همانطور که بیشتر کلاس های درس کالج حرکت آنلاین, برخی, MN مدارس در حال شارژ اضافی

با وجود یک ایالت شهریه یخ دانش آموزان در برخی از ایالت مینه سوتا و دانشگاه پرداخت خواهد شد بسیار بیشتر از انتظ

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

با وجود یک ایالت شهریه یخ دانش آموزان در برخی از ایالت مینه سوتا و دانشگاه پرداخت خواهد شد بسیار بیشتر از انتظار می رود در پاییز امسال بیشتر از کلاس های خود را تحویل داده آنلاین.

این موسسات برای سال شارژ بالاتر شهریه برای دوره های آنلاین را برای هزینه های اضافی مرتبط با آموزش از راه دور مانند فن آوری دانشکده آموزش و آزمون دولت است.

یک افزایش چشمگیر در دوره آنلاین تحویل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به معنی بسیاری از کلاس ها شارژ خواهد شد و در آن نرخ بالاتر که می توانید اضافه کردن صدها هزار دلار برای شهریه صورتحساب بسته به مدرسه.

"این (هیئت امنا) ساخته شده یک بیانیه روشن است که ما در حال رفتن به افزایش شهریه برای پاییز و, این به نظر می رسد مانند یک underhanded راه برای افزایش شهریه در حالی که گفت شما نیست" گفت: Mike Dean, مدیر اجرایی LeadMN که نشان دهنده دانش آموزان در دولت کالج های دو ساله.

مینه سوتا دولت نیست شارژ دیفرانسیل شهریه برای دوره های که ناگهان آنلاین در طول ترم بهار یا برای ترم تابستان. که آنها را انجام خواهد داد برای ترم پاییز نشان دهنده سرمایه گذاری آنها ساخته شده در کیفیت این دوره ها با توجه به سیستم ،

"آنها واقعا ساخت سرمایه گذاری های قابل توجهی در طراحی مجدد کسانی که دوره های آنلاین آموزش از راه هایی است که به دانش آموزان بهترین تجربه ممکن است" گفت: Kimberly Lynch, ارشد سیستم, مدیر نوآوری های آموزشی.

استفاده از دوره های آنلاین افزایش

ایالتی مینه سوتا استفاده از دوره های آنلاین است که پس از انفجار به آرامی خزنده در سال های اخیر است. این سقوط حداقل 44 درصد از دوره های آموزشی در سراسر سیستم خود را به طور کامل آنلاین از 25 درصد در دو سال پیش.

است که می گویند همه کسانی که 44 درصد شارژ خواهد شد در نرخ بالاتر است. آن را در نهایت به هر کالج و دانشگاه به تصمیم می گیرید که چگونه آن را به اتهام دانش آموزان برای دوره های در حال حرکت از فرد به آنلاین تحویل این سقوط و سیستم اداری نیست و در عین حال جمع آوری اطلاعات در مورد آنچه هر دانشگاه در حال انجام است.

ایالتی مینه سوتا دانشگاه مانکاتو روز دوشنبه گفت این است که نه شارژ آنلاین نرخ برای کلاس های در حال دور شدن از فرد در این آموزش قرار می گیرند.

سیستم دفتر توصیه کرده است که نرخ بالاتر باید شارژ فقط برای دوره ها شده اند که "طراحی شده برای آموزش آنلاین با سرمایه گذاری های اضافی ساخته شده است برای ارائه یک تجربه با کیفیت" گفت: لایحه Maki, معاونت مالی و امکانات است.

هر کلاس های ساخت یک سوئیچ موقت به آنلاین تحویل به دلیل همه گیر باید در شارژ پایین در فرد نرخ مکی گفت.

"این کلاس نیست که هرگز قرار نبود به آموزش آنلاین است که در حال ارزیابی آنلاین دیفرانسیل نرخ شهریه," او گفت:.

دانشجو مخالفت

یک سال 2017 مطالعه توسط غربی کمیسیون آموزش عالی یافت 54 درصد از کالج ها و دانشگاه های شارژ اضافی برای دوره های آنلاین.

در مینه سوتا دانشجو طرفداران لابی علیه آنلاین دیفرانسیل کمک درسی طی چهار سال گذشته یا بیشتر.

به عنوان یک نتیجه قانونگذاران دستور مینه سوتا دولت به تولید یک گزارش توجیه هزینه های اضافی از آنلاین تحویل; آنها همچنین کارگردانی سیستم آموزش عالی به کار نسبت به هزینه برابری بین آنلاین و حضوری دوره.

با توجه به ایالتی مینه سوتا ژانویه گزارش در طول 2018-19 سال تحصیلی:

  • آن 30 کالج دریافت $15.6 میلیون از آنلاین دیفرانسیل شهریه اما گفت: آموزش آنلاین هزینه آنها $19.5 میلیون.
  • آن هفت دانشگاه دریافت $16.9 میلیون اما صرف $17.6 میلیون.
  • این شهریه های اضافی برای شارژ آنلاین دوره های متنوع به طور گسترده ای توسط موسسه از $4.50 هر اعتباری در وینونا دانشگاه به $88.40 در St. Cloud State University.

در یک گزارش جداگانه به قوه مقننه دانشگاه مینه سوتا گفت: دوره های آنلاین هزینه بیش از حضوری تحویل اما که آن را نه اندکی تفاوت.

U اتهام نیست بالاتر شهریه برای دوره های آنلاین. برخی از دوره های آنلاین آیا با آمدن هزینه های اضافی که در 2018-19 مطرح شده 2 میلیون دلار درآمد. به طور کامل آنلاین دانش آموزان, اگر چه نمی پرداخت برخی از هزینه های پرداخت شده توسط دانش آموزان سنتی.

مترو به دولت

در خیابان دانش آموزان موفق در شهری دانشگاه دولتی برای کاهش هزینه اضافی برای دوره های آنلاین.

ماه گذشته شهری آموزش و پرورش فارغ التحصیل, دانشجو بلر هانسون آموخته شده از یک همکلاسی که آنها خواهد بود شارژ آنلاین رای برای یک دوره استفاده می شود که برای تحویل حضوری: دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهد پرداخت اضافی $127 هر اعتبار و دانشجویان دوره لیسانس $76.

آن زمان هانسون ،

"ما در حال شارژ بودن نیاز به کلاس های آنلاین. این چیزی است که همیشه به من رخ داده است. این یک انتخاب ما," او گفت:.

بعد از یک گروه از دانش آموزان شکایت به دانشگاه رهبران هزینه اضافی کاهش می یابد به 20 دلار در هر اعتباری معادل 8.5 درصد افزایش هزینه برای دانشجویان و 4.8 درصد برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

مترو به دولت نیز تنزیل دیفرانسیل نرخ دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس که قبلا برنامه ریزی شده بود آنلاین.

"ما می دانیم مشکلات دانش آموزان ما رو در جریان همه گیر و اقتصادی تحول" رئیس جمهور جینی آرتور گفت: از طریق ایمیل.

مترو دولت توصیف آن تخفیف به عنوان "COVID امداد اعتبارات است."

"ما برای کمک به هزینه است که باید نشده است ما در وهله اول است که قابل توجه نیست به ما" هانسون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب