پشتیبانی برای لغو اسپوکن سمفونی فصل تمام اطراف - Fri, 24 Jul 2020 PST

در حالی که قرنطینه شده است و طبعا دشوار است برای نوازندگان از Spokane, سمفونی, concertmaster, Mateusz Wolski گ

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

در حالی که قرنطینه شده است و طبعا دشوار است برای نوازندگان از Spokane, سمفونی, concertmaster, Mateusz Wolski گفت که او خوشحال است با این تصمیم به حرکت های نجومی به سال آینده به دلیل آن را می دهد آنها را ملموس تر جدول زمانی برای کار به سمت. او تشبیه تصمیم به رفتن از مبارزه در ریگ روان به حال برخی از ایده های که در آن جامد زمین ممکن است.

"این به شما می دهد یک نقطه در افق که ما در حال کار در سمت" Wolski گفت. "که بارقه امید برای نوازندگان و مخاطبان است چیزی که بسیار مهم است بنابراین امیدوارم همه ما را به آنجا می رسند در یک قطعه."

در ضمن Wolski صرف زمان خود را در خانه درس آموزش از طریق اسکایپ و FaceTime و صرف زمان بیشتری را با همسر و پسرش. و در حالی که او را به لذت بردن از به اشتراک گذاری موسیقی با دانش آموزان خود و صرف زمان بیشتری را با خانواده اش قادر به انجام ساخته شده او را احساس می کنم مثل یک دکتر که مجاز به انجام عمل های جراحی.

"شما را تبدیل به یک نوازنده زیرا شما می خواهید به انجام," او گفت:. "من پیدا کردن به خصوص با اجرای بزرگ زمانی که آنها رخ می دهد همه می شود تقریبا در صمیمیت و همدلی با یکدیگر است. ... در یک روز خوب, آن را متعالی برای همه ما و ارتباط با این گروه از افراد این است که چرا ما انجام آنچه ما انجام می دهیم. وقتی که گرفته شده است به دور از شما زندگی می شود بسیار متفاوت است."

نوازندگان او گفت: آیا غیر معمول مجموعه ای از مهارت های است که باعث می شود آن را دشوار است برای آنها را به سادگی پیدا کردن شغل دیگری.

"این بسیار دشوار است زمانی که شما تبدیل به یک متخصص در زمینه خود را, و ناگهان همه از یک واقعیت به شما می گوید که مهم نیست دیگر" Wolski گفت. "این مهم نیست اما وجود این چالش دست و پنجه نرم کردن با آن برای همه ما است."

Wolski همچنین امیدوار قرنطینه باعث می شود مردم متوجه چقدر مهم هنر هستند.

"هنگامی که شما گیر کرده در خانه در قرنطینه چه چیزی شما را انجام دهید ؟ شما با خواندن کتاب شما گوش دادن به موسیقی شما تماشای فیلم شما بازی بازی های کامپیوتری," او گفت:. "همه از این مسائل است و نه تولید شده توسط هر صنعت دیگر, اما آن را تولید شده توسط هنر.

"من می خواهم التماس به استدلال می کنند که هنر را به عنوان ضروری برای بقا به خصوص در این زمان تلاش به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی است. ... راه هنرمندان هستند که پاداش کار خود را در مقایسه دستمزد کوچک هستند در مقایسه با کسی که دارای درجه بالایی از آموزش و پرورش است."

مدیر موسیقی جیمز لاو مانند Wolski شده است تنظیم به صرف زمان بیشتری را در خانه قرنطینه در اسکاتلند گفت: از طریق ایمیل که او نیست زمان زیادی را صرف در یک مکان در بیش از 20 سال است.

او ارتباط بیشتر با طبیعت اطراف او و صرف زمان با نامزدش, شارلوت (دو به تعویق افتاد عروسی خود را از هفته گذشته به اوت) و توله سگ جدید خود را.

او صرف روز خود را با کار از راه دور برای سمفونی هر چند او نیز شروع به یادگیری "چند لحظهای آهنگ" در اسکاتلند عامیانه کمانچه.

لاو گفت: می گویند این است که چگونه او می خواست سال اول خود را با اسپوکن سمفونی برای رفتن کتمان حقیقت خواهد بود "حتی برای یک انگلیسی" اما او به دنبال به جلو به یک بعد از بازگشت به Spokane و لگد زدن به فصل جدید با مالر دوم سمفونی "رستاخیز."

"من صحبت کردن به لری, Jess اصلی ما ترومپت شب گذشته و ما تعجب که چگونه ما آن را از لحاظ عاطفی از طریق چنین عمیقا در حال حرکت کار," او گفت:. "اما از طریق آن ما را فقط به عنوان ما را از طریق این گیر و در زمان ما به آن مالر پیام امید خواهد بود و حتی بیشتر معنی دار به همه ما است."

Wolski و الیزابت کلی جمهور اسپوکن سمفونی هیئت امنا لمس کردن در قدرت موسیقی و چگونه است که قدرت می تواند به از دست رفته بدون موسیقی زنده.

تکنولوژی Wolski گفت: تنها می تواند انجام این کار بسیار به تکرار آنچه که مشترک است میان نوازندگان و مخاطبان در طول اجراهای زنده.

"همه را تحت تاثیر قرار چه اتفاقی می افتد و موسیقی است و این توانایی شگفت انگیز برای, فقط برای یک لحظه شما را از آن و یادآوری شما در مورد انسانیت ما," او گفت:. "هنگامی که ما نمی تواند انجام دهد آن زندگی می کنند آن را یک سایه از آنچه واقعا ما می توانیم برای یک جامعه زمانی که ما آن را انجام دهد."

"همه ما بسیار حساس به این واقعیت است که برای نسل برای قرن ها موسیقی شده است یک عامل شفا" کلی گفت. "شاید در هیچ زمانی در تاریخ اخیر بیش از در حال حاضر مردم نیاز به موسیقی نه تنها برای درمان بلکه برای اینکه یک ابزار, یک عامل شادی است. ما متعهد به ارائه است که تا آنجا که ممکن است."

اسپوکن سمفونی 75 فصل ممکن است در خود نگه دارد اما در برخی از راه, سالگرد, جشن, در حال حاضر آغاز شده است. مورخ و روزنامه نگار و سخنگوی-بررسی عوامل جیم Kershner نوشت: یک تاریخچه از اسپوکن سمفونی با عنوان "صدای اسپوکن: تاریخچه اسپوکن سمفونی" که ویژگی های یک مقدمه توسط لاو. این کتاب خواهد شد در ماه سپتامبر منتشر شده و در دسترس است برای پیشسفارش در فاکس تئاتر سایت.

و تا زمانی که غربی موزه فرهنگ و هنر مجاز به بازگشایی در فاز 3 از دولت بازگشایی سمفونی طرفداران می تواند به توقف توسط موزه برای دیدن "موسیقی پیدا می کند یک راه: Spokane سمفونی" در رابطه با نمایشگاه حدود 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم است. در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است برای اجرا از اکتبر. 20 از طریق Jan. 10, 2021.

سمفونی مدیر اجرایی جف vom سال پیش بینی سمفونی 75 جشن سالگرد کشیده می شود بین این سال و 2021-22 فصل است.

"ما همه این چیزهای خوب برنامه ریزی داشتن (قبلی مدیران موسیقی Eckart Preu و فابیو Mechetti) دوباره آن می تواند برخی از واقعا شسته و رفته لحظات" vom سال گفت. "من نمی خواهم به آنها را رقیق می شود و dousing آنها را با Lysol این سال است. بیایید صبر کنید تا زمانی که ما می توانیم آن را درست انجام دهد و واقعا آن را درست انجام دهد.

"ما نیاز به انجام فصل و سازمان و جامعه عدالت را در تجلیل از آنچه بوده است به طوری که چندین سال متوالی از موسیقی فوق العاده ساخت. من فکر می کنم کار درست انجام دهید این است که یک مکث و دوباره سوار نیروهای ما هنگامی که ما واقعا می توانید آن را در بهترین راه ممکن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن