یکی دیگر از اواخر برگشت upends وال استریت در این زمان بالاتر - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

توسط استن چو Damian J. Troise و الکس Veiga آسوشیتد پرس وال استریت بسیج از تیز صبح رها در پنجشنبه رهبری تجدید

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط استن چو Damian J. Troise و الکس Veiga آسوشیتد پرس

وال استریت بسیج از تیز صبح رها در پنجشنبه رهبری تجدید حیات برای برخی از سال های بسیاری مورد ضرب و شتم پایین سهام.

S&P 500 صعود 1.2% در یکی دیگر از scattershot بعد از تجارت با بسیاری از سهام کوه در می رم از پایین رهبران به بالا پس از چند شارپ عقب در حرکت است. این کج و معوج بازرگانی دنبال کرد تا در اوایل ضرر و زیان برای آسیایی و اروپایی سهام خزانه بازده غرق در نشانه ای از افزایش بدبینی.

این آخرین تلو تلو خوردن برای وال استریت است که سستی برای هفته آن را به عنوان هضم عظیم الجثه حرکت بازار ساخته شده در اوایل این سال برای اولین بار به پایین تر از 30 درصد نگرانی ها در مورد آینده رکود اقتصادی و پس از آن تا بیش از 30% در ایران نسبتا سریع دوباره بجای اول برگشتن.

تجارت شده است به خصوص نامنظم این هفته به عنوان سرمایه گذاران تجدید نظر شرط که بازگشایی اقتصاد در سراسر جهان اجازه خواهد داد که برای بازگشت نسبتا سریع رشد. یکی دیگر از امکان عود در تنش میان بزرگترین اقتصادهای نیز هدف قرار دادن بازارهای نظرات از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد چین بیشتر وزن روی آنها پنج شنبه.

S&P 500 رز 32.50 به 2,852.20 پس از صف آرایی بازگشت از یک صبح زود از دست دادن 1.9%. میانگین صنعتی داو جونز رز 377.37 یا 1.6% به 23,625.34 پس زودتر پایین بودن 458 امتیاز. شاخص Nasdaq composite به دست آورد 80.55 یا 0.9% به 8,943.72 پس از پاک کردن آن زودتر از دست دادن 1.8%.

سهام را به طور ناگهانی تغییر جهت چندین بار در این هفته اغلب در اواخر روز معاملاتی با تحلیلگران اغلب از دیدن چند آسان توضیحات برای چرا.

"به جای این که بازار سهام که در آن همه چیز حرکت در همان جهت بالا و پایین – این که آیا آن را بزرگ و کوچک و بزرگ رشد و یا ارزش آن را بیشتر از یک بازار سهام از شرکت های فردی گفت:" تام مارتین ارشد مدیر نمونه کارها در Globalt سرمایه گذاری است.

"چه شما در حال دیدن این گردونه در بازار اما نه بسیاری از جنبش گسترده در مجموع بازار," او گفت:.

پنجشنبه چرخش مجهز شد در بخش بزرگی از یک رالی برای سهام شده اند که کوبیده برای بسیاری از این بانک ها.

مالی و بازار سهام S&P 500 با افزایش 2.6 درصد افزایش در میان 11 بخش را تشکیل می دهند که شاخص است. ولز فارگو افزایش 6.8 درصد و بانک مرکزی امریکا اضافه شده 4 درصد. از طریق بسیاری از این سرمایه گذاران به فروش سهام بانک در نگرانی است که نرخ بهره پایین و رکود اقتصادی شدید به این معنی سود کمتر برای ساخت وام.

انرژی سهام دیگر گوشه ای از بازار که ضربه سخت شده این سال با رکود نگرانی نیز صعود کرد. آنها بهره مند از افزایش قیمت نفت پس از آژانس بین المللی انرژی به یک پیش بینی برای تقاضای نفت این سه ماهه بود که کاملا به عنوان بد به عنوان یکی زودتر.

در پایان معاملات بیش از 75% از سهام را در S&P 500 بالاتر است. در صبح بیش از 90 درصد پایین.

قبل از رکود اقتصادی ضربه سهام ایالات متحده به سرعت از دست داده و بیش از یک سوم از ارزش خود را به عنوان سرمایه گذاران پیش بینی بهمن از اخراج ضربه زدن به اقتصاد است. کسانی که ترس را تبدیل به واقعی و یک گزارش در روز پنج شنبه نشان داد که نزدیک به 3 میلیون نفر در ایالات متحده کارگران ظ برای مزایای بیکاری. که به ارمغان می آورد در مجموع به حدود 36 میلیون دلار در دو ماه پس از همه گیر باعث گسترده سفارشات برای مردم به ماندن در خانه و کسب و کار را تعطیل.

اما سهام شروع به بالا رفتن در اواخر ماه مارس پس از مقدار زیادی از کمک های وعده داده شده توسط فدرال رزرو و کنگره را متقاعد کرد که بدترین سناریو از یک بحران مالی نمی خواهد اتفاق می افتد. دستاوردهای شتاب در امیدوار است که این رکود در حالی که شدید می تواند نسبتا کوتاه و اقتصاد می تواند رزومه خود را رشد به عنوان خاموش کردن سفارشات ،

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای هشدار داده اند این تجمع بود بیش از حد هر چند با توجه چقدر عدم اطمینان وجود دارد در مورد چه مدت رکود اقتصادی خواهد داشت. روز چهارشنبه فدرال رزرو صندلی جروم پاول هشدار داد این می تواند تبدیل به یک رکود طولانی مدت در حالی که بالا عفونی متخصص در ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه گفت که بازگشایی اقتصاد به سرعت بیش از حد می تواند نتیجه معکوس و منجر به مرگ و میر بیشتر.

اخیرا نگرانی ها در مورد تمدید ایالات متحده-چین تنش نیز وزن در بازارهای. یک کبودی جنگ تجاری بین دو کشیده بود در اقتصاد جهانی قبل از همه گیر رسید.

"من رابطه بسیار خوبی" با چین, رهبر, خی Jinping, مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه ای با شبکه فاکس کسب و کار "اما من فقط در حال حاضر من نمی خواهم به صحبت با او. من نمی خواهم به صحبت با او."

تهمت نیز گفت: دولت با توجه به محرومیت چینی معاملات سهام در بورس ایالات متحده مگر اینکه آنها به دنبال ایالات متحده قوانین حسابداری.

"ما باید تمام چالش های داخلی با اقتصاد در حال تعطیل اما آمریکا به جنگ با چین می افزاید: ابعاد اضافی از عدم قطعیت گفت:" علامت گذاری هاکت رئیس تحقیقات سرمایه گذاری در سراسر کشور.

عملکرد 10 ساله خزانه داری کاهش یافت و به 0.62% از 0.64% اواخر روز چهارشنبه. این امر منجر به سقوط زمانی که سرمایه گذاران در حال تنزیل رتبه و انتظارات خود را برای اقتصاد و تورم است.

تحلیلگران می گویند آنها انتظار دارند بازار را به باقی می ماند در انتظار رویکرد برای هفته ها به عنوان سرمایه گذاران سنج چگونه اقتصادی reopenings جریان می رویم. سرمایه گذاران می خواهید برای دیدن اگر دوم امواج از coronavirus عفونت رخ می دهد اگر دولت آسانسور محدودیت های خود را در کسب و کار بیش از حد به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب