پاتریک اوینگ در خارج از بیمارستان پس از درمان برای COVID-19 پسر توییتهایی

جورج تاون بسکتبال مربی سابق NBA بزرگ Patrick Ewing منتشر شده از بیمارستان و دوره نقاهت بعد از COVID-19 در خانه

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

جورج تاون بسکتبال مربی سابق NBA بزرگ Patrick Ewing منتشر شده از بیمارستان و دوره نقاهت بعد از COVID-19 در خانه پسرش گفت:.

57 سال Hall of Famer که بازی برای Hoyas در دانشگاه و نیویورک نیکز در NBA جمعه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus شد و در بیمارستان تحت درمان.

پاتریک اوینگ جونیور گفت: سه روز بعد در توییتر که پدر او را خوب انجام پس از دریافت درمان و تشکر از پزشکان و پرستاران است که پس از نگاه او در بیمارستان بماند. او همچنین تشکر طرفداران خود را برای افکار و دعاهای پس از پدر خود را اعلام.

"پدر من در حال حاضر خانه و گرفتن بهتر" سارکوم جونیور نوشت. "ما همچنان به علائم و به دنبال دستورالعمل CDC. من امیدوارم که همه همچنان به ماندن بگیرید امن و محافظت از خود و عزیزان خود را."

به عنوان یک بازیکن هفت پا Patrick Ewing کمک جورج تاون برنده 1984 NCAA بسکتبال قهرمانی مردان و رسیدن به دو عنوان دیگر بازی ها. او در طول چهار سال بازی جورج تاون رفت 121-23 یک درصد برنده است .840.

او گرفته شده با شماره 1 به طور کلی انتخاب در سال 1985 پیش نویس پس از نیکز برنده NBA اول قرعه کشی. سارکوم زخم پیشرو در نیویورک به سال 1994 NBA Finals, جایی که آنها از دست رفته به Hakeem Olajuwon و هیوستون راکتس است.

سارکوم بازی 17 فصل در NBA 15 با نیکز.

پس از بازنشستگی به عنوان یک بازیکن او صرف 15 سال به عنوان دستیار یا همکار مربی با چهار تیم در جوانب مثبت. در مارس سال 2017 او به جورج تاون برای اولین شغل خود را به عنوان یک سر مربی در هر سطح.

او در سه فصل اول در آلما مادر, سارکوم این تیم رفت و در ترکیب 49-46 با صفر سفر به مسابقات NCAA.

در 2019-20 Georgetown پایان فصل با هفت متوالی ضرر و زیان و یک 15-17 رکورد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن