخیر در اولین ماه بیشتر است.

اما در نهایت Maeda یک کلید علاوه بر این به چرخش ساخته شده خود را برای اولین بار شروع به در یک دوقلوها و تحویل به عنوان وعده داده شده.

"او فوق العاده تیز. او fastball فرمان من فکر کردم عالی بود" Baldelli گفت. "او تن به تن با fastball در اوایل مانند او می خواست برای ایجاد آن را در تعداد کمی از این hitters و او قادر به انجام آن دقیقا در راه است که او می خواهم."

بدون نیاز به فشار او را به عمق بازی Maeda رفت و انداخت پنج نسبتا تمیز نوبت فقط با دادن یک اجرا خانه اجرا به rookie رابرت لوئیس در 84 رزین. او را زده سه نفر از پنج مورد او مواجه شده و شش در مجموع در شروع.

Maeda گفت که او قادر به رفتن "تمام کردن" در اوایل و شروع خوب از زمین به جای قدم زدن خود را به دلیل برتری این تیم تا به حال بنا او را به. او تا به حال چهار اجرا میشه قبل از او ضربه دست انداز در اولین ورود و نه اجرا شود زمان بازگشت او به تپه برای دومین زمین باز یافته با تشکر کروز و شرکت.

"آنچه که یک مرد" Maeda گفت: از کروز از طریق یک مترجم. "...به عنوان یک پارچ به دنبال او فکر نمی کنم وجود یک زمین شما می توانید به او را به او را دور. من واقعا خوشحالم که ما در این تیم است. آن می شود و من آرام به او در این تیم به جای بازی با او."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن