Spokane شورای شهر در نظر پشتوانه Inslee را مرحله به مرحله برنامه بدون رد زودتر بازگشایی - Fri, 08 May 2020 PST

اسپوکن شورای شهرستان در نظر دارد یک قطعنامه که "به شدت حمایت" رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار فاز طرح بازگشایی

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

اسپوکن شورای شهرستان در نظر دارد یک قطعنامه که "به شدت حمایت" رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار فاز طرح بازگشایی دولت است.

که شامل فرصت برای درخواست یک واريانس از جدول زمانی گذاشته در Inslee را SafeStart واشنگتن طرح اگر منطقه نشان می دهد بر اساس داده های محلی توانایی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این قطعنامه پیش نویس توسط اسپوکن رئیس شورای شهر Breean Beggs و بررسی خواهد شد توسط شورای شهری تجربه کمیته در روز دوشنبه. آن را به احتمال زیاد خواهد شد در نظر گرفته شده توسط شورای مارس 18.

در ضمن Beggs به عموم مردم باز است, ورودی, تماس با وضوح اسپوکن فرصت به وزن در بازگشایی طرح است.

پیشنهاد تدوین شد به عنوان محلی مقامات منتخب از جمله اسپوکن شهردار نادین وودوارد, پیشنهاد یک منطقه بازگشایی طرح به Inslee هفته آینده. مقامات به دنبال به Spokane پرش جلوتر از فاز 1 Inslee طرح آغاز شد که در این هفته به فاز 2 که اجازه می دهد کسب و کار بیشتر برای باز کردن.

"چند نفر در حال کار بر روی یک درخواست فرماندار برای واریانس. این است که شورای شهر در آن زمان به دعوت از نظر مردم و تعامل در چه پارامترهای که واريانس درخواست باید" Beggs گفت. "این فقط نوعی از باز کردن مکالمه."

اگر چه آن را می گوید اسپوکن کسب و کار و کارکنان در حال "آماده به کار" Beggs' قطعنامه خواستار معیارهای خاص به منظور حرکت رو به جلو است که هم راستا با استانداردهای در حال حاضر گذاشته شده توسط Inslee. آنها شامل دسترسی کافی به اندازه کافی تست و یک تیم از تماس با ردیاب که می تواند بررسی امکان تماس از افراد مبتلا COVID-19.

این پیشنهاد همچنین خواستار پیگیری از طریق دو مفهوم Beggs در حال حاضر علنا پیشنهاد – یک سیستم متمرکز که از طریق آن کسب و کار می تواند تهیه تجهیزات حفاظت فردی و بهداشت عمومی کارشناس برای کمک به مشورت و کسب و کار در روش های ایمنی و بهترین شیوه.

مهد کودک پنجم و نهایی بخشی از این قطعنامه که خواستار دولتی و خصوصی و مراکز مراقبت از کودکان به بازگشایی و ارائه مناسب خدمات به تمام کسانی که به آن نیاز دارید.

در این قطعنامه آمده است که اسپوکن ساکنان "فقط به عنوان آسیب پذیر" را به عنوان کسانی که در شهرستانهای استان که دیده می شود تعداد بیشتری از COVID-19 موارد از جمله Yakima, Benton و فرانکلین شهرستانهای استان است.

قطعنامه nonbinding و تنها می گذارد شورا اولویت -- آن را نمی خواهد نیروی شهردار به هر عمل خاص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن