Twila Brase: تظاهرات ثابت کند که دولت نمی ترسم برای بازگشایی جامعه

دولت و دولت های محلی " پذیرش اعتراضات گسترده بیش از چند هفته گذشته است و پذیرش است که جامعه آماده است برای باز

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

دولت و دولت های محلی " پذیرش اعتراضات گسترده بیش از چند هفته گذشته است و پذیرش است که جامعه آماده است برای بازگشایی از آن coronavirus ناشی از خاموش کردن.

تظاهرات گسترده (به عنوان به خوبی به عنوان محلی نرم reopenings و اخیر روز یادبود ع) در سراسر کشور نشان داده اند و نه افزایش تصاعدی در coronavirus نرخ مرگ و میر. منحنی پهن است. بنابراین زمان آن است که به بازگشایی امریکا است.

بازگشایی توجیه است نه تنها به این دلیل که منحنی است پهن بلکه به این دلیل که آخرین داده های اپیدمیولوژیک نشان می دهد که Covid-19 است که به عنوان کشنده به عنوان اول فکر کردم.

CDC به تازگی آن تجدید نظر مرگ و میر را به فقط 0.4 درصد است. که تقریبا منظور از قدر کمتر از اصلی سازمان بهداشت جهانی برآورد 3.4 درصد بود که استفاده می شود برای توجیه گسترده مستندات.

حتی این topline مرگ و میر بالاتر از واقعیت خطر است. نزدیک به نیمی از تمام Covid مرگ و میر در سراسر کشور آمده اند در خانه های سالمندان. در برخی از ایالات آمریکا از جمله ایالت مینه سوتا, خانه سالمندان مرگ و میر حساب برای بیش از سه چهارم از مرگ و میر. بیش از 80 درصد از تمام Covid مرگ آمده اند در میان افراد 65 ساله یا مسن تر. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که فوت کرده بود از قبل موجود شرایط پزشکی.

"خود را در خطر مرگ همان است به عنوان خطر برای ماه آینده از علل طبیعی" گفت: مایکل لویت یک استنفورد استاد علوم کامپیوتر و بیوفیزیک و برنده 2013 جایزه نوبل در شیمی است.

چون Covid به نظر می رسد به عنوان یک بیماری عروقی (باعث لخته شدن خون) به عنوان یک بیماری ریوی و افراد مسن و کسانی که مبتلا به دیابت و بیماریهای قلبی عروقی در صورت بالاترین خطر است.

از آن زمان به reorient پاسخ ما به این بیماری از گسترده خاموش شدن ناگهانی طراحی شده به حفاظت از آسیب پذیرترین. مقامات بهداشت عمومی می تواند به طور مستقیم منابع به کسانی که در خانه های سالمندان در حالی که اجازه دادن به بقیه از ما عقب بر گردیم به زندگی.

جلوگیری از افراد سالم از کار به خوبی مستند عواقب خاص خود را دارد. بیش از 42 میلیون آمریکایی را برای ثبت اولیه نرخ بیکاری بیش از چند ماه گذشته. تقریبا یک سوم از کسب و کارهای کوچک می گویند که آنها هرگز قادر به بازگشایی شده است. هر یک از این داستان ها از بیکاری و رویاهای شکسته نشان دهنده خود تراژدی و برای بسیاری از از دست دادن بیمه درمانی.

فقیر چشم انداز اقتصادی ایجاد بد بهداشت عمومی نتایج خود را. افسردگی و سوء مصرف مواد, خشونت خانگی و اعتیاد به الکل تمام با افزایش بیکاری است. سخت فروش الکل افزایش یافته است و 75 درصد رسیده. تحقیقات نشان می دهد که بیکاری و افزایش خطر خودکشی با 145 درصد است. ملی خط تلفن برای افراد مبتلا به ناراحتی عاطفی شروع به پریدن کرد 891 درصد این آوریل گذشته از سال گذشته است.

با توجه به یک 2014, مقاله در دانشگاه هاروارد بهداشت عمومی, مجله بیکاری "افزایش 83 درصد شانس جدید شرایط بهداشتی به احتمال زیاد باعث از دست دادن شغل — استرس-شرایط مربوط مانند سکته مغزی و فشار خون بالا و بیماری های قلبی و ورم مفاصل و دیابت و عاطفی و مشکلات روانی."

ما می تواند به جلوگیری از بدترین از این پزشکی و اجتماعی و اقتصادی نتایج توسط گسترده بازگشایی در حال حاضر. در عین حال برخی از سیاستمداران و مقامات بهداشت عمومی در حال تلاش برای تغییر goalposts از مسطح منحنی به انتظار برای یک واکسن. که واکسن ممکن است هرگز. هنوز هیچ واکسنی برای ویروس های دیگر مانند سارس, MERS, HIV و یا حتی سرماخوردگی و آنفولانزا واکسن بدنام بی اثر است. اگر یک واکسن است که توسعه آن به احتمال زیاد یک یا دو سال دور و آن را حتی ممکن است کار می کنند.

خطر در مقابل پاداش معاوضه حفظ قفل محدودیت ها است که به سادگی بیش از حد بزرگ به خصوص که ما یاد گرفته ایم بیشتر در مورد این بیماری نسبی عدم وجود خطر برای بسیاری از آمریکایی ها.

از آن زمان به طور گسترده بازگشایی جامعه است. نه تنها آمریکایی ها آماده است اما دولت نمی تواند خودسرانه بالابر اجتماعی-فاصله خاموش شدن نیاز به ده ها هزار معترض آمریکایی و در ادامه به ادعای آن را باید در اعمال هر کس دیگری.

Twila Brase یک پرستار ثبت شده است که رئیس جمهور و بنیانگذار شرکت از شهروندان شورای سلامت و آزادی ملی بیمار محور, رایگان-بازار سازمان واقع در پل و یک شریک از کار سازندگان شبکه پایه و اساس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب