گرفتن در ورزش: اگر ما می تواند در مقابل امواج, امروز, زمان بسکتبال فصل بازدید ما ممکن است با خیال راحت در ساحل - Sun, 19 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • یک چیزی که به نظر می رسد فوق العاده واضح (و کمی شوم) در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس اس

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

گرفتن در ورزش • یک چیزی که به نظر می رسد فوق العاده واضح (و کمی شوم) در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس است شرایط تغییر سریعتر از یک فکر کرده اند. یک ماه پیش از آن به نظر می رسید با توجه کالج فوتبال خواهد بود. امروز به نظر می رسد یک شوت. و از hoops کالج? خوب, نوامبر, است, خوشبختانه, یک راه طولانی به دور است.

•••••••

• من باید آن را بپذیرد. هر چند من صرف بسیاری از یک روز در ساحل به عنوان یک پسر و یک مرد جوان من هرگز تا به حال شجاعت به سعی کنید یک تخته موج سواری است. من به تماشای "تابستان بی پایان" و "پنج تابستان داستان" بیش از یک بار اما آن را به عنوان نزدیک به گشت و گذار به این مرد کردم. گشت و گذار در بدن که داستان دیگری است. و من تجربه گرفتن crunched تحت وزن از چیزی ناشی از طوفان هزاران مایل دورتر کمک کرده اند در این عجیب و غریب در بهار و تابستان است.

ما تمام شده است در تلاش برای شناور باقی می ماند که این بیماری همه گیر را امواج تهدید به شستن بیش از ما به صورت روزانه. اما مهم نیست چقدر سخت تلاش ما برای در امان ماندن گاهی اوقات ما کشیده به پایین. نه که مدتها پیش به نظر می رسید به عنوان اگر ما تا به حال ور رفته به اندازه کافی ما را در کنترل. ما می توانید انتخاب کنید و را انتخاب کنید که چگونه ما رو به ساحل.

دیگر نه.

در حال حاضر امواج بسیار بزرگ به باتلاق همه ما است. فوتبال, والیبال, فوتبال, ورزشی است که در بخشی از ما چشم انداز پاییز در حال تلاش برای نگه داشتن سر خود را بالای آب در سونامی اخیر شرایط (با تشکر بسیار Sun Belt). در اینجا موج ما با تجربه در مارس یک موج دار شدن نسبت به آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر. و در آن زمان همه چیز را ما می تواند انجام دهد در خارج از خانه ناپدید شد.

ما یاد گرفته ایم, امیدوارم که چگونه برای مقابله با این موج بهتر است. ما ساده تر-سرزده دستورالعمل به دنبال در اواخر جولای از ما چهار ماه پیش. امید است همه ما قرار داده و ما در زندگی مجازی کت و شناور با خیال راحت بالا نزاع تا زمانی که طوفان می میرد ، اگر اتفاق می افتد که هنوز هم وجود دارد شانس ما می نشستن ما در آسان صندلی و لذت بردن از فوتبال کالج است. آیا می شود که grand?

(ورزش حرفه ای در حیوانات مختلف, the great white sharks در این قیاس. لیگ منابع به اندازه کافی و به اندازه کافی در معرض خطر به ساخت دیوار در اطراف جزایر و حفظ امواج در خلیج. کالج ها نیست و همچنین تامین می شود و باید راه بیش از حد بسیاری از سایت ها برای محافظت از.)

اما چه کسی می داند چه مدت هر گونه اقدامات خواهد داشت ؟ اگر چند ماه گذشته به ما نشان داده اند هر چیزی که آنها نشان داده اند مردم این کشور باید توجه به مسائل است که می تواند ثابت کند مرگبار به دیگران است. می گویند این موج قله های بالا به اندازه کافی برای ترساندن هر کس به جز یک احمق چند به دنبال علم و قرار دادن دیگران ، اگر اتفاق می افتد که دیگر امواج که به دنبال یک فرصت به اندازه کافی کوچک به عنوان یک ناراحتی به جای از بین بردن روزانه ما راه زندگی است. تا زمانی که تمرکز باقی می ماند در جایزه: گذشته بدترین از این ویروس تا یک واکسن در دسترس است و به اندازه کافی گروه ایمنی رسیده است. سپس ما می تواند لذت بردن از بسکتبال و دیگر ورزش های زمستانی است.

ممکن است آن را 90 درجه در خارج از خانه امروز, اما این چیزی است که من متمرکز شده است. آرام آب به اندازه کافی امروز که پس از برگ های پاییز و فراست بازده ما می توانیم در ما سایه پیراهن هاوایی و, فلیپ فلاپ و با اطمینان دست و پا زدن به یک ورزشگاه در یک شب سرد زمستانی.

یا حداقل در خانه به عنوان بازیکنان و مربیان انجام دهید اگر برای ما.

• اگر آن را هر گونه تسلی وجود دارد برخی از ورزش به نگاه به جلو به در کوتاه مدت. هک امروزه وجود دارد و در دور نهایی مناسب و معقول مسابقات گلف در تلویزیون. و اگر شما در شمال غربی دو منطقه MLS تیم روبرو خواهد شد خاموش در این شب با چیزی در خطر است.

نه بیش از حد طولانی در حال حاضر از بیس بال, بازی بسکتبال و هاکی در حال برنامه ریزی به فضل ما تلویزیون. گریه به دور از جایی که ما چند ماه پیش هنگامی که تنها چیزی که به سازمان دیده بان شد, تنیس روی میز از یک پناهگاه مخفی در فنلاند. یا چیزی که مرتب سازی بر اساس.

•••

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, اگر فوتبال نیست, بازی های برگزار شده آن را آسان به جای سرزنش. عمدتا به دلیل آن است که در همه جا. ... کلرادو است که به عنوان مجموعه ای در حال اجرا به عنوان هر تیم در این کنفرانس است. ... در بسکتبال, اخبار آلونزو آستانه تصمیم به بازگشت برای یک سال دیگر در ایالت آریزونا.

EWU: ما 20 20 سری همچنان ادامه دارد صبح امروز با شرق واشنگتن بعدی در رژه آمار. رایان Collingwood لیست در صدر است توسط تنها ورزشکار احتمالا: کوپر Kupp. برای یک مدرسه با چنین عمیق کارفرمایی سنت آن را کاملا مناسب بهترین FCS گیرنده از 20 سال گذشته است شماره 1. بقیه لیست هم سرگرم کننده برای مرتب کردن بر اساس از طریق استدلال ممکن است برای بسیاری از نقاط مختلف.

Hoopfest: اعلام اخیر در این سال نسخه ای از اسپوکن است متنوع ترین رویداد ورزشی نمی توان بازی در نمی آورد و با آن یک تنوع از نظر. نوچ. هر کس می داند – اما غم انگیز است به هر حال. که محوری رایان داستان پس از صحبت کردن با یک گروه از دیرین موفق بازیکنان.

Mariners: قبل از ما به آنچه دیروز اتفاق افتاده است و این داستان در مورد یکی از همسایگان ما در جامعه بزرگتر حس – واقعا ارزش خواندن. کریستین رن یکی از تعداد انگشت شماری از زنان که تلاش برای ایجاد راه خود را تا umpiring نردبان به bigs. بود که خیلی وقت پیش اما زنان هنوز هم پیدا کردن نردبان زیبا روغن تا این روز است. ... مارکو گونزالس نهایی خود را intrasquad شروع شب گذشته در T-موبایل. بعد 60-بازی فصل به طور منظم. ... Mallex اسمیت در صف دیروز است و همچنین آماده برای دیدن فصل آغاز خواهد شد. ... با یک هفته تا اولین بازی فهرستی از سوالات باقی می ماند. ... آینده است که هنوز تمرکز اصلی برای M است.

Seahawks: NFL مصمم است. مهم نیست که چه اتحادیه بازیکنان معتقد است مهم نیست که چگونه بسیاری از مسائل باقی مانده در اردوگاه های آموزشی را در زمان باز کردن. ... وجود دارد که برخی از رفعت میان واشنگتن و قبایل به عنوان حرفه ای فوتبال تیم مستعار از بین می رود در دیگر واشنگتن است.

رونالدینیو: برنده شدن و یا رفتن به خانه. که جان کلام آن را امشب برای سیاتل. این Sounders' بازی امشب مقابل ونکوور زیبا مخاطرات بالا. ... پورتلند در گروه های مختلف در حال حاضر مسجل یک نقطه در دور حذفی.

•••

• تابستان گرما به سرانجام رسید. Temps در 90s باید رایج است. خدا رو شکر حیاط خلوت بسیاری از سایه – تشکر پاپ برای خرید ما که درخت افرا 34 سال پیش – و این خانه دارای تهویه مطبوع. بله, من می دانم که چگونه خوش شانس ما هستند. من به شمارش نعمت های من هر روز و گرم دو بار در روزهای یکشنبه. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب