از پزشکان 6/27 - Sat, 27 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. سلام دکتر: دختر ما این است که تنها 4 سال, و او تا به حال او اولی

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D.

سلام دکتر: دختر ما این است که تنها 4 سال, و او تا به حال او اولین حفره در حال حاضر. آنچه می تواند ما را به مطمئن شوید که همه چیز بهتر است در مراجعه بعدی به دندانپزشک و برای نوزاد جدید ،

خواننده عزیز: پوسیدگی دندان شایع در کودکان است. خود را کوچک دهان می تواند کامل مسواک زدن یک چالش و یک wriggling و بی تاب کودک تنها می افزاید: به این سطح از دشواری. در واقع مطالعات نشان می دهد که یک چهارم از همه کودکان باید حداقل یک حفره در آن زمان آنها به نوبه خود 4. خوشبختانه با سازگار بهداشت دهان و دندان, رژیم غذایی خوب و بازديد منظم به دندانپزشک شما می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان.

دهان ما می تواند میزبان صدها نوع باکتری بسیاری از آنها خوش خیم و برخی حتی مفید است. اما در میان آنها تعداد باکتری شناخته شده به عنوان استرپتوکوکوس موتانس قند و شکر-عشق ارگانیسم است که مسئول شکل گیری حفره. هر زمان که ما می خوریم این باکتری می شود یک وعده غذایی نیز هست. و آن را به عنوان بلعد قند که معطل در دهان ما آن را به تولید اسیدی محصول جانبی است که به تدریج نابود دندان را پوشش مینای دندان. به همین دلیل مسواک زدن و نخ دندان و همچنین به عنوان یک رژیم غذایی است که محدودیت های قند بسیار مهم هستند به خوب بهداشت دهان و دندان. خوشبختانه با چند مرحله ساده است که شما به دنبال هر روز شما می توانید به طور قابل توجهی کاهش می دهد کودک شما در معرض خطر در حال توسعه بیشتر حفره.

حتی قبل از اینکه نوزاد اولین دندان پدیدار شما باید به آرامی پاک کردن خود لثه و دهان با یک, پاک, پارچه, پس از تغذیه. اولین دندان باید استقبال با نرم نوزاد مسواک که شما با استفاده از یک پاک کننده ملایم بعد از هر وعده غذایی. مسواک زدن با آب ساده خوب است. اگر شما تصمیم به استفاده از خمیر دندان در این مرحله مطمئن شوید که آن را به مقدار بسیار کمی در حدود اندازه یک دانه برنج است. به محض این که کودک شما دارای دو دندان که در تماس با یکدیگر از آن زمان شروع به نخ. آن مهم است برای شما به آرام طوری که به علت ناراحتی و درد یا خونریزی.

کودکان 3 ساله و مسن تر باید براش دو بار در روز و ادامه نخ دندان یک بار در روز. کودکان خردسال اغلب هماهنگ به اندازه کافی و یا فقدان آنها توجه span برای انجام یک کار کامل. اگر این مورد را با پدر در ادامه به قلم مو دندان های خود را برای تا زمانی که شما مطمئن شوید که او تا به وظیفه. اکثر بچه ها نیاز به کمک مسواک زدن و یا حداقل نزدیک نظارت تا زمانی که آنها 7 یا 8.

شکر و افزایش خطر ابتلا به حفره بنابراین رژیم غذایی نیز مهم است. حد شیرینی نوشیدنی های شیرین و تنقلات بین وعده های غذایی. و زمانی که بچه ها فراموش افراط آنها را به عادت مسواک زدن دندان های خود را بلافاصله پس از آن. همه از این ساده تر خواهد شد اگر به شما در تنظیم یک مثال خوب خودتان. مطمئن شوید که بچه های خود را ببینید شما مسواک زدن دندان های خود را بعد از وعده های غذایی فقط به عنوان شما آنها را به درخواست. ایضا به صورت روزانه نخ دندان.

و فراموش نکنید که در مورد دندانپزشکخواهد شد که مهم مادام العمر متحد در حفظ سلامت دهان و دندان. آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که بچه ها دیدن یک دندانپزشک کودکان در ظرف شش ماه پس از اولین دندان به نظر می رسد و یا با 12 ماه سن.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن