UW بیتس به نام بالای دانشگاهی و سافتبال shortstop تمام وقت - Sun, 14 Jun 2020 PST

Sis بیتس بزرگترین کالج سافتبال shortstop از همه زمان. یا شاید محبوب ترین. این هفته ESPN منتشر شده خود را

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

Sis بیتس بزرگترین کالج سافتبال shortstop از همه زمان.

یا شاید محبوب ترین.

این هفته ESPN منتشر شده خود را "بزرگترین همه زمان Softball Team" – یک تیم مونتاژ با استفاده از نتایج حاصل از یک فن رای دادن. بیتس – UW back-to-back Pac-12 دفاعی بازیکن سال شد که برنده فراری در shortstop درآمد 37.21% از شمارش نهایی. دانشگاه UCLA ناتاشا Watley آمد در دور دوم با 19.92 درصد آرا.

بیتس بود تنهاست نیرومند و درشت هیکل به کرک تمام وقت, تیم, اما دانیل Lawrie آمد در مقام سوم در راست دست پارچ و موقعیت (14.73%), کریستن ریورا قرار می گیرد ششم در میان فو (5.64%) و سارا Pickering به پایان رسید هفتم در پایه دوم (5.89%).

همانطور که برای بیتس به سرز کالیفرنیا محصول پرکار محبوبیت نباید به عنوان یک شگفتی آمده. در 2019 فصل, او یکی از هفت به اتفاق آرا اول-تیم همه آمریکایی ها در سراسر کشور. او ششم نیرومند و درشت هیکل به کامپایل 200 یا بیشتر بازدید در سه فصل اول. او ضربه .529 در 15 بازی قبل از سال 2020 فصل بود به طور ناگهانی لغو شد و در حال حاضر دارای یک .384 حرفه ای متوسط با 245 بازدید 113 RBI و بر پایه درصد .451.

اما بیتس' مهارت آشکار است در زمین زیر کشت.

"بیتس عالی بازیکن تهاجمی" نوشت ESPN گراهام هیز. "او همچنین با یک عفونی شادی و انرژی است که همه اما التماس هواداران و هم تیمی های برای لذت بردن از بازی به عنوان آنجا که او می کند. اما این توانایی او را برای انجام کارهای با دستکش است که کاملا به معنای واقعی کلمه سرپیچی از توضیحات که علامت خود را به عنوان یک زمان بزرگ است."

5-پا-4 ارشد بیتس را بازگشت به یک پنجم و فصل نهایی در سیاتل در سال 2021. متاسفانه همین نمی توان گفت Lawrie, Rivera و Pickering. Lawrie مهمترین led Huskies به تنها قهرمانی ملی در سال 2009 و او دارای تیم سوابق برنده strikeouts, shutouts ظاهر شروع کامل بازی ها و نوبت های تن به تن. ریورا است UW تنها چهار بار تمام-آمریکا دو بار Pac-10 بازیکن سال و این برنامه تمام وقت رهبر در صفحه اصلی اجرا می شود (79). Pickering batted .379 در 271 بازی های حرفه ای و مجموعه 15 مدرسه سوابق در زمان او نیرومند و درشت هیکل حرفه ای به این نتیجه رسیدند.

اما حتی بدون Lawrie, Rivera و Pickering بیتس و شرکت. خواهد بود در میان علاقه به نفع زنان جهان دانشگاه سری در سال 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن