میلیاردها دلار کمک برای کسب و کارهای کوچک به بلامعارض - Mon, 29 Jun 2020 PST

توسط Joyce M. روزنبرگ آسوشیتد پرس نیویورک — میلیاردها دلار ارائه شده توسط کنگره به عنوان یک تاسیسات برای کسب

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

توسط Joyce M. روزنبرگ آسوشیتد پرس

نیویورک — میلیاردها دلار ارائه شده توسط کنگره به عنوان یک تاسیسات برای کسب و کارهای کوچک در تلاش برای زنده ماندن این بیماری همه گیر در مورد به چپ در جدول زمانی که یک کلید برنامه دولت در توقف پذیرش برنامه های کاربردی برای وام.

صاحبان کسب و کار و حمایت از گروه های شکایت دارند که پول در چک حفاظت از برنامه به طور کامل به کار قرار داده زیرا این برنامه ایجاد موانع است که متوقف شده بی شماری کسب و کارهای کوچک از استفاده از. برای کسانی که به دنبال وام های همیشه در حال تغییر روند برنامه ثابت به ورزش در بیهودگی است.

"آن را ناقص ساختار برای شروع با" جان Arensmeyer مدیر عامل شرکت کسب و کار کوچک اکثریت یک گروه مدافع. "این علاقه به تاسیس کسب و کار است. آن را به دادن پول به مردم با قوی روابط بانکی."

این برنامه کاستی نیز آن را مشکل تر برای اقلیت های کسب و کار برای دریافت وام با توجه به گزارش از مسئول مرکز وام یک گروه تحقیقاتی.

وام طراحی شده بودند به شرکت های ویران دولت-دستور خاموش شدن ناگهانی پول برای پرداخت به کارکنان و زنده ماندن. پول بود با هدف کسب و کارهای کوچک مانند رستوران ها و خرده فروشان و سالن که به شدت در تلاش برای شناور ماندن به عنوان اقتصاد ایالات متحده بازگشایی در متناسب و شروع می شود.

همانطور که از اواخر روز جمعه این اداره کسب و کار کوچک تا به حال مورد تایید بیش از 4.7 میلیون وام به ارزش حدود 518 میلیارد دلار است. کسب و کارهای کوچک است که همچنین شامل دفاتر پزشکی و خشک پاک کننده ها و تولید کنندگان به دست آمده پول است که در نهایت ذخیره شغل و کاهش نرخ بیکاری از آوریل متناوب 14.7 درصد به ممکن است هنوز-مشقت بار 13.3%.

اما بیش از $140 میلیارد دلار در وام پول بلامعارض باقی مانده از $659 میلیارد اختصاص داده شده توسط کنگره است. از آن خواهد شد تا کنگره به تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با هر پس مانده وجوه SBA سخنگوی گفت.

برخی از بانک ها را رد کرد و هر شرکت که دارای چندین حساب. تنها صاحبان و مترجمان آزاد تا به حال صبر کنید یک هفته قبل از درخواست و بسیاری یافت می شود که آنها نمی توانند عرضه این نوع از اسناد و مدارک دولتی و بانک ها را خواستار شدند.

این برنامه بزرگترین درخواست تجدید نظر شد آن وعده که وام خواهد بود ببخشند اما سردرگمی سرعت افزایش یافت مورد نیاز صاحبان مجبور به پاسخگویی به آن بخشش.

کسانی که شرایط و اطلاعات در مورد برنامه تغییر نگه داشته: بین 31 مارس و ژوئن 15 SBA صادر 35 تغییرات در قوانین برنامه و سوالات متداول, با توجه به دفتر پاسخگویی دولت گزارش صادر شده هفته گذشته. آن را تا مارس 22 و هفت هفته پس از برنامه آغاز شد که SBA و وزارت خزانه داری منتشر شد اولین دستورالعمل ها و برنامه های کاربردی برای وام بخشش.

"این یک هدف در حال حرکت کل این زمان" Arensmeyer گفت.

در تاریکی و مبارزه با اثر خاموش شدن ناگهانی بسیاری از صاحبان گفت: "نه ممنون."

گابریلا Borrero شرکت صاحب طاق یک بونتون, New Jersey, ضبط استودیو, گفت که او ناراحت کننده بود با این احتمال که کسب و کار که بسته شده بود به مدت سه ماه می تواند بر دوش با وام اگر آن را نمی تواند بخشش. و او نمی تواند تعیین کند تا جلو چقدر پول ممکن است نیاز به بازپرداخت است.

"ما تصمیم گرفتیم به سادگی به سختی آن را از خودمان و آن را از طریق فرو بردن به پس انداز ما," او گفت:. "من ترجیح می دهم نه به این بلندی فکر کردم ما می رویم به آن را ببخشند یا آن را دوباره به نیش ما؟'"

برای بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک, یک نقطه ضعف بزرگ بود و قانون اصلی نیاز است که شرکت های استفاده از پول وام در عرض هشت هفته با 30 ژوئن صرف مهلت. که به کسب و کار مانند رستوران ها دو نامطلوب انتخاب: به یاد گذاشته و کارگران بلافاصله و خطر نیاز به ذخیره کردن آنها را دوباره پس از هشت هفته و یا صبر کنید برای استفاده از پول و پس از آن مجبور به بازپرداخت بخشی از وام.

"ما می دانستیم که این یک مشکل یک هفته پس از این قانون امضا شد زمانی که ما در خاموش کردن سفارشات" گفت: کارن Kerrigan, مدیر عامل شرکت کسب و کار کوچک و کارآفرینی شورای یک گروه مدافع. که در آن نقطه آن را روشن است که کسب و کار قرار بود بسته شود دیگر از ابتدا فکر کردم و این که تاثیر این ویروس می تواند احساس خوبی پس از 30 ژوئن, او گفت:.

نه تا ژوئن 3, کمتر از چهار هفته قبل از مهلت انجام سنا به تصویب نهایی به گسترش قاب زمان به 24 هفته.

این قانون همچنین لازم است که شرکت صرف 75 ٪ از وام خود را پول در حقوق و دستمزد به بخشش. اما برخی از کسب و کار مانند بسته رستوران ها نیاز به پول برای اجاره و هزینه های بازگشایی شده است. آنها همچنین نگران گیر بودن با یک وام. کنگره نمی کاهش حقوق و دستمزد نیاز به 60% تا ماه ژوئن.

"خیلی دیر شده بود برای بسیاری از شرکت ها گفت:" تاد McCracken مدیر عامل انجمن حمایت از ملی انجمن کسب و کار کوچک. او خلاصه تا این برنامه به عنوان "ضعیف طراحی شده از شروع."

برنامه حساب نمی برای تفاوت های گسترده در میان کسب و کارهای کوچک. بسیاری از استخدام مترجمان آزاد و یا پیمانکاران مستقل به جای کارکنان و تحت برنامه نمی تواند شامل این غرامت کارگران در محاسبات برای مقدار وام. حتی زمانی که این صاحبان قادر به دریافت وام شدند کمی کمک کند.

"این به نظر می رسید به ساختار توسط افرادی که ممکن است بدانید که چگونه کسب و کارهای کوچک در حال اجرا گفت:" فرانک Groff, co-صاحب پرتلند سفید خانه تخت خواب و صبحانه در پورتلند اورگان است. B&B کارگران از جمله تمیز کردن خدمات و landscapers هستند پیمانکاران مستقل. Groff کردم $12,000 اما آن را تنها تحت پوشش دو از مديران و حقوق. B&B باقی مانده است باز در طول شیوع آن درآمد پایین و نزدیک به 75%.

همچنین در یک نقطه ضعف: تنها صاحبان که اصلا کارکنان صاحبان که کار به عنوان مترجمان آزاد و تجاری کسب و کارهای جدید.

تنها مالک مایکل Gips خود را آغاز امنیتی مشاوره در پایان 2019 تا به حال هیچ درآمد و طوری نیست که مورد نیاز اظهارنامه مالیاتی خود را کسب و کار درآمد. اولین بانک اعمال او هرگز بررسی درخواست خود را. او پس از آن اعمال می شود به یک بانک آنلاین ارائه اسناد و مدارک به او نشان می دهد پول در اوایل سال 2020 است.

"درخواست من رد شد برای اثبات کافی از پرداخت حقوق و دستمزد" Gips گفت. از شنبه او در حال انتظار برای شنیدن در مورد یک سوم نرم افزار.

تیفانی شادی Murchison که صاحب نیویورک-بر اساس تبلیغات شرکت ارائه نرم افزار آوریل 3 روز برنامه آغاز شد. این بانک را رد کرد و این نرم افزار بر روی اشتباه زمینه را که حساب نشده بود باز به اندازه کافی بلند و سپس در زمان سه هفته برای اصلاح این مشکل است.

در آن زمان یکی دیگر از سه هفته قبل از Murchison آموخته است که درخواست رد شد چرا که آن را "نشان نمی دهد که ما نیاز این مقدار از پول است." به عنوان مهلت نزدیک شدن او در تلاش بود برای دریافت مدارک هم که دریافت وام تایید شده بود اما ترس او از در حال اجرا خارج از زمان.

بسیاری از کسب و کار بدست پیغام میده که برنامه نیست برای آنها.

زمانی که Akosua Ayim نگاه الزامات مدیر عامل شرکت برابر فضای متوجه شدم او co-فضای کار در نیوآرک نیوجرسی بود و بعید است که برای دریافت بسیار کمک کند. همه آن کارگران پیمانکاران مستقل. اما آنچه او را متقاعد به اعمال بود خبری که از شرکت هایی مانند رستوران های زنجیره ای Shake Shack و NBA لس آنجلس لیکرز شد و به راحتی قادر به دریافت میلیون ها نفر در دور اول بودجه. اگر چه این شرکت گفت: آنها بازگشت پول و دولت گفت: این امر حسابرسی وام بیش از $2 میلیون Ayim در حال حاضر داده می شود.

"پس از آن اطلاعات است که هنگامی که ما تصمیم به تمرکز تلاش های ما در کمک های مالی" Ayim گفت. برابر با فضای کاربردی برای فدرال و ایالتی و محلی کمک های مالی و تا کنون دریافت کرده است از دو سازمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن