چهار COVID-19 موارد قرار داده Marlins در خود نگه دارد از طریق پنج شنبه. دکتر Fauci می گوید فصل است که در برخی از خطر

میامی—لیگ اصلی بیس بال به طور موقت به حالت تعلیق در میامی مارلینز' نجومی از طریق پنج شنبه به دلیل بدتر شدن شیو

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

میامی—لیگ اصلی بیس بال به طور موقت به حالت تعلیق در میامی مارلینز' نجومی از طریق پنج شنبه به دلیل بدتر شدن شیوع کروناویروس و این سه بازی باقی مانده در این هفته نیویورک یانکیز-فیلادلفیا فیلیز سری شد و به تعویق افتاد.

در بیانیه ای MLB گفت: می خواستم آن را اجازه می دهد تا Marlins زمان به تمرکز بر روی ارائه مراقبت برای بازیکنان خود و برنامه ریزی برای از سرگیری بازی در اوایل هفته آینده.

Marlins باقی مانده سرگردان در فیلادلفیا که در آنها بازی های برگزار شده هفته گذشته. فیلیز-یانکی ها بازی از طریق پنج شنبه شد و به تعویق افتاد "از فراوانی احتیاط" MLB گفت: اگر چه هیچ فیلیز بازیکنان باید آزمایش مثبت است.

Marlins مثبت دریافت نتایج آزمون به صورت چهار بازیکن اضافی آوردن خود را در مجموع به 15 یک فرد آشنا با این وضعیت آسوشیتدپرس گفت. فرد کاهش یافته است شناسایی می شود چرا که نتایج به حال شده است برای عموم منتشر شد.

نه بازیکن در 30 فهرستی دو تاکسی بازیکنان تیم ملی و دو تن از اعضای هیات آزمایش مثبت زودتر.

Marlins برنامه ریزی شده بود به بازی در بالتیمور در روز چهارشنبه و پنج شنبه. به جای یانکی ها در بالتیمور در آن روز.

میامی سه بازی آخر این هفته در واشنگتن نیز به تعویق افتاد. اضافی MLB تغییر زمان در طول هفته از اوت. 3 متعاقبا اعلام خواهد شد این هفته.

Marlins قرار گرفتند دور دیگری از آزمون صبح روز سه شنبه. خود را شیوع مطرح شده دوباره سوال در مورد بیس بال را به تلاش برای انجام یک فصل در خارج از حباب محیط زیست که NFL نیز تصمیم گرفتند برای ایجاد آن فصل است.

"این می تواند آن را در معرض خطر," دکتر گفت: Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: از وقوع. "من باور نمی کنم آنها نیاز به متوقف کردن اما ما فقط باید به دنبال این و ببینید چه اتفاقی می افتد با تیم های دیگر در یک روز به صورت روز."

Fauci ساخته شده خود را در نظرات به ABC "Good Morning America" قبل از خبر Marlins' آخرین نتایج آزمون.

"لیگ اصلی بیس بال — بازیکنان صاحبان و مدیران — باید تلاش زیادی به گرفتن با هم و قرار دادن پروتکل هایی است که ما احساس می کار" Fauci گفت. "این بسیار مایه تاسف آنچه اتفاق افتاده است با میامی (مارلین)."

Marlins برنامه ریزی برای باقی می ماند در فیلادلفیا حداقل تا پنج شنبه. فیلادلفیا وزارت بهداشت گفت: در آن مشغول به کار بود با Marlins و فیلیز در تماس با ردیابی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

MLB گفت که در میان بیش از 6400 تست های انجام شده پس از جمعه وجود نداشت جدید مثبت در زمینه پرسنل از هر یک از دیگر 29 تیم است.

در کلیولند شیکاگو وایت ساکس مدیر ریک alexandria pro uk بازگشت به این تیم سهشنبه پس از بیداری با برخی از COVID-19 علائم یک روز زودتر و در حال جدا برای 24 ساعت.

کمیسر راب مانفرد گفت: MLB خواهد نونهالان با وجود Marlins' شیوع.

"بدیهی است که ما نمی خواهیم هر بازیکن را در معرض دریافت کنید. این یک چیز مثبت" مانفرد گفت: دوشنبه شب در MLB Network. "اما من نمی آن را به عنوان یک کابوس ... ما فکر می کنم ما می توانیم نگه داشتن مردم امن و به بازی ادامه دهد."

مانفرد گفت: عوامل وجود دارد که نیروی MLB برای تغییر برنامه.

"یک تیم از دست دادن تعدادی از بازیکنان که ارائه آن را به طور کامل غیر رقابتی خواهد بود مسئله ای است که ما را مجبور به آدرس و باید به فکر ساخت یک تغییر" او گفت:. "آیا بود که خاموش کردن یک قسمت از این فصل در کل فصل است که به شرایط بستگی دارد. همان چیزی که با توجه به لیگ. شما رسیدن به یک نقطه خاص لیگ گسترده ای که در آن نشانی از تبدیل شدن به یک تهدید بهداشت و ما قطعا تعطیل در آن نقطه است."

MLB و اتحادیه برگزار شد مذاکرات پنج شنبه پس از جنبه های پروتکل های به طور گسترده ای نادیده گرفته شده در طول فصل چهار اول روز مانند ممنوعیت بالا-سپاس و فیزیکی دیگر جشن.

NBA و NHL طرح به رزومه کاری خود را فصل به فصل در حباب محیط های با توپ در دریاچه Buena Vista, Fla. و هاکی در ادمونتون و تورنتو.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"NBA و NHL استفاده: اعداد کوچکتر از بازیکنان دوره کوتاه از زمان" مانفرد گفت. "من درک می کنم که چرا آنها آنچه را که آنها انجام داد. من فقط مطمئن شوید که آن را قابل اجرا برای ما است."

NFL تصمیم گرفتند به ایجاد یک حباب محیط زیست به عنوان اردوگاه های آموزشی باز این هفته است.

"این ممکن است که آنها را مجبور به رفتن در یک حباب" Fauci گفت: "اما من فکر می کنم آنها با وجدان به اندازه کافی و می خواهید برای محافظت از خود بازیکنان و حفاظت از پرسنل که آنها را به انجام کار درست است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب