ویروس موج گرما و ملخ فرم کامل طوفان در هند - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

دهلی نو – به عنوان اگر coronavirus کافی نبود هند دست و پنجه نرم سوزان درجه حرارت و بدترین ملخ تهاجم در دهه به

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

دهلی نو – به عنوان اگر coronavirus کافی نبود هند دست و پنجه نرم سوزان درجه حرارت و بدترین ملخ تهاجم در دهه به عنوان مقامات آماده برای پایان یک monthslong مستند با وجود ضبط هزاران نفر از عفونت های جدید در هر روز است.

این سه گانه فاجعه جلب کتاب مقدس مقایسه و مقامات را مجبور به سعی کنید به تعادل در رقابت مطالبات همزمان بهداشت عمومی بحران: حفاظت از eviscerating گرما بلکه اجتماعی فاصله در تازه بازگشایی پارک ها و بازار.

موج گرما را تهدید می کند به ترکیب چالش های حاوی ویروس است که شروع به گسترش بیشتر به سرعت و به طور گسترده از دولت شروع به کاهش محدودیت های اعمال شده از یکی از دقیق ترین مستندات در اوایل این ماه.

"جهان را یک فرصت برای نفس کشیدن ندارد. به شدت از بحران در حال افزایش است و آنها در حال رفتن به فاصله گفت:" سونیتا Narain از دهلی نو مرکز علم و محیط زیست است.

زمانی که او 6 ساله پسر از خواب بیدار شد با خشک گلو و تب خانه دار Kalista Ekka می خواستم او را به بیمارستان است. اما در مواجهه با سیل از COVID-19 بیماران دکتر توصیه Ekka به نگه داشتن او را در خانه با وجود دمای جوش در خانواده دو اتاق در یک آپارتمان کم درآمد محله در جنوب دهلی نو است.

"فن تنها باعث می شود آن را داغتر اما ما نمی توانیم باز کردن پنجره به دلیل آن است هیچ صفحه نمایش" و در نتیجه هیچ دفاعی در برابر مالاریا و تب دانگ-حمل پشه Ekka گفت.

در نزدیکی های مجلل محاصره شلوغ با واکر و جاگر هر روز صبح و در هوای گرگ و میش – برخی با پوشش صورت برخی بدون – همسایگان بحث شایستگی از ماسک در یک فروم آنلاین.

در گرما "آن است که بسیار خطرناک به کار کردن با یک ماسک. بنابراین گرفتن-22 وضعیت" گفت: Asmita سینگ.

درجه حرارت افزایش یافت و به 118 درجه فارنهایت (47.6 درجه سانتیگراد) در پایتخت دهلی نو این هفته به مناسبت گرمترین روز در 18 سال و 122 F (50 C) در صحرای ایالت راجستان بعد از داغترین مارس در ضبط.

هند رنج می برد, از شدید کمبود آب و ده ها میلیون نفر از کمبود آب در حال اجرا و تهویه مطبوع, روم بسیاری به دنبال تسکین زیر سایه درختان در پارک های عمومی و stepwells باستان سازه های مورد استفاده برای برداشت آب باران.

هر چند بسیاری از مردم ادامه داد: با پوشیدن ماسک به درستی دیگران را تحت فشار قرار دادند و آنها را بر روی چانه یا تا به حال رفته آنها را در دسترس نباشد.

طوفان Amphan گسترده سوپر طوفان که عبور غیر منتظره گرم خلیج بنگال در هفته گذشته مکیده تا مقدار زیادی از رطوبت و ترک های خشک و باد داغ به شکل یک موج گرما بیش از نقاط مرکزی و شمال هند است.

در همان زمان swarms از بیابان ملخ را ویران محصولات کشاورزی در هند افزوده تهدید در حال حاضر آسیب پذیر منطقه که در حال مبارزه با اقتصادی هزینه های مستند.

برافروخته کشاورزان شده است کوبیدن صفحات سوت زدن و یا پرتاب سنگ به سعی کنید به درایو ملخ دور و گاهی اوقات حتی روشن کردن آتش به آنها دود. Swarms به نظر می رسد آماده به سر از راجستان در شمال به دهلی اما در روز چهارشنبه تغییر در باد جهت ارسال آنها را به سوی جنوب به سمت در ایالت مادایا پرادش به جای.

K. L. Gurjar یک مقام ارشد هند ملخ هشدار سازمان گفت: 50 نفر تیم در تکاپوی جلوگیری از swarms قبل از پرورش می تواند در هند بادهای موسمی که شروع در ماه جولای. در غیر این صورت او گفت: ملخ می تواند از بین بردن هند محصولات تابستان.

در عین حال هند گزارش یکی دیگر از رکورد تک-بعد پرش بیش از 6,500 coronavirus موارد در پنجشنبه فشار کل به 158,333 مورد تأیید و 4,531 مرگ و میر.

نارندرا نخست وزیر دولت در حال آماده سازی یک مجموعه از دستورالعمل صادر می شود این آخر هفته احتمالا گسترش مستند در بدترین مناطق ضربه در حالی که ترویج فعالیت های اقتصادی در جای دیگر با بیکاری فزاینده به 25 درصد.

ناگهانی توقف اقتصاد هند زمانی که این مستند آغاز شد مارس 25 بوده است ویرانگر به صورت روزانه کارگران و کارگران مهاجر که فرار شهرستانها بر پا برای خانواده خود خانه در روستا.

دولت آغاز شده در حال اجرا قطار ویژه برای مهاجران اما مرگ و میر در ریل به دلیل گرسنگی یا کم آبی گزارش شده است. دیگران بلافاصله قرار داده و به قرنطینه مراکز پس از ورود در صفحه اصلی مناطق دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اضافه کردن به بار به شدت تیره و تار بهداشت روستایی سیستم.

برای پرش شروع به اقتصاد مودی محیط زیست وزارت منتقل شده است به کاهش بدهی های صنعتی آلوده و داده های خصوصی بازیکنان حق اکتشاف زغال سنگ و معدن آن است. نفت ارزان خواهد سوخت بهبود تلاش در سراسر جهان است.

هندی محیط زیست روزنامه نگار Joydeep گوپتا گفت که طوفان کامل از بیماری همه گیر گرما و ملخ نشان می دهد هند باید سبز است. او گفت که دولت باید اجرای سیاست های حفاظت از تنوع زیستی و ارائه مشوق هایی برای انرژی سبز برای کاهش گازهای گلخانه ای که باعث تغییر آب و هوا.

به جای "دولت ترویج همان بخش از صنعت که ناشی از بحران های متعدد در وهله اول," او گفت:.

اما Narain گفت: از دیگر طرح های دولت است که گسترش فدرال کشاورزی, استخدام, انتقال پول نقد و مواد غذایی جیره بندی برنامه های کمک به هند مقابله موثر با تهدیدات آن.

"این ساختمان توانایی مقابله بسیار ضعیف قادر به مقابله با استرس پس از استرس پس از استرس," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن