پخت و پز با شاهدانه: شروع کم و آهسته - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

توسط Mary J. سفید EVERCANNABIS خبرنگار من خیلی هیجان زده برای دیدار با همه شما! من Mary J. سفید و من شده ام,

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

توسط Mary J. سفید EVERCANNABIS خبرنگار

من خیلی هیجان زده برای دیدار با همه شما! من Mary J. سفید و من شده ام, آموزش پخت و پز با شاهدانه برای تقریبا 10 سال در حال حاضر. من هیجان زده می شود قادر به کمک به این نشریه و من امیدوارم که برای کمک به شما در یادگیری در مورد جای تعجب است که شاهدانه.

ساخت یک داستان کوتاه من شروع به استفاده از شاهدانه پزشکی 10 سال پیش. من تا به حال بسیاری از معمول پیری همه چیز – ورم دیورتیکولیت درد مزمن – و من بهتر. پس از سال ها بسیاری از قرص های من انجام شد. من سعی کردم نیم قابلمه کوکی و voila! امداد! من بلافاصله شروع به یادگیری همه من می توانم در مورد حشیش.

در زمان های کهن مانند سال 1969 من سعی کردم گلدان در دبیرستان, اما من آن را فقط سرگرم کننده دیگر مواد مخدر است. ما تا به حال هیچ ایده که این گیاه استفاده شده است به عنوان دارو مورد تا زمانی که وجود داشته است انسان است.

اما به دلیل ممنوعیت در این کشور بوده ایم به طرز وحشیانه ای اطلاعات غلط در مورد شاهدانه برای آخرین 80 سال است. با قانونی آمده است دانش و در حال حاضر ما می دانیم که شاهدانه دارای بسیاری از خواص درمانی.

شاهدانه استفاده شده است به عنوان دارو برای هزاران سال. وجود دارد باستان نقاشی های غار نشان مبارک مردم با استفاده از شاهدانه حتی به عنوان یک خوراکی است. Majoun یک تزریق شیرینی توپ ساخته شده از میوه و آجیل و عسل خورده شده است در مراکش برای قرن ها; در هند, آنها عشق Bhang, یک شاهدانه رب است که می تواند اضافه شده به غذا یا نوشیدنی. آیا شما نیاز به سریع انرژی و درد و آرامش یا تمرکز شاهدانه می تواند با کمک همه از آن و بیشتر.

ما به این در مقالات آینده, اما همه پستانداران یک endocannabinoid سیستم (ECS) و بدن ما – و دیگر پستانداران بدن – طراحی شده برای قبول کانابینوئیدهای به عنوان دارو.

من می خواهم به استرس است که حشیش خوراکی در حالی که موثر و سرگرم کننده یک اثر متفاوت از سیگار کشیدن است. به دلیل آن طول می کشد حداقل یک ساعت برای حشیش خوراکی به پا زدن برخی از مردمی که اولیه تجربه ناخوشایند و می گویند: "دیگر هرگز". بر خلاف مواد مخدر و بسیاری از داروهای دیگر ماری جوانا, تاثیر نمی گذارد ساقه مغز, اما بیش از حد در سیستم شما احساس می تواند منجر به یک تجربه ناراحت کننده. بنابراین اقدام با "کم و آهسته" دوز توصیه می شود به عنوان زیر تخصص یک راهنمای مثل من!

در ماه های آینده من به شما نشان می دهد بهترین و خوشمزه ترین راه برای شامل شاهدانه در رژیم غذایی خود را. آیا شما نیاز به در تمام طول روز کمک و یا می خواهید به بازدید از فضای بیرونی من به شما کردم! دوباره من عمیقا قدردانی از این فرصت برای گسترش عشق.

Mary J. سفید شاهدانه سرآشپز و نویسنده دو کتاب آشپزی. هنگامی که او را اختراع جدید شاهدانه دستور سیاتل بومی را می توان در این باغ در ساحل و یا بازی با یک grandkid.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب