جنوبی, St. Paul تظاهرات برای نجات کارگردان تئاتر از $4.1 M در مدرسه کاهش بودجه

بیست و دو خودرو حامل والدین دانش آموزان و فارغ التحصیلان رژه گذشته اریک Holsen خانه بعد از ظهر دوشنبه بوق شاخ

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

بیست و دو خودرو حامل والدین دانش آموزان و فارغ التحصیلان رژه گذشته اریک Holsen خانه بعد از ظهر دوشنبه بوق شاخ و تحمل نشانه هایی است که خواندن "ذخیره SSP تئاتر" و "نجات Holsen."

اما در ابتدا Holsen حامیان راند گذشته خانه همه هفت جنوبی, St. Paul اعضای هیئت مدیره مدرسه چندین بار.

این آخرین مرحله از رالی برای نجات Holsen کار به عنوان کارگردان تئاتر جنوبی, St. Paul مدارس به عنوان هیئت مدیره وزن $4.1 میلیون کاهش هزینه ها از بودجه سال آینده است.

اریک Holsen, تئاتر, کارگردان, جنوبی, St. Paul مدارس دارای دزدان دریایی خود را باب عروسک خیمه شب بازی. (حسن نیت ارائه میدهد از اریک Holsen)

و آن کار می کرد.

شب که اعضای هیئت مدیره مدرسه با استناد به بیش از 300 ایمیل و 30 تلفن تماس آنها با دریافت بیش از گذشته چهار روز به اتفاق آرا رای دادند برای حفظ موقعیت.

"بسیاری از مردم گفت: بسیاری از چیزهای خوب در مورد من و من قطعا امیدوارم که من زندگی می کنم تا همه از آن" Holsen روز جمعه گفت. "اما من واقعا تمرکز بر روی موقعیت. این یک موقعیت منحصر به فرد در میان مدارس امروزه. اما جنوب, St. Paul منحصر به فرد منطقه و من فکر می کنم این مدل برای چگونگی اجرای تئاتر ما برنامه متناسب با این مدرسه و این جامعه است."

آنچه در جامعه نمی خواهید شد آنچه را که باید جایگزین Holsen کامل-زمان: موقعیت فوق برنامه واگذاری قرارداد. این مسیر اکثر مدارس را برای تئاتر است. در جنوب St. Paul آن را ذخیره منطقه $40,000 در سال است.

"چه Holsen کمک به مدرسه متاسفانه نمی توان اندازه گیری مانند پول در یک لجر" بلر رینولدز یک تئاتر پدر و مادر نوشت: هفته گذشته در Facebook صفحه صرفه جویی در SSP تئاتر. "و به همین دلیل او را به مصرفی تلقی شده است."

هر سال تحت Holsen راهنمایی منطقه قرار می دهد در شش نشان می دهد از جمله تابستان و جامعه موسیقی با دانش آموزان و بزرگسالان و با نشان دادن ابتدایی و دبیرستان در سن بازیگران. در طی یک سال حدود 200 دانش آموزان درگیر در حداقل یک نشان می دهد.

شهر ندارد خود را گروه تئاتر فراتر از آنچه آموخته است بعد از مدرسه.

"من تا پایان بودن نیست واقعا فقط مدیر مدرسه اما واقعا من جنوب, St. Paul تئاتر کارگردان" Holsen, 51, گفت:. "من به کار با این بچه ها شروع به عنوان جوان به عنوان درجه سوم و من کار کردن با آنها را از طریق سال ارشد و آنها را رشد و تغییر است. آنها از من می دانید. آنها به من اعتماد کن. من آنها را می دانیم و من قادر به نوع سنج و سعی کنید برای قرار دادن آنها در نقش این که آیا آن اقدام و یا ویژگی های است که مناسب است که آنها را در خود توسعه است."

شغل خود را نیز شامل پشت صحنه کار می کنند که او گفت: مدرسه و منطقه مدیران ممکن است در مورد شناخته شده مانند مدیریت سالن برای گروه های که با استفاده از فضا و راه اندازی و عملیاتی تجهیزات.

کاهش بودجه

در مارس 13, مدرسه, مدیره حذف حدود 30 شغل تمام وقت, افزایش اندازه کلاس در حالی که برش $2.52 میلیون دلار از بودجه سال آینده است. آنها همچنین توافق کردند که به صرف برخی از پول آنها برگزار شد در ذخیره و به شیب به یک صندوق می پردازد که برای بازنشسته کارکنان غیر مزایای بازنشستگی.

سرپرست دیو روزنامه در مصاحبه ای گفت که کمبود ناشی از کاهش ثبت نام افزایش هزینه ها و "نابرابر" بودجه دولت است. این $4.1 میلیون دلار کاهش — که برابر با 9 درصد از بودجه صندوق به طور کلی — بزرگترین بودند او را در این دهه او شده است مسئول منطقه.

"دولت بودجه نگهداری نشده است همگام با تورم در بیش از یک دهه" Webb گفت. "سیستم خراب است."

در روز پنج شنبه Holsen مشغول به کار بود در خانه اش در حال ویرایش یک ویدئو او تولید برای جنوب, St. Paul آموزشی بنیاد کردم وقتی که او تماس از رئیس خود را. ثانویه اصلی چاک Ochocki اخبار شکست که کار خود را در خرد کردن بلوک.

"من احساس بی حس" Holsen گفت این بود: "مجموع تعجب."

مدرسه دستور کار هیئت مدیره ارسال شده است در روز بعد و گسترش کلمه که نوسانی تبر بود با هدف Holsen.

"ما فکر ... 'ما واقعا ناراضی با این تصمیم و ما در حال رفتن به مطمئن شوید که مردم حداقل آگاهی از تاثیر این تصمیم آنها در حال ساخت,' " گفت: جان Raasch پدر و مادر از یک تئاتر ، "ما مطمئن بودیم چقدر تغییر ما می تواند استناد در چهار روز اما ما تا به حال به را امتحان کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن