زندگی با دیابت وحشی مرکز لوقا Kunin وزن خطرات ناشی از بازگشت

وحشی مرکز لوقا Kunin را آغاز کرده است کار کردن با برخی از هم تیمی های خود را دوباره در های مختلف غلطک در سراسر

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

وحشی مرکز لوقا Kunin را آغاز کرده است کار کردن با برخی از هم تیمی های خود را دوباره در های مختلف غلطک در سراسر شهرهای دوقلو. این به آنها فرصت دریافت پاهای خود را به عقب در زیر آنها را در آماده سازی برای آنچه که امید است NHL سرگیری 2019-20 فصل است.

در حالی که همه شده است مراقب باشید Kunin گفت: به خوبی آگاه است که این بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان یک نگرانی واقعی او شده است فوق العاده محتاط در نظر گرفتن تمام اقدامات لازم برای ایمن ماندن.

چرا که Kunin به دیابت نوع 1 و در نتیجه خواهد شانس بیشتری دچار عوارض جدی اگر او قرارداد COVID-19. که همیشه در خط مقدم از ذهن خود را هنگامی که او می رسد در میدان یخ بازی.

"این قطعا چیزی است که من فکر می کنم در مورد داشتن به زندگی با دیابت نوع 1" گفت: Kunin شده است که باز در مورد بیماری خود در سراسر زندگی حرفه ای او. "شما می دانید که آیا این بیماری همه گیر بود یا نه من قصد دارم به برخی از چیز سخت تر و بیشتر دشوار مراقبت از خودم از دیگران. بدیهی است که من قصد دارم به انجام همه چیز را در قدرت من و من می دانم که پزشکان و تیم را به عنوان به خوبی به مطمئن شوید که ما نمی وجود دارد. ما همه چیز را به مطمئن شوید که من سالم ماندن همراه با تمام بازیکنان دیگر بنابراین ما باید برای رسیدن به آن نقطه است."

گفت که Kunin ساخته مقاصد خود درباره بازگشت به بازی روشن است: "من فکر نمی کنم آن را به من جلوگیری از استیلای است."

که تمرکز اصلی خود را در حال حاضر که وحشی اند واجد شرایط برای 24 تیم postseason. اگر لیگ در واقع بازگشت در برخی از نقطه, وحشی را بازی Vancouver Canucks در دور مقدماتی. کدام تیم برنده است که بهترین پنج سری خواهد پیشرفت برگشتی.

"آن را خارج از کنترل من در بیشتر قسمت ها, بدیهی است, بنابراین من آماده شدن و انجام همه چیز را به عنوان اگر ما در حال آمدن به عقب و بازی در پلی آف" Kunin گفت. "این نوع از جایی که من در هستم. اگر ما دوباره بزرگ من واقعا هیجان زده به. من می خواهم به بازی بیشتر هاکی. من واقعا دوست داشتم آنچه در تیم ما انجام شد. من حدس می زنم خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

به عنوان در حال حاضر در NHL نقل مکان کرد به فاز 2 طرح خود را که اجازه می دهد تا بازیکن را به جمع آوری در گروه های کوچک در تیم امکانات. پرسید که آیا او می کنند که در برخی از نقطه و یا به سادگی به ادامه کار در گروه های کوچک تر به طور مستقل Kunin شد noncommittal.

که گفت او ابراز هیجان خود را در مورد پتانسیل برای فاز 3 خواهد بود که شروع اردوگاه های آموزشی و فاز 4 خواهد بود که از سر گیری بازی های واقعی.

همانطور که برای ریسک ابتلا COVID-19 در برخی از نقطه Kunin امید آن نیست و تبدیل به یک موضوع است.

"این نوع از یکی از آن چیزهایی است که اگر آن اتفاق می افتد ما باید به اطراف آن را دریافت کند" او گفت:. "من همیشه خوب مراقبت از خون من قند هستم و تلاش برای انجام همه چیز درست در آن جنبه را به مطمئن شوید که یک نگرانی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن