صدای دیگر: بسته L. A. مدارس مناسب است اما نمی تظاهر آنلاین درس ترفند

لس آنجلس — پس از ناامید کننده بهار است که در آن بچه ها در خانه آموخته بیش از حد کوچک به لس آنجلس Unified Schoo

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

لس آنجلس — پس از ناامید کننده بهار است که در آن بچه ها در خانه آموخته بیش از حد کوچک به لس آنجلس Unified School District را حفظ خواهد کرد آن دانشگاه بسته حداقل برای شروع سال تحصیلی جدید.

افزایش در لس آنجلس COVID-19 مورد بوده است بیش از حد بزرگ برای مدارس به کار در اطراف به گفته سرپرست Austin Beutner. به عنوان خوب به عنوان حتی یک جزئی بازگشت به مدرسه شده اند که حتی برای فقط جوانترین از دانش آموزان Beutner نگرانی شهرستان می تواند رهبری برای یکی دیگر از مستند است که می تواند مخرب ترین نتیجه از همه است.

او تا به یک نقطه. لس آنجلس نیست مانند کشورهای اروپا شده اند که بازگشایی مدارس با موفقیت و بدون هیچ نشانه آن است که آنها شده اند منابع قابل توجهی از انتقال بيماري. آن را بسیار پایین تر COVID-19 نرخ که ماندن در سطح و یا روند کمی رو به پایین.

هنوز هم وجود دارد هیچ نقطه تظاهر که لا نیم-یک-میلیون دانش آموز به خوبی در خدمت درس آنلاین. (سن دیگو واحد دوم بزرگترین مدرسه در منطقه کالیفرنیا نیز اعلام کرد که بروید آنلاین-تنها در این پاییز.) هر چند لا متحد قرار داده و در تلاش واقعی در طول بهار را از راه دور آموزش و پرورش یک راه مناسب برای یادگیری ناگهانی تغییر نمی کند به طور کلی به خوبی در این و یا دیگر مناطق شهری. طرف قرارداد با لا صنفی معلمان به دانش آموزان بیش از حد کوچک آموزشی و بیش از حد از آموزشی که هم از کیفیت پایین. برخی از معلمان قرار دادن تمام خود را به آن و دانش آموزان خود بهره مند; دیگران دست از برگه.

سردرگمی و نابرابری شد و در نتیجه وضعیت اضطراری که در سمت چپ تقریبا همه بخش های جامعه در tizzy از جمله سوپر مارکت زنجیره تامین و بیمارستان ها.

جزئیات سال تحصیلی جدید شده اند نشان داد اما آنها باید شامل حداقل تا این حد: معلمان باید بازگشت به زندگی برای درس بخش مهمی از هر روز. مقدار کل زمان آموزش باید شبیه به آنچه در آن خواهد بود در کلاس و برگه برنامه ریزی درسی و یا درجه بندی مشق شب باید شمارش نمی شود به عنوان زمان های آموزشی. ایالات معلمان لس آنجلس خواهد بود انجام بدی فوق العاده ای برای دانش آموزان و اگر نتواند به آسانی موافقت با این استانداردها.

برای دانش آموزان دبیرستانی منطقه باید نگاه به ارائه برخی از کیفیت دوره های آنلاین ارائه شده توسط شرکت های آموزشی. این فراهم نمی همان تجربه به عنوان به طور منظم در کلاس های حضوری اما بسیاری از آنها دقیق و جذاب است. معلمان می توانند مکمل کسانی که با تدریس خصوصی و حاوی تکالیف.

و اصول باید به طور منظم ضربه زدن به کلاس به ببینید که چگونه آموزش می گذرد ارائه معلمان هدایت و تنظیم استاندارد برای این نوع از آموزش است که مورد نیاز است. یک دانش آموز یادگیری نباید افزایش و یا سقوط این تصادف که در سر زوم اتاق.

در همان زمان معلمان باید مراقبت از کودک به انجام کار خود را و لا متحد باید به ارائه آن است.

آن را کمک نمی کند که برگ برنده دولت تهدید متحده جایی که مدارس نمی توانند با خیال راحت بازگشایی; وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos دو برابر کردن که بیش از آخر هفته با اصرار که نه تنها نیاز دانش آموزان در درس اما کامل بدون هیبرید راه حل که اجازه می دهد تا مدارس به نصف کاهش تعداد دانش آموزان در محوطه دانشگاه در هر نقطه و ارائه فیزیکی فاصله. او بخش ساخته شده است که مقدار زیادی از خواسته اما شده است وجود ندارد و از حمایت و یا رهبری است.

اما پس از آن رهبری گم شده در هر سطح در طول راه. کالیفرنیا است منزه از گناه; دستورالعمل برای مدارس شده اند و چند مبهم است.

بچه های ما باید کلاس خود را. همه ما خواهد پرداخت صمیم قلب در دراز مدت اگر آنها محروم از حق خود برای آموزش و پرورش.

— لس آنجلس تایمز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن