وایکینگ ها برای اهدای 5 میلیون دلار به عدالت اجتماعی باعث

در پی جورج فلوید غم انگیز مرگ وایکینگ ها در حال اهدای 5 میلیون دلار کمک مالی به عدالت اجتماعی باعث می شود در س

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

در پی جورج فلوید غم انگیز مرگ وایکینگ ها در حال اهدای 5 میلیون دلار کمک مالی به عدالت اجتماعی باعث می شود در سراسر کشور است.

وایکینگ ها افسر ارشد عامل اندرو میلر اعلام کرد که کمک مالی در طول تماس های ویدئویی که در آن او به طور کلی مدیریت ریک Spielman همکاری دفاعی هماهنگ کننده Andre پترسون linebacker اریک Kendricks ایمنی آنتونی هریس و در حال اجرا پشت Ameer عبدالله در صحبت با اعضای رسانه ها.

وایکینگ ها صاحب/رئیس Zygi Wilf و مالک/رئیس جمهور علامت Wilf گفت: تیم عدالت اجتماعی کمیته این هفته که سهم از این صندوق مشخص خواهد شد در بخشی از طریق همکاری با بازیکنان و کمک های مالی خواهد شد به کارگردانی نسبت به سازمان است که در مبارزه با نژاد پرستی و نابرابری.

"ما همچنان با الهام از این بازیکنان به عنوان آنها مدافع برای تحول و تغییر در این بسیار چالش برانگیز لحظه" علامت Wilf گفت: در بیانیه ای گفت. "ما افتخار می کنیم از تلاش های خود را برای استفاده از پلت فرم خود را در تلاش برای پایان دادن به دیرینه بی عدالتی های اجتماعی. خود رویکرد اندیشمندانه و گفتگوهای ما با آنها عمیقا نقل مکان کرد و ما قطعا در بخش بزرگی چون خانواده ما سابقه و دیرینه تعهد به حقوق بشر بلکه به دلیل تعهد استوار به بیکار نشستن نیست زمانی که آنها باید توانایی برای ایجاد یک تفاوت."

این کمک مالی بر اساس یک تعهد قبلی $500,000 توسط Wilf خانواده به عدالت اجتماعی کمیته بیش از دو سال گذشته. کسانی که بودجه شده اند به سمت کارگردانی کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان کم درآمد, مدرسه, لوازم کمک های قانونی برای محروم و کمتر جمعیت و اجرای قانون روابط.

"سازمان ما و بازیکنان نشان داده اند که تعهد به این علل در طول چند سال گذشته اما ما می دانیم که ما نیاز به و می توانید بیشتر" Zygi Wilf گفت: در بیانیه ای گفت. "ما می خواهیم این سرمایه گذاری برای حمایت از بسیاری متنوع و معنی دار عدالت اجتماعی تلاش های ما در سراسر کشور, اما آن را تنها می تواند یک تکه از ما کلی کار نسبت به داشتن پایدار تاثیر است. اقدامات ما در داخل جوامع ما خواهد بود که نیروی محرکه برای ایجاد تغییر عمیق."

علاوه بر این وایکینگ ها اعلام کرد یک موقوفه برای جورج فلوید میراث بورس با ایجاد هدیه $125,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن