شرقی واشنگتن Shantay Legans, Gonzaga برایان Michaelson واشنگتن دولت جان Andrzejek را ESPN افزایش ستاره ها لیست - Wed, 13 May 2020 PST

رتبه بندی اغلب اختصاص داده شده به بهترین تیم یا فردی بازیکنان اما سه نفر از Inland Northwest مربیان ساخته شده

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

رتبه بندی اغلب اختصاص داده شده به بهترین تیم یا فردی بازیکنان اما سه نفر از Inland Northwest مربیان ساخته شده ESPN top 40 بخش مربیان بسکتبال زیر 40.

شرقی واشنگتن سر مربی Shantay Legans است شماره 11 Gonzaga دستیار برایان Michaelson است شماره 12 و واشنگتن را جان Andrzejek شماره 39.

مربیان رتبه بندی شدند با موفقیت و بالقوه است. لیست گردآوری شده توسط ESPN مایرون Medcalf جف Borzello و جان به عنوان gasaway, رئيس.

پنج سفارش شد UNC گرینزبورو را Wes Miller, خاویر را تراویس استیل, LSU را وید Oklahoma State مایک مارتین و کتل فالز باب ریچی. تمام پنج سر مربیان است.

Legans, 38 بود رتبه هشتم در میان مربیان سر. او به نام بزرگ آسمان کنفرانس مربی سال پس از هدایت EWU (23-8, 16-4 بزرگ آسمان) به طور منظم-فصل عنوان فصل گذشته. EWU 23 برنده شد و دومین در مدرسه 37 D-I فصل است.

Legans است 59-41 از جمله 41-17 در آسمان بزرگ در سه فصل. او 41 کنفرانس پیروزی بهترین سه سال کشش در برنامه تاریخ است.

Legans کمک در EWU برای هشت فصل به فصل قبل از تعویض جیم Hayford به عنوان سر مربی. او شده است بخشی از چهار عقاب' در پنج فصل با حداقل 20 برنده است.

Michaelson, 38, شد رتبه چهارم در میان مربیان دستیار. او نقشی کلیدی در جذب بازیکن, توسعه و سراغ به عنوان Zags موفق به کسب حداقل 30 بازی هر یک از این گذشته چهار فصل و شش نفر از هشت.

Michaelson است که در فصل هفتم به عنوان دستیار مربی پس از گذراندن پنج سال در ظرفیت های دیگر در داخل برنامه. تلاش های خود را کمک کرد و انتقالات Kyle Wiltjer بایرون Wesley, نایجل ویلیامز-Goss و Johnathan ویلیامز به Gonzaga.

Michaelson "چراغ شارژ" برای سال 2020 گارد Jalen Suggs, Gonzaga بالاترین رتبه جذب همیشه" با توجه به Borzello.

Andrzejek, 27, جوانترین مربی در لیست. او در خدمت دو سال به عنوان یک دستیار در WSU و فصل قبل در دارتموث که در آن او هماهنگ جرم که ارسال شده مدرسه در بالاترین KenPom.com امتیاز بهره وری از سال 1997.

Andrzejek شد یک دستیار مربی و استخدام مدیر در دانشگاه جانز هاپکینز در سال 2018 کمک D-III مدرسه به 24-5 رکورد. او مدیر عملیات در سان فرانسیسکو در سال 2017 تحت کایل اسمیت که یک سال زیر کمربند خود را به عنوان WSU سر مربی.

"او را در نظر گرفته و مهارت در تجزیه و تحلیل و تجربه جذب بالا-دانشگاهی بازیکنان در دارتموث و جانز هاپکینز" با توجه به Borzello.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب