واشنگتن ستاره فوتبال مورگان ویور هیجان زده به رزومه حرفه ای حرفه ای با بازگشت NWSL - Thu, 05 Jun 2020 PST

کوچک بود و عادی در مورد مورگان ویور کالج حرفه ای. دوم همه آمریکایی در واشنگتن فوتبال زنان, تاریخچه کمک چیز نوک

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

کوچک بود و عادی در مورد مورگان ویور کالج حرفه ای.

دوم همه آمریکایی در واشنگتن فوتبال زنان, تاریخچه کمک چیز نوک تیز پاشنه' اولین و تنها اجرا به NCAA ملی به نیمه نهایی رسید.

ویور پنج ماه به عنوان یک کار حرفه ای نیز غیر طبیعی است.

ویور برداشت دوم به طور کلی توسط پورتلند خار ملی فوتبال زنان لیگ پیش نویس در ماه ژانویه تصمیم گرفت به کلاس های آنلاین در آخر WSU ترم بنابراین او می تواند شروع پیش فصل اردوگاه با 8 سال حق رای دادن.

پورتلند با هم خراشیده یک هفته از تمرین قبل از NWSL به حالت تعلیق در آمد در ماه مارس در حساب از سراسر جهان coronavirus بیماری همه گیر.

در پولمن بسیاری از ویور هم تیمی های سابق خود بازگشتند مربوطه زادگاه زمانی که مدرسه تعطیل شود.

او نمی تواند بازگشت برای مراسم فارغ التحصیلی – آنها آنلاین انجام شده در ماه گذشته.

سه ماه گذشته شده است عجیب و غریب برای ویور که صرف بیشتر وقت آزاد خود را در قرنطینه یا کار کردن یا تلاش از پخت روش.

ویور هنوز هم امیدوار به صورت واقعی rookie فصل است.

"من امیدوار بودم یک فصل هنوز هم می تواند اتفاق می افتد یا حداقل چند بازی گفت:" دانشگاه محل واشنگتن بومی است. "و من شده است پر برکت که این لیگ شده است قادر به انجام آن است."

این NWSL یک لیگ متشکل از نه تیم در شهرستانها عمده در سراسر کشور به تازگی اعلام کرد که بازگشت از آن فصل تبدیل شدن به اولین لیگ حرفه ای در کشور برای بازگشت به تیم های ورزشی.

لیگ باز خواهد گشت در فرم از یک ماه 25-بازی مسابقات – چالش کاپ – بازی در یک محل مرکزی در سالت لیک سیتی.

پورتلند را به صورت دو بار در دفاع از NWSL قهرمان کارولینای شمالی شجاعت در مسابقات بازکن در ژوئن 27 بازی که پخش زنده در CBS.

مسابقه قهرمانی – میله میله برای جولای 26 – نیز در دسترس خواهد بود در CBS. دیگر 23 مسابقات در دسترس خواهد بود در CBS دسترسی داشته باشید.

برای جلوگیری بالقوه و چشم انداز مثبت از ویروس طرفداران اجازه داده نخواهد شد برای حضور در این بازی که برگزار خواهد شد در صهیون بانک ورزشگاه. عنوان مسابقه خواهد بود و در بازی های برگزار شده در ورزشگاه ریو تینتو.

ملی پخش از NWSL زمانی که ورزش حرفه ای ترین لیگ ها در برزخ ممکن است کمک به این لیگ و ورزش – پروفایل ویور گفت.

"قادر بودن برای اولین بار (لیگ) بازی است که بسیار ویژه" ویور گفت. "رفتن وجود دارد به عنوان بسیاری از مردم برای تماشای بازی های ما و امیدوارم مردم خواهد شد بیشتر علاقه مند به فوتبال زنان."

تمام نه تیم بازی خواهد کرد چهار مقدماتی-دور بازی. هشت تیم پیشرفت خواهد کرد و به حذفی بخش از مسابقات است.

پورتلند موفق به کسب NWSL عنوان در آن مراسم تحلیف 2013 فصل برنده آن دوباره در سال 2017 و پیشرفته برای قهرمانی بازی در سال 2018 کمک به خار' نام تجاری به سرعت به دست آوردن محبوبیت در فوتبال-crazy شهرستان.

بافنده که به ثمر رساند 43 اهداف و بالغ بر 98 امتیاز در او چهار سال در ایالت واشنگتن امیدوار به قهرمانی دیگری به رز شهرستان.

"من واقعا هیجان زده است. من فکر می کنم واشنگتن به من کمک کرد تا آماده شدن برای این" ویور گفت. "ما در حال آموزش به عنوان سخت به عنوان ما می توانیم. ما سنگ تمام وقت حتی در روز ما ،

"پورتلند همواره یک فوتبال شهرستان. مردم عشق خود را از چوب و خار."

این NWSL مسابقات در این ماه نیز از ویژگی های ویور کالج هم تیمی Averie کالینز (واشنگتن روح) و سابق پست فالز بالا و سانتا کلارا ستاره Kelcie پرچین (سیاتل سلطنت).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب