آن بوده است که 4 سال پس از Philando کاستیا درگذشت. مادرش فکر می کند در مورد او هر تنفس بعد.'

آن بوده است که نزدیک به چهار سال پس از یک سنت آنتونی افسر پلیس به ضرب گلوله Philando کاستیا به عنوان او نشسته

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

آن بوده است که نزدیک به چهار سال پس از یک سنت آنتونی افسر پلیس به ضرب گلوله Philando کاستیا به عنوان او نشسته seatbelted بعدی به دوست دختر خود را در داخل خود Oldsmobile, 74 ثانیه پس از افسر کشیده او را بیش از یک شکسته عقب در شاهین ارتفاعات در حالی که در راه خود را به خانه از چیدن مواد غذایی.

یک روز رفته از آنجا که مادرش والری کاستیا نیست درد بیش از آنچه که اتفاق افتاده است.

"هر تنفس بعد" او گفت: در مصاحبه اخیر خود در مورد چگونه اغلب به او فکر می کند در مورد 32-year-old St. Paul مدارس دولتی کافه تریا سرپرست که مرگ تبدیل چشم از این کشور نسبت به مینه سوتا در تابستان 2016.

این نخستین بار بود که در دولت اخیر تاریخ است که یک افسر پلیس متهم شده بود در یک مرگبار در وظیفه روبرو می شوند هر چند داوران بعد او را تبرئه شد.

معترضان تعطیل بین ایالتی. یک weekslong اردوگاه نگهبانی در مقابل فرمانداری محل اقامت. دولت نیروی کار برگزار شد به بحث در مورد مشکل و مرگبار تاریخ بین اجرای قانون و سیاه و قهوه ای اعضای جامعه. پلیس محلی بخش تغییر سیاست. "د-تشدید آموزش و ضمنی تعصب آموزش" شد کلمات وزوز.

و در عین حال این روز یادبود جورج فلوید بدن رفت لنگی در حالی که دستبند به دست در معده خود را در زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس نزدیک به هشت دقیقه است.

با توجه جهان را به عقب در مینه سوتا این بار با شدت خشم و شور و سالگرد Philando کاستیا را تیراندازی مرگبار در دوشنبه پیشگامان مطبوعات خواسته والری کاستیا و یک تعداد انگشت شماری از دیگران به تأمل در آنچه در جامعه آموخته از مرگ او — و آنچه هنوز هم باید انجام شود.

والری کاستیا از Philando کاستیا به یک درخواست مهیجی به مینه سوتا مینه سوتا هیئت صلح افسر استانداردها و آموزش در 27 ژوئیه 2017. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

مادر

والری کاستیا معتقد است خدا به جامعه Philando پس مینه سوتا می تواند در نهایت اصلاح تاریخ طولانی خود از نژاد پرستی است که شامل lynchings از مردان جوان در دولوت و داستان های بی شماری از مردم از رنگ جامعه سرکوب و کشته اجرای قانون است.

"این است که طرف زشت از ایالت مینه سوتا" کاستیا گفت. "ثابت مرگبار روند از افرادی که قرار است به محافظت و خدمت می کنند."

Philando کاستیا (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

و در حالی که کاستیا مرگ را علامت گذاری نقطه عطفی برای دولت است که در آن تدریس "جامعه چگونه به گرد هم می آیند سعی کنید و آمد تا با راه حل" آن را به اندازه کافی به نوبه خود بحث به معنی تغییر مادرش گفت:.

در حال حاضر خدا داده است دولت و کشور دیگر شانس با فلوید, او گفت:.

"خدا جهان ایستاده هنوز هم برای جورج" کاستیا گفت. "هیچ کس کار (به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس). هیچ کس در حال رفتن به مدرسه. همه در قرص های خود را بر روی تلفن خود را. بنابراین هر یک شانس را شاهد است. با Philando مردم مشغول بودند کار دو شغل. هر کسی را نمی بینم که. اما آنهایی که آیا آنها به خشم آمده بودند, آنها صدمه دیده آنها نا امید شده بودند."

از آن پس والری کاستیا گرفته در گروه مورد جامعه پلیس و روابط او شده است به تعداد بی شماری از جلسات او کمک کرد ایجاد یک ملی toolkit برای دادستان و پلیس در مورد چگونگی بهتر پاسخ دادن به افسر-درگیر تیراندازی. او شروع به Philando کاستیا امداد بنیاد که جوایز کمک هزینه تحصیلی کمک می کند پاک کردن مدارس, دانش آموز ناهار بدهی و ارائه می دهد کمک برای دیگر خانواده ها را تحت تاثیر خشونت اسلحه.

هنوز هم بیش از حد کمی انجام شده است او می گوید: با لمس خشم.

"من همه این اسناد که ایجاد شده اند بیش از چهار سال گذشته ... اما هیچ کس نمی خواهید به استفاده از آنها" کاستیا گفت. "جلوگیری از این همه صحبت کردن و اجازه دهید چیزی ... چون هیچ دلیلی برای گرفتن یک زندگی انسانی هنگامی که کسی در حال دور شدن از شما و یا بسته در یک کمربند ایمنی و یا دستبند پشت سر خود را بر روی زمین."

این احساس های مختلف پس از فلوید, او گفت:, و اشاره کرد که هر کس "تقلا" در راه او هرگز قبل از دیده می شود. اما او شک و تردید است که آن را به هر مقدار معنی دار است.

والری کاستیا سریع به سر و صدا کردن چه اصلاحات دیگر نیاز به اتفاق می افتد شروع با تغییر اساسنامه که او گفت اجازه می دهد تا افسران مانند کسی که ضربه Philando کاستیا — Jeronimo Yanez — به تکیه بیش از حد به راحتی در دفاع که آنها را در ترس برای زندگی خود را برای توجیه خود کشنده اقدامات است.

Yanez نمی تواند نظر رسیده است.

کاستیا نیز می خواهد برای دیدن ماموران مجبور به دریافت خود را بیمه, به طوری که آنها باید "چیزی برای از دست دادن" زمانی که آنها در عمل بی پروا به جای ترک مالیات دهندگان دولت در قلاب. و او فکر می کند که بودجه باید از ادارات پلیس گفت: آنها بیش از حد اغلب با استفاده از پول به "militarize" گرچه او باور نمی ادارات پلیس باید لغو شود.

او هنوز خالی از سکنه سوال در مورد پسر او را کشته بود چه اتفاقی می افتاد اگر او تا به حال نه افسر گفت: او یک اسلحه مجاز حامل; توسط senselessness از مرگ; با نتیجه Yanez را محاکمه.

به نگه داشتن رفتن او به شدت متکی بر ایمان و ارتباط او احساس می کند با Philando کاستیا و اجداد او.

"این چیزی است که من می خواستم اما به من داده شده این مشعل به مبارزه برای فرزندان ما به دلیل گفتم از ابتدا این است که در مورد Philando نمی," او گفت:.

جان تامپسون یکی از دوستان Philando کاستیا گریه می کند او به عنوان پذیرای دو حامیان در مراحل امور خارجه کنگره آمریکا در سنت پل در 16 ژوئن 2017, بعد از یک افسر پلیس پاکسازی شد در تیراندازی. (اوان فراست/رادیو دولتی مینسوتا از طریق AP)

دوست

جان تامپسون در بر داشت خود را پرتاب به ویژه پس از مرگ Philando کاستیا خود را دوست و همکار. او به سرعت تبدیل شد به خوبی شناخته شده معترض و فعال.

در حال حاضر او در حال اجرا برای یک کرسی در مجلس قانونگذاری ایالتی.

"من فقط نمی خواهم به آنها داد نمی," او گفت:. "وجود دارد یک زمان و یک محل برای آن اما این است که طرف دیگر تصادف تعقیب درهم bullhorn برای من. این است که دیگر اعتراض."

علاوه بر اجرای قانون اصلاحات و نژادی عدالت مسائل Thompson, امیدوار, الهام بخشیدن به دیگران برای اجرا به دفتر اشاره کرد که به مراتب بیش از حد بسیاری از صندلی ها اشغال شده توسط آنچه که او خواستار کرم — "سفید, نماینده مردان" — که بلامنازع برای بیش از حد طولانی است.

کاستیا مرگ به افرادی مانند او را به یک پلت فرم است که آنها نمی باید قبل و شروع به کمک بسیج یک جنبش تامپسون گفت.

آن را نیز آموخت جامعه "است که آن را با هم می آیند و درمان" و فشار تغییر واقعی به عنوان گواه در جوامع مانند شاهین ارتفاعات تامپسون گفت.

که نقطه او با اشاره به زمانی که در مورد خواسته ملموس تغییر دهید. نه تنها این شهرستان بحث در مورد ایجاد تغییرات در آن حال به آنچه در جامعه می خواست و به دنبال از طریق او گفت:.

"همه شد و پرسیدن من 'جان شما چه می خواهید؟' "او گفت:. "من به آنها گفتم:" من می خواهم شما را به خلاص شدن از سنت آنتونی پلیس,' " تامپسون به یاد می آورد.

شاهین ارتفاعات قرارداد خود خدمات پلیس از طریق سنت آنتونی اداره پلیس اما در حال حاضر با استفاده از رمزی شهرستان کلانتر دفتر.

تامپسون می گوید او را تماشا پلیس و رانندگان فعل و انفعالات در Larpenteur خیابان — که در آن کاستیا به ضرب گلوله کشته شد — از یکی از مورد علاقه خود را gyro نقاط در امتداد کشش و می بیند قابل تشخیص تفاوت.

او به یاد می آورد اخیر تعامل که در آن او شنید یک افسر رویکرد رانندگان و شروع به گفتگو با "عصر به خیر."

"او انسانی از, یونیفرم," تامپسون گفت.

که این مورد در بسیاری از مکان های دیگر در سراسر مینه سوتا که در آن تامپسون گفت: هنوز هم "شخص" به عنوان یک مرد سیاه و سفید.

او موافق با والری کاستیا که شده است وجود دارد بیش از حد بحث و کافی نیست عمل است.

"در اینجا ما در آستانه Philando سالگرد و ما در برخورد با جورج فلوید" تامپسون گفت. "ما می تواند متوقف جورج فلوید. ... ما می تواند متوقف شود (بسیاری از این افسر-درگیر مرگ و میر) ... اما ما قرار نیست ترس از چیزی به این پلیس هنوز, به طوری که آنها جلوگیری از احساس شکست ناپذیر است."

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell. (جان Autey / پایونیر پرس)

رئیس پلیس

در حالی که گروه او نبود درگیر در Philando مرگ, St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell افسران احساس aftershock.

Axtell که فقط تبدیل شدن به رئیس پلیس گفت: آن را به او آموخت با ارزش ترین درس به تاریخ.

"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ پلیس ما نیاز به ادامه به کار با فلسفه این بانک اعتماد" Axtell گفت. "بدون اعتماد بودن یکی از بنیان های هر اداره پلیس شما چیزی بیش از یک نیروی اشغالگر."

این بدان معناست که مأموران اجرای قانون باید مایل به نشستن در جدول با اعضای جامعه "حتی زمانی که مکالمات ناراحت کننده" و "سخت" و "ماندن درگیر و هرگز اعتقاد دارم که شما بهترین هستند" Axtell گفت.

او گفت: او را افتخار خود را تغییر بخش ساخته شده پس از کاستیا مرگ که بسیاری از آنها در حال حاضر در خط مقدم مکالمه ملی زیر فلوید مرگ است.

دفتر او منتشر شد 15 سال از توقف ترافیک داده ها در درخواست از جامعه مثلا به تصویب رسید و ملی توصیه هایی در سراسر قرن 21 پلیس مدل. این گروه همچنین ثبت بیش از سه ده جامعه توصیه های خود را برای تجدید نظر در استفاده از زور در سیاست و راه اندازی بهداشت روان واحد.

Axtell گفت که او نیز آن را یک نقطه به استخدام افسران بر اساس شخصیت و یکپارچگی و با درک آن می توانید مهارت های آموزش داده می شود.

اما او اذعان دارد که هنوز هم وجود دارد بسیاری از درس های است که در میانهی شب آموخته و اضافه کرد که او انتظار دارد که همیشه مورد.

"شما هرگز به من می شنوم می گویند که ما تمام آن را نمیفهمد" Axtell گفت. "... اگر St. Paul اداره پلیس نیست و معتقدم که ما می تواند همچنان به ایجاد تغییرات و بهبود پس از آن ما شکست خورده اند."

سنت. آنتونی نوجوان

Semhar جزایر 12 بود که کاستیا کشته شد. او با حضور او اولین اعتراض روز بعد در دریاچه نقره ای در سراسر جاده از سنت آنتونی اداره پلیس در شهرستان که در آن او بزرگ شده است.

در حال حاضر او خواهد بود که میزبانی این اعتراض در همان محل در روز دوشنبه.

سلیمان در حال حاضر 16 گفت: کاستیا مرگ "باز چشم او" به آنچه که او می خواهم که قبلا تنها در مورد شنیده می افتد به سیاه و سفید و قهوه ای اعضای جامعه در سراسر کشور است. این زمان آن را "در حیاط خلوت خود."

"متاسفانه این دایره کامل آمده است" گفت: جزایر خواهد شد که یک مقام ارشد در سنت آنتونی مدرسه در منطقه سقوط. "نباید در این نقطه چهار سال بعد که من به این گفتگو و این اقدام اما سنت آنتونی بوده است نه پاسخگو به ویژه اداره پلیس."

دیگر پس از آن اتخاذ یک سیاست ضمنی و تعصب آموزش سلیمان گفت که این گروه انجام داده است هیچ چیز نیست.

سنت آنتونی رئیس پلیس جان Mangseth کاهش یافته است به نظر یک خبرنگار با اشاره به این شهرستان در وب سایت خود را برای اطلاعات در مورد تغییرات آن ساخته شده است.

آن را دشوار است در حال رشد در اکثریت سفید شهر مانند سنت آنتونی که سلیمان می گوید ماسک نژادی و بی عدالتی توسط مباهات قوی مدرسه نمرات آزمون و سطحی دیگر نقاط قوت.

"مگر در مواردی که شما استثنا هستند چرا که شما استثنایی هستید outcast" او گفت:. "... آن زمان این قیام اخیر (پس از فلوید مرگ) برای من به خارج است و نه فقط بود که آرامش فرد با ستاره تصویر آنها می خواهند مرا به دیگر خواهد بود."

جزایر نیز اعتبارات این شرایط ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر است که منتقل افراد تمرکز آنلاین و به نوبه خود به Floyd مرگ برای coalescing یک جنبش ملی است که کاستیا را مرگ نیست.

آن را به او این اعتماد به نفس صحبت کردن, او گفت:.

"قبل از من تو را دیدم تمام این مشکلات با خشونت پلیس و سیاه و سفید برادر و خواهر به قتل رساندند و من هرگز صحبت کرد تا" سلیمان گفت. "از آن زمان واقعا دانستن که مردم پشت من در حال حاضر ... نه فقط سیاه و سفید جامعه برای من به این ابتکار."

شهرستان رمزی وکیل جان چوی.(ژان Pieri / پایونیر پرس)

شهرستان وکیل

شهرستان رمزی وکیل جان چوی ساخته شده تصمیم تاریخی به فایل طرح اتهامات علیه Yanez در Philando مرگ است.

هیات داوران بعد از تبرئه Yanez پس از شهادت افسر که به اعتقاد او در کاستیا بود برای رسیدن به تفنگ خود را هنگامی که خواست برای گواهینامه رانندگی خود را و ثبت نام.

کاستیا گفت Yanez او یک اسلحه گرم و یک مجوز برای انجام درست قبل از افسر او را به گلوله بست.

بزرگترین درس برای چوی دفتر در تلاش بود برای متقاعد کردن هیئت منصفه به "به نوبه خود جهان بینی وارونه" و سوال تصمیم گیری و یکپارچگی یک افسر پلیس چوی گفت.

"جهان تغییر کرده است مقدار زیادی از آن و من می توانم فقط در تعجبم که چه نوع از نتیجه ما را بدست (امروز)," چوی گفت.

مانند دیگران چوی معتقد است کاستیا مرگ آغاز یک مکالمه محلی, اما او گفت: در بسیاری از راه های آن را به عنوان یک حادثه جدا.

"وحشتناک طبیعت از تماشای جورج فلوید زندگی خاموش" روشن عمیق تر مشکلات سیستمیک چوی گفت.

"من فکر می کنم ما به عنوان یک جامعه هستند و از آن خسته ... و شهروندان می دانیم که آنها کنترل خود را بیش از ادارات پلیس در راه است که قبل از نه" او گفت:.

پیتر Lindstrom سپس شهردار شاهین ارتفاعات در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در جولای 8, 2016. (ژان Pieri / پایونیر پرس)

شهردار سابق

پیتر Lindstrom شد شاهین ارتفاعات' شهردار زمانی که کاستیا بود به ضرب گلوله.

او همچنان در راس تا سال گذشته است.

تجربه روشن رابطه-ساختمان کار او گفت که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است انجام می شود با بخش های جامعه خود را در آن زمان به خصوص جامعه سیاه و سفید.

که سخت بود درس را یاد بگیرند Lindstrom گفت: به تازگی.

"من آموخته است که بهترین زمان برای ارتباط با مردم است که قبل از اینکه یک فاجعه است. ... تلاش برای پس از آن فوق العاده دشوار است" او به یاد می آورد.

او همچنین آموخته اعماق مشکلات وجود داشت که بین سیاه و سفید و قهوه ای اعضای جامعه و اجرای قانون و گفت: شهرستان رهبران باید "لیزر متمرکز" در پلیس به خصوص که این باعث می شود تا بزرگترین تکه از بودجه شهرستان.

جامعه خود را تحت متعدد گوش دادن جلسات و درگیر در بسیاری از "دشوار مکالمات در اطراف نژاد" است که باعث تغییرات سراسر شهر بود, Lindstrom گفت.

و در حالی که او معتقد است شاهین ارتفاعات انجام داده است "تازه کار" برای ساخت بیشتر فراگیر و عادلانه جامعه او اذعان دارد "صدها نفر از چیزهایی که ما هنوز هم باید به دنبال."

"من ساده و بی تکلف به فکر می کنم که چیزی اتفاق می افتد نمی تواند در شاهین ارتفاعات دوباره. ... من فکر نمی کنم ما باید خودمان را احمق و یا غیر روحانی کردن دریچه گاز از بین بردن نژادپرستی نظاممند" او گفت:.


FYI

یک چهارم سالانه شمع افروزی برگزار خواهد شد به مناسبت Philando کاستیا مرگ شنبه از 8 تا 9:30 بعد از ظهر در محل در Larpenteur خیابان که در آن او به ضرب گلوله کشته شد. یک تجمع برگزار خواهد شد همان روز در سنت آنتونی از 4 تا 7 بعد از ظهر در نزدیکی سنت آنتونی ایجاد تالار شهر و مرکز جامعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب